Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Quoted post
Musafir |
#25476 Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim2014-08-23 10:08#25475: - Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim
#24790Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.Legea 85/2006 Art. 3, Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului; Decizia din data de 15.05.2013 Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013) CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art.36, Art. 37 si Art.42 Art38. Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel: 1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii. REGULAMENTUL DE SALARIZARE: Art. 39 Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului. Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra: ".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului." AUDITUL. http://www.impactreal.ro/2014061517061/Pierderile-firmelor-la-care-Oltchim-detine-actiuni-au-afectat-rezultatele-financiare-consolidate.html[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] DISPONIBILIZATII DE TREI ORI PAGUBITI (CHIAR DE PATRU, PENTRU CA AU RAMAS FARA LOC DE MUNA):1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZAT; 2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM DIN ACESTIA PLATIM CAR DETURNAREA DE FONDURI BANI PE TIMUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE; 3. CREANTA NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI; 4. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI CARE NOI NU-I AVEM. S-AU INDEPLINIT CONDITIILE: TERMENELE LEGII INSOLVENTEI (Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective, Legea 85/2006) SI TOATE REGULILE FIIND INCALCATE SI NERESPECTATE. NU S-AU ACHITAT CREDITORII PRIVILEGIATI SALARIATII (DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI). Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] S-A VANDUT DIN OLTCHIM, PRESA A RELATAT SI OLTCHIM A RECUNOSCUT, N-AM PRIMIT BANII DISPONIBILIZATII NICI PANA AZI, BA MAI MULT AM CONSTATAT TOT NOI INFORMATIA CA AM FOST IAR PAGUBITI PRIN IMPOZITARI ANAF SI NU AM PUTUT BENEFICIA DE ALTE DREPTURI.
|
Raspunsuri
Musafir |
#25477 Re: Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim2014-08-23 10:08:51#25476: - Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim Principala sarcină a administratorului judiciar în cadrul unei proceduri de insolvenţă este să maximizeze averea debitorului şi face acest lucru prin creşterea veniturilor, respectiv reducerea costurilor. Deocamdată creşterea veniturilor depinde de nişte condiţionalităţi, de obţinerea finanţării capitalului de lucru, dar costurile au fost reduse substanţial şi putem spune că până la sfârşitul lunii vom ajunge pe zero.Ce soluţii întrevedeţi pentru Oltchim pentru perioada următoare?Gheorghe Piperea: Există trei paliere care trebuie avute în vedere.Dacă vorbim de insolvenţă, această procedură are nişte termene pe care nu le putem încălca. Pe data de 19 iunie, preconizăm că se vor soluţiona contestaţiile la tabelul preliminar, depus săptămâna trecută.După ce se vor soluţiona aceste contestaţii vom avea un tabel definitiv, după care urmează un termen de 30 de zile în care trebuie să depunem planul de reorganizare, fie noi, fie debitorul prin administratorul special. Soluţia e ca acest plan de reorganizare să fie cosemnat de noi şi de administratorul special, care e reprezentantul acţionarului majoritar.Cel de-al doilea palier e operaţional. În momentul de faţă, societatea funcţionează la 23% din capacitatea de producţie. Încercăm să obţinem nişte contracte cu traderii. Furnizorul de propilenă ne-a anunţat zilele trecute că poate să ridice livrarea de propilenă la 5.000 de tone pe lună, ceea ce înseamnă aproape jumătate din capacitatea totală a Oltchim pe partea de propilenă.Principala problema este energia electrică. Aceasta este foarte costisitoare. Între timp, ea a fos redusă însă de la 80 de euro pe MW la 69 euro/ MW. Consumul maxim este de 110 euro/MW.Ca să funcţionezi la capacitate maximă trebuie să pui în funcţiune electroliza cu mercur, care este relativ învechită din punct de vedere energetic şi consumă jumătate din energie. A cumpăra această energie acum, când nu suntem siguri că putem vinde la întreaga capacitate, este periculos.