Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Quoted post


Musafir

#43082 CLANTOI SALARIAL, TE LAS SA O SUGI, DAR DOAR DACA TE SPELI PE DINTI

2015-08-09 20:27

Precizari de la nea clantoi Nevrozatul  

 

EL AFIRMA CA NU FACE COPY PASTE, dar mai baga cate-o virgula si gata, TEXTUL E ORIGINAL, CA PONTA

 

Clantoi - unicul cunoscator al adevarului absolut, dar si poetul ratat al oltchimului - puiu raducanu

 

 "TOATA VIATA AM FoST O PUTOARE, LA OLTCHIM SI ACUM, LA PENSIE.

 

ERAM NEBUNUL COMBINATULUI, DAR GHINION, M-AU DAT AFARA CA PE UN HOIT, CA PE UN JEG, CA PE O PUTOARE CE AM FOST!

 

EU VREAU BANI, CA SUNT MILOGUL MILOGILOR, AM UNUL CARE MA ASCULTA, RESTUL MA TIN DOAR IN PU LI

 

UNEORI FAC PE LITERATUL, DESI SUNT PE JUMATATE ANALFABET. DA, AM SI UN DEX, CE O FI ALA???? TATA O BATEA PE MAMA CU EL

 

DAR MI-A ZIS TATA - NEBUNUL:

 

"ORICE AR FI, NU TE LASA! SCRI CU UN I, ASA AM VISAT EU INTR-O NOAPTE, DUPA CE I-AM DAT OMORUL LU MA-TA SI TE-A EJECTAT PE TINE".

 

Acum bag legi, citate, căcaturi,  dar nu stiu ce sunt alea. Cica par interesant. Poate asa il conving pe fota sa mi-o dea la bu_ci.

 

Mi-a zis medicul meu PSIHIATRU ca citatele astea imi fac bine. Cica sa le si colorez, ca imi face si mai bine, asa cica nu mai bag deștul in c ur si mi-l miros toata ziua.

 

Am un discipol, dar e mai bou si natang decat mine. Il striga astia fota si e prost de stinge, dar e in c urul meu si imi place. El saracul e mai prost ca mine, dar cu o sticla cu spirt si un colt de paine l-am convins.

 

O sa imi fac armata si plec la lupta. Dar mai stau o tura, ca avocatul meu are nevoie de bani si ma tot cheama pe la el cu pensia mea. Si sa va spun sincer, eu habar nu am de capul meu, dar toata viata am fost retardatul combinatului, acum fota mi-a zis ca sunt desteptul petitiei si eu il cred, ca foutea e om ca lumea.

 

Banii o sa ii iau la sfantul asteapta, dar mi-am gasit jucaria la batranete: f ut timpul pe petitie.

 

Nu plecati, ma duc sa imi iau diazepamul si vin.

 

Uhaaaaaa, sunt nebunul zis clantoi" sunt fresh, msi bag o stire noua, e fin 2013, dar conteaza?

 

 

 

 ASADAR, BAI CLANTOI:

 

Cand nu o sa mai postezi aberatii, nu mai scriu nimic.

 

PANA ATUNCI O SA ITI F UREPETAT REPETAT REPETAT SI SCOS DIN CONTEXT SINGURUL NEURON SI CREIERUL ALA OBOSIT SI AMORTIT DE ALCOOL. 

CA DOCTORUL TAU PSIHIATRU SI-A BATUT JOC DE TINE,

TE LASA SA BEI ALCOOL DESI STIA SITUATIA TA MEDICALA PRECARA SI UITE CE URAT FACI

Raspunsuri

CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!! UPDATE:NU SCAPA NIMENI OLTCHIM!

#43097 Tăriceanu a încu_rcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult ...

2015-08-09 22:05:32

#43082: - CLANTOI SALARIAL, TE LAS SA O SUGI, DAR DOAR DACA TE SPELI PE DINTI 

 

Tăriceanu a încu_rcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult ca voi - AUDIO

Călin Popescu Tăriceanu, care a mers joi pe noul pod de la Agigea, ce traversează Canalul Dunăre-Marea Neagră, a crezut că se află de fapt pe vechiul pod, de pe DN39, şi s-a contrazis cu jurnaliştii care i-au explicat că a încu_rcat podurile, spunându-le: "Vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult ca voi"

 Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, şi vicepremierul Liviu Dragnea au mers, joi, să verifice stadiul lucrărilor la noul pod de la Agigea care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră şi face legătura între DN 39 şi A4.

