Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Quoted post
Musafir |
#35742 Tribunalul Vâlcea a amânat confirmarea planului de reorganizare a Oltchim pentru 22 aprilie. De ce?2015-03-29 17:57Tribunalul Vâlcea a amânat confirmarea planului de reorganizare a Oltchim pentru 22 aprilie. ziaruldevalcea.ro/2015/03/29/tribunalul-valcea-a-amanat Postat in 20:38, duminică, 29 martie 2015
prima parteÎn cursul săptămânii trecute, consorţiul de administratori judiciari ai SC Oltchim SA au anunţat public că la termenul din 25 martie 2015, în dosarul de insolvenţă nr. 887/90/2013 aflat pe rolul Tribunalului Vâlcea, instanţa a dispus amânarea discuţiilor pentru confirmarea planului de reorganizare. Următorul termen de judecată acordat de instanţă este în data de 22 aprilie 2015. La momentul propunerii planului de reorganizare a SC Oltchim SA, nu exista informaţii certe nici cu privire la data în care va avea loc vânzarea patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA şi, respectiv, nici cu privire la preţul care se va obţine pentru acestea. Pe cale de consecinţă, ipotezele de mai jos vor putea suferi modificări care se vor concretiza în propuneri de modificare a planului de reorganizare. De asemenea, sumele prevăzute a fi distribuite au ca element de referinţă, în lipsa unui preţ ferm, preţul de pornire a negocierii, respectiv 307 milioane de euro. Prin urmare, în vederea construirii programului de plăţi, s-a pornit de la următoarele premise: preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA este de 307 milioane de euro; în ipoteza transferului patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA către SC Oltchim SPV SRL, costurile de transfer a activelor şi licenţelor în acest sens este peste 1,5 milioane de euro; preţul va fi încasat şi, respectiv, distribuit în ipoteza de 1 an – în cea de-a 12-a lună a planului, în ipoteza 2 ani – în cea de-a 24-a lună a planului, în ipoteza 3 ani – în cea de-a 36-a lună a planului; datoriile curente, născute ulterior datei de deschidere a procedurii insolvenţei, vor fi cele care rezultă din simulările de funcţionare şi operare ale societăţii debitoare, astfel cum au fost prezentate în Scenariul A şi, respectiv, Scenariul B; toate contractele de împrumut aflate în derulare se vor considera încetate, începând cu momentul confirmării planului de reorganizare de către judecătorul sindic. |
Raspunsuri
Musafir |
#35743 Tribunalul Vâlcea a amânat confirmarea planului de reorganizare a Oltchim pentru 22 aprilie. De ce?2015-03-29 18:03:12Tribunalul Vâlcea a amânat confirmarea planului de reorganizare a Oltchim pentru 22 aprilie. a doua partePrin plan, SC Oltchim SA renunţă în mod expres la beneficiul termenului acordat prin contractele de credit aflate în derulare la momentul propunerii planului (în consecinţă, la data confirmării planului de către judecătorul sindic, aceste contracte se vor considera denunţate, sumele aferente acestora având natura juridică a unor creanţe anterioare deschiderii procedurii insolvenţei, figurând ca atare în tabelul definitiv al obligaţiilor debitoarei); plata procentului de 2% către UNPIR, conform prevederilor art. 4 din Legea nr. 85/2006; onorariul consorţiului de administratori judiciari este cel stabilit de către judecătorul sindic în încheierea din 16 octombrie 2013. Conform art. 3 din Legea nr. 85/2006, programul de plată a creanţelor este tabelul de creanţe inclus în plan, care cuprinde: cuantumul sumelor pe care SC Oltchim SA se obligă să le platească acestora în perioada de reorganizare judiciară, prin raportare la tabelul definitiv al obligaţiilor şi la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare; termenele la care SC Oltchim SA se obligă să plătească aceste sume. Modalitatea de rambursare concretă, pentru fiecare creanţă inclusă în categoriile de creanţe care votează planul de reorganizare, conform art. 100 din Legea nr. 85/2006, este stabilită prin programul de plată