În ceea ce priveşte al treilea palier, noi pregătim în momentul de faţă nu doar schiţa planului de organizare. Nu orice visător poate să facă un plan de reorganizare la Oltchim. Există doar trei persoane care pot face acest lucru: administratorul special (Bogdan Stănescu), adică acţionarul majoritar, administratorul judiciar şi orice creditor care are minim 20% din creanţe. În această postură sunt AVAS şi Electrica. ZF.ro, 19 apr 2013.Vorbim despre creditori care au o expunere de 793 de milioane de euro, cu şanse foarte mari să piardă o mare parte din aceste creanţe. Ei nu vor vota un plan de reorganizare „fantezist“, ci unul care include cel puţin două condiţii: e fezabil, inclusiv la nivel operaţional şi la nivel de plăţi şi asigură un tratament echitabil pentru creditori.Judecătorul sindic este cel care are un cuvântul final în planul de reorganizare. Noi lucrăm la pregătirea acestui plan de reorganizare, dar şi la pregătirea privatizării. La pregătirea privatizării noi încercăm să încheiem nişte contracte care să ne asigure o precalificare a unui investitor.Ce şanse sunt să ajungă Oltchim la o cifră de afaceri de 800 mil. euro?Gheorghe Piperea: Până la sfârşitul acestui an, dacă nimic imprevizibil nu se întâmplă, Oltchim nu poate ajunge la această cifră. În 2014 – 2015, Oltchim poate să ajungă din nou la o cifră de afaceri de 1 miliard de euro. E o afacere care poate să fie făcută bună, însă cu o condiţie: să ni se permită să peticim sacul atât la fund, cât şi în părţi. =============.... 19 apr 2013, ZF.ro: Contactat telefonic, Niculae Bălan, reprezentantul BDO Business Restructuring SPRL, a declarat pentru Curierul Naţional că astăzi va avea loc Adunarea creditorilor. "Luni va avea loc Adunarea Creditorilor. Pentru a putea elabora planul de reorganizare al Oltchim va trebui mai întâi să selectăm investitorul care să cumpere SPV-urile şi Rafinăria. În planul de reorganizare vor fi menţionate sumele care trebuie distribuite creditorilor, inclusiv salariile compensatorii ale salariaţilor disponibilizaţi, salariaţii fiind consideraţi salariaţi privilegiaţi", a declarat administratorul judiciar. [Anul 19. Luni, 12 Mai 2014] curierulnational.ro "SA RESPECTAM CU TOTII LEGEA !!!" < =PIPEREA & CO SI RESTUL PARTICIPANTILOR... RESPECTA LEGEA ??? Prezent astăzi la Tribunalul Vâlcea pentru a reprezenta combinatul Oltchim în mai multe procese cu creditorii, avocatul Gheorghe Piperea a declarat că nu poate garanta că societatea se va privatiza la finele acestui an. Potrivit lui Piperea, până la sfârşitul lunii august 2014 va fi întocmit planul de reorganizare a combinatului. Citeste mai mult: adev.ro P.S. Nu si-au facut temele si au restante plus intarzieri si abateri grave de la lege coroborate cu multe minciuni. 23.08.2014 SINDICATUL, UNDE ESTE SINDICATUL OLTCHIM????????????? FIRMELE CARE SUNT IN INSOLVENTA DESCHISA LA JUDECATORIA DIN TERITORIUL UNDE-SI DESFASOARA ACTIVITATEA SOICIETATILE, AU TABELUL FINAL DE CREANTE PUBLIC LA TRIBUNAL AFISAT IN AVIZIER APROBAT DE JUDECATORII-SINDIC CARE LE JUDECA CAUZA SI AU DESCHISA INSOLVENTA. LA TRIBUNALUL RAMNICU VALCEA, NU EXISTA NICIUN TABEL FINAL DE PLATI CREDITORI OLTCHIM APROBAT SI AFISAT LA AVIZIER, SEMNAT SI APROBAT DE JUDECATORUL-SINDIC DE PLATA CREDITORI OLTCHIM. 22.08.2014#24790Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu. Legea85/2006 Art. 3, Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului;Decizia din data de 15.05.2013 DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale. *SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC. 15.05.2013) CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: AUDITUL. http://www.impactreal.ro/2014061517061/Pierderile-firmelor-la-care-Oltchim-detine-actiuni-au-afectat-rezultatele-financiare-consolidate.html[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] |
Musafir |
#25518 Re: Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim2014-08-25 12:34:12#25476: - Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim Legea 85/2006 Art. 3, Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului; Decizia din data de 15.05.2013 Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013) CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art.36, Art. 37 si Art.42 Art38. Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel: 1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii. REGULAMENTUL DE SALARIZARE: Art. 39 Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului. Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra: ".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului." http://www.oltchim.ro/index.php?name=presa/comunicate-de-presa/comunicat-privind-concedierile Comunicat privind concedierile15 Mai 2013