Tăriceanu a stat de vorbă cu reprezentanţii constructorului, care i-au prezentat date tehnice privind acest proiect, după care a fost rugat de jurnalişti să îşi exprime părerea despre noul pod, el spunându-le că este vechiul pod, care a fost reabilitat.

Ziariştii au încercat să îi explice că a încu_rcat podurile, însă Tăriceanu i-a contrazis din nou: "Eu vin de la Bucu_reşti şi ştiu mai mult decât voi!”.

"Eu am vrut să mă lămuresc cu privire la schemele de încărcare pentru verificarea pe care este normal să o facă constructorul înainte de darea în funcţiune. Sunt în total şapte teste, pentru rezistenţa la înconvoiere şi la torsiune. Aţi înţeles ce înseamnă asta? Nu aţi înţeles! (...) Mă bucu_r pentru că lucrarea este practic terminată şi urmează să fie dată în funcţiune. Este o lucrare extrem de spectaculoasă, de artă de inginerie, cu o estetică foarte modernă. Sunt lucrări care trebuiesc periodic întreţinute", a spus Tăriceanu.

Continuând dialogul cu jurnaliştii care i-au explicat că nu este vorba despre podul hobanat care a funcţionat şi înainte şi a trecut prin lucrări de întreţinere, ci despre un pod nou, Tăriceanu a răspus: "Este un pod parţial nou!”.

El a spus că ştie pentru că a mai trecut pe acest pod şi a tăcut încu_rcat când jurnaliştii i-au arătat podul vechi, aflat la câteva sute de metri în aval.

În ajutorul lui Tăriceanu a intervenit vicepremierul Liviu Dragnea.

 "Până la urmă e cel mai mare pod hobanat din România, ce face legătura între nordul şi sudul Portului Constanţa şi, de asemenea, face legătura cu A4, varianta ocolitoare a municipiului Constanţa şi se evită trecerea prin Lazu şi Agigea. (...) Mai urmează acum şi infrastructura şi drumurile de acces. Este o investiţie extrem de importantă pentru Constanţa şi toată zona de aici. Este până la urmă o lucrare de artă cu care Constanţa o să se mândrească”, a declarat Liviu Dragnea.

La eveniment era aşteptat şi premierul Victor Ponta, care ar fi urmat să ajungă cu elicopterul şi care şi-a anulat vizita din cauza ceţii.

La vizita lui Tăriceanu şi Dragnea au luat parte câteva sute de persoane, localnici şi susţinători ai PSD, aduse cu microbuzele.

În prezenţa celor doi, constructorii au făcut teste de rezistenţă a podului, fiind aduse 36 de camioane. Constructorii spun că în urma acestor teste de rezistenţă a structurii, care au început de marţi, vor fi făcute ultimele reglaje ale hobanelor.

Constructorii le-au prezentat oficialilor informaţii despre construcţia podului, fără a putea preciza o dată exactă la care va fi dat în folosinţă pentru că drumul cu două benzi, construit în continuarea podului rutier şi care va face joncţiunea cu DN39, în apropierea intrării în staţiunea Eforie Nord, nu este încă gata.

Lucrările la podul de la Agigea au început în iulie 2010, după ce au fost întârziate mai bine de jumătate de an din cauza contestaţiilor depuse la procedurile de atribuire a lucrărilor şi a selectării consultantului. Firma care a câştigat licitaţia pentru reabilitarea podului este Bilfinger Berger Baugesellschaft, iar valoarea contractului este de 3,8 milioane de euro, fără TVA.

Podul rutier la kilometrul 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră, cu o structură de tip hobanat, este cel mai mare pod de acest gen din România.

Potrivit datelor furnizate de CNADNR, podul are o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 de metri şi lăţimea de 17,4 metri, permiţând circulaţia pe patru benzi. Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri.

Valoarea totală a contractului de finanţare pentru întregul proiect ”Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări aferente infrastructurii rutiere şi de acces în Portul Constanţa” este de 191.797.112 de lei. Lucrările au inclus şi construcţia unui drum cu două benzi care face legătura între pod şi DN39, în apropierea intrării în staţiunea Eforie Nord. Lucrările au finanţate prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.

http://www.mediafax.ro/politic/tariceanu