a creanţelor SC Oltchim SA. Conform tabelului definitiv al obligaţiilor societăţii, masa credală se compune din patru categorii de creditori: categoria creanţelor garantate; categoria creanţelor salariale; categoria creanţelor bugetare; categoria creanţelor chirografare. Planul de reorganizare prevede existenţa celei de-a V-a categorii de creanţe, respectiv categoria creanţelor chirografare conform art. 96 din Legea nr. 85/2006, care va include creanţele creditorilor CET Govora şi Autoritatea Naţională Apele Române – Administraţia Bazinală de Apă Olt. În urma unei analize atente a posibilităţilor financiare, conducerea SC Oltchim SA propune un program de plată ce presupune achitarea în procent de 70% din suma netă (reprezentând diferenţa dintre preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA şi plăţile aferente datoriilor curente şi cheltuielilor de procedură) către categoria creanţelor garantate, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. De asemenea, creditorii garantaţi vor avea opţiunea acceptării conversiei integrale (ipoteză în care nu se va mai efectua altă plată pe baza principiului enunţat anterior) sau parţiale (ipoteză în care, în urma plăţilor efectuate pe baza principiului enunţat anterior, diferenţa va fi transformată în acţiuni) a creanţelor acestora în acţiuni ale SC Oltchim SA. Menţionăm că în calculele şi estimările cu privire la programul de plăţi nu a fost luată în considerare opţiunea de mai sus, urmând ca aceasta să fie exercitată de către creditori, conform deciziei interne a fiecăruia. Toate contractele de credit se vor considera scadente la data confirmării planului de reorganizare de către judecătorul sindic. SC Oltchim SA mai propune plata în proporţie de 100% a creanţelor salariale, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. Tot SC Oltchim SA mai estimează plata creanţelor bugetare, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL, într-o proporţie care va rezulta din diferenţa dintre suma netă şi plăţile efectuate în scopul acoperirii categoriilor de creanţe garantate şi salariale, precum şi plăţile creanţelor chirografare. |
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Interzicerea comercializarii si folosirii petardelor pe intreg teritoriul Romaniei!!!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Interzicerea comercializarii si folosirii petardelor pe intreg teritoriul Romaniei!!!
61471 Creat: 2020-01-02
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
32405 Creat: 2024-12-07
Cerem oficial retragerea definitiva a licenței de funcționare a postului de televiziune Antena 3 CNN
26579 Creat: 2024-11-27
Închiderea postului Antena 3
10842 Creat: 2024-11-28
Petiție către Consiliul Local al Sectorului 4
459 Creat: 2024-12-18
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
11916 Creat: 2024-12-06
Alegeri libere
21444 Creat: 2024-12-06
Suspendarea din funcție a domnului Președinte a României Klaus Iohannis
5588 Creat: 2024-12-06
Dorim interzicerea producerii si a vânzării petardelor si artificiilor.
13447 Creat: 2019-12-21
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
21610 Creat: 2024-11-28
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
609 Creat: 2024-11-27
Il sustin pe Calin Georgescu la presedintie 2024
2266 Creat: 2024-12-03
Contestație deciziei CCR la data 06.12.2024
3479 Creat: 2024-12-06
CEREM DESFIINȚAREA CCR
20592 Creat: 2020-03-02
În data de 21 decembrie 2024 încetează de drept mandatul de Președinte al domnului Klaus Werner Iohannis conform prevederilor art. 83 alin. 1 din Constituția României.
12 Creat: 2024-12-20
DEMITEREA ȘI TRAGEREA LA RĂSPUNDERE A MEMBRILOR CCR
49 Creat: 2024-12-15
Cerem iluminat festiv în Sectorul 3 pentru sărbătorile de iarnă!
64 Creat: 2024-12-16
CEREM DREPTUL LA VIATA PENTRU CAINII DIN ADAPOSTUL PUBLIC TARGU JIU
24364 Creat: 2024-08-16
Interzicem TIK TOK in Romania
378 Creat: 2023-03-17
Plângere contra CCR
15666 Creat: 2024-12-06