Obiectivul principal al consortiului de administratori judiciari este reorganizarea activitatii Oltchim SA pe principii de performanta si productivitate, concomitent cu mentinerea in stare functionala a activelor neutilizate. Pentru sectiile si fabricile oprite (de ex. Arpechim este inchis de 4 ani, Monomer de 4 ani, PVC de 2 ani etc), am decis revenirea la normalitate, respectiv pastrarea exclusiv a personalului necesar conservarii. Reducerea de personal vizeaza 929 de salariati (602 in Vâlcea si 327 in Pitesti) si are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariati care au solicitat benevol sa fie acceptati pe listele de disponibilizari. Atenuarea impactului social al planului de disponibilizare se realizeaza prin dispozitiile legale in vigoare si prevederile Contractului Colectiv de Munca al S.C. OLTCHIM S.A, iar criteriile de concediere sunt stabilite prin CCM Oltchim, Codul Muncii si Legea 85/2006 - privind procedura insolventei. In ceea ce priveste masurile de protectie sociala acestea se refera, in principal, la indemnizatia de somaj, venitul lunar de completare si nivelul salariilor compensatorii acordate conform Contractului Colectiv de Munca Oltchim. Conform art. 39 din Legea 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca indemnizatia de somaj se acorda somerilor pe perioade stabilite diferentiat, in functie de stagiul de cotizare, dupa cum urmeaza: Conform art. 8, al. 2 din Ordonanta de Urgenta 36/2013, venitul de completare se acorda lunar pe perioade stabilite diferentiat, in functie de vechimea in munca a persoanelor concediate, dupa cum urmeaza: De exemplu, un salariat Oltchim cu un salariu de 1.500 lei net si 20 de ani vechime, va beneficia cu titlu de protectie sociala in urma concedierii colective, de urmatoarele facilitati:
|
Musafir |
#25526 Re: Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim2014-08-26 07:52:32#25476: - Re: Re: Re: Administratorii judiciari, acuzati de devalizarea Oltchim Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!PLATI SALARII COMPENSATORII DIN CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA:#24790Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu. Legea 85/2006 Art. 3, Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului; Decizia din data de 15.05.2013 Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013) CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art.36, Art. 37 si Art.42 Art38. Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel: 1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii. REGULAMENTUL DE SALARIZARE: Art. 39 Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului. Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra: ".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului." AUDITUL. http://www.impactreal.ro/2014061517061/Pierderile-firmelor-la-care-Oltchim-detine-actiuni-au-afectat-rezultatele-financiare-consolidate.html[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] DISPONIBILIZATII DE TREI ORI PAGUBITI (CHIAR DE PATRU, PENTRU CA AU RAMAS FARA LOC DE MUNCA):1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI; 2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM SI PENALIZARI CU DOBANZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE; 3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI; 4. ANAF IMPOZITATI SI PILONUL II PENSII PRIVATE APAREM CU SUME DE BANI CARE NOI NU-I AVEM. S-AU INDEPLINIT CONDITIILE: TERMENELE LEGII INSOLVENTEI (Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective, Legea 85/2006) SI TOATE REGULILE FIIND INCALCATE SI NERESPECTATE. NU S-AU ACHITAT CREDITORII PRIVILEGIATI SALARIATII (DISPONIBILIZATI SI ANGAJATI). Daune interese = despăgubire bănească pentru repararea unui prejudiciu.[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] S-A VANDUT DIN OLTCHIM, PRESA A RELATAT SI OLTCHIM A RECUNOSCUT, N-AM PRIMIT BANII DISPONIBILIZATII NICI PANA AZI, BA MAI MULT AM CONSTATAT TOT NOI INFORMATIA CA AM FOST IAR PAGUBITI PRIN IMPOZITARI ANAF SI NU AM PUTUT BENEFICIA DE ALTE DREPTURI. |
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
1788 Creat: 2024-11-28
Cerem oficial retragerea definitva a licenței de funcționare a postului de televiziune Antene 3 CNN
1443 Creat: 2024-11-27
PEDAGOGII SOLIDARI
832 Creat: 2024-11-23
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
8027 Creat: 2024-10-08
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2385 Creat: 2024-11-18
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
176 Creat: 2024-11-21
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17495 Creat: 2023-10-23
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2713 Creat: 2024-01-29
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
85 Creat: 2024-11-23
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
77 Creat: 2024-11-22
Petitia Anti Georgescu
71 Creat: 2024-11-26
Declarare nulitatii acordului cu Ucraina, neutralitate, pace
13262 Creat: 2024-07-22
Interzicem TIK TOK in Romania
287 Creat: 2023-03-17
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
53 Creat: 2024-11-21
Recunoașterea pașaportului ca echivalent juridic al cărții de identitate în România
52 Creat: 2024-11-25
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Închiderea postului Antena 3
35 Creat: 2024-11-28
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
460 Creat: 2024-10-18
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
176 Creat: 2024-11-15
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
138 Creat: 2024-11-19