Examen National

Quoted post

Iulia

#426 Re:

2016-06-29 11:36

#4: Anon -  

 Cica prea ambigua - pai dar ma scuzi ,de cand se face notarea de la 0 la 8?!

Raspunsuri

baubau

#453 Re: Re:

2016-06-29 11:40:11

#426: Iulia - Re:La toate probleme de acest gen se specifica axele!!!...si de cand directoarea unei scoli merge prin clase sa le spuna copiilor axele corecte...daca erati in aceeasi situatie n ati mai fi comentat...studiati subiectele date la olimpici unde exista o problema asemanatoare si te astept cu comentarii!


Musafir

#482 Re: Re:

2016-06-29 11:42:23

#426: Iulia - Re:  

 Este un caz particular pt ca daca n-ar fi fost elevi cu 9 sau 10, axa OX s-ar fi terminat la 8.

Raspunsul 3 elevi au luat 5 este valabil numai si numai pentru acest caz strict particular.

Nu cumva ar fi trebuit ca Ministerul sa ocoleasca asemenea cazuri particulare si sa faca o verificare serioasa la matematica, fara ambiguitati ....

 


Musafir

#608 Re: Re:

2016-06-29 11:54:01

#426: Iulia - Re:  

 0-reprezinta originea daca nu ai invatat.

Pana la urma nivelul clasei poate fi de nota 8,nu toate clasele ajung la nivelul de nota 10 .Asa ca nu noi ne cacam pe noi,ci tu ,Asa ca nu mai comenta tu ,centrul buricului .Daduram peste Einchtein si nu stim

Zrenjanin

#816 Re: Re:

2016-06-29 12:20:13

#426: Iulia - Re:  

 0 e originea diagramei, iar 8 fiind cea mai mare nota din clasa... 


Musafir

#850 Re: Re:

2016-06-29 12:24:45

#426: Iulia - Re:  

da,intr-adevar este ambigua,deoarece intr-o clasa se poate sa nu se obtina note de 9 si 10.acel Oputea fi intersectia axelor si inducerea in eroare era chiar patratelul din legenda.

 

 

eu

#4234 Re: Re:

2016-06-30 06:19:20

#426: Iulia - Re:  

 Ok ai dreptate din punctul acela de vedere dar gandeste putin si spune dc era logica ca dintr-o clasa de 30 de elevi conform graficului in conditiile in care toti dau acel test 8 elevi raman fara nota. Unde este logica din acest punct de vedere?


Musafir

#4988 Re: Re:

2016-06-30 13:40:56

#426: Iulia - Re: asa a fost si anul trecut. acelasi grafic! atunci de ce nu a fost gresit si acum e? numai pt faptul ca niste copii nu pot sa accepte faptul ca au gresit la primul subiect?