Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
/ #29026 Tăriceanu a încurcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi2014-11-13 21:08Tăriceanu a încurcat noul pod de la Agigea cu cel vechi: Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi - AUDIOCălin Popescu Tăriceanu, care a mers joi pe noul pod de la Agigea, ce traversează Canalul Dunăre-Marea Neagră, a crezut că se află de fapt pe vechiul pod, de pe DN39, şi s-a contrazis cu jurnaliştii care i-au explicat că a încurcat podurile, spunându-le: "Vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult ca voi" Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, şi vicepremierul Liviu Dragnea au mers, joi, să verifice stadiul lucrărilor la noul pod de la Agigea care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră şi face legătura între DN 39 şi A4. Tăriceanu a stat de vorbă cu reprezentanţii constructorului, care i-au prezentat date tehnice privind acest proiect, după care a fost rugat de jurnalişti să îşi exprime părerea despre noul pod, el spunându-le că este vechiul pod, care a fost reabilitat. Ziariştii au încercat să îi explice că a încurcat podurile, însă Tăriceanu i-a contrazis din nou: "Eu vin de la Bucureşti şi ştiu mai mult decât voi!”.
"Eu am vrut să mă lămuresc cu privire la schemele de încărcare pentru verificarea pe care este normal să o facă constructorul înainte de darea în funcţiune. Sunt în total şapte teste, pentru rezistenţa la înconvoiere şi la torsiune. Aţi înţeles ce înseamnă asta? Nu aţi înţeles! (...) Mă bucur pentru că lucrarea este practic terminată şi urmează să fie dată în funcţiune. Este o lucrare extrem de spectaculoasă, de artă de inginerie, cu o estetică foarte modernă. Sunt lucrări care trebuiesc periodic întreţinute", a spus Tăriceanu. Continuând dialogul cu jurnaliştii care i-au explicat că nu este vorba despre podul hobanat care a funcţionat şi înainte şi a trecut prin lucrări de întreţinere, ci despre un pod nou, Tăriceanu a răspus: "Este un pod parţial nou!”. El a spus că ştie pentru că a mai trecut pe acest pod şi a tăcut încurcat când jurnaliştii i-au arătat podul vechi, aflat la câteva sute de metri în aval. În ajutorul lui Tăriceanu a intervenit vicepremierul Liviu Dragnea. "Până la urmă e cel mai mare pod hobanat din România, ce face legătura între nordul şi sudul Portului Constanţa şi, de asemenea, face legătura cu A4, varianta ocolitoare a municipiului Constanţa şi se evită trecerea prin Lazu şi Agigea. (...) Mai urmează acum şi infrastructura şi drumurile de acces. Este o investiţie extrem de importantă pentru Constanţa şi toată zona de aici. Este până la urmă o lucrare de artă cu care Constanţa o să se mândrească”, a declarat Liviu Dragnea. La eveniment era aşteptat şi premierul Victor Ponta, care ar fi urmat să ajungă cu elicopterul şi care şi-a anulat vizita din cauza ceţii. La vizita lui Tăriceanu şi Dragnea au luat parte câteva sute de persoane, localnici şi susţinători ai PSD, aduse cu microbuzele. În prezenţa celor doi, constructorii au făcut teste de rezistenţă a podului, fiind aduse 36 de camioane. Constructorii spun că în urma acestor teste de rezistenţă a structurii, care au început de marţi, vor fi făcute ultimele reglaje ale hobanelor. Constructorii le-au prezentat oficialilor informaţii despre construcţia podului, fără a putea preciza o dată exactă la care va fi dat în folosinţă pentru că drumul cu două benzi, construit în continuarea podului rutier şi care va face joncţiunea cu DN39, în apropierea intrării în staţiunea Eforie Nord, nu este încă gata. Lucrările la podul de la Agigea au început în iulie 2010, după ce au fost întârziate mai bine de jumătate de an din cauza contestaţiilor depuse la procedurile de atribuire a lucrărilor şi a selectării consultantului. Firma care a câştigat licitaţia pentru reabilitarea podului este Bilfinger Berger Baugesellschaft, iar valoarea contractului este de 3,8 milioane de euro, fără TVA. Podul rutier la kilometrul 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră, cu o structură de tip hobanat, este cel mai mare pod de acest gen din România. Potrivit datelor furnizate de CNADNR, podul are o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 de metri şi lăţimea de 17,4 metri, permiţând circulaţia pe patru benzi. Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Valoarea totală a contractului de finanţare pentru întregul proiect ”Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări aferente infrastructurii rutiere şi de acces în Portul Constanţa” este de 191.797.112 de lei. Lucrările au inclus şi construcţia unui drum cu două benzi care face legătura între pod şi DN39, în apropierea intrării în staţiunea Eforie Nord. Lucrările au finanţate prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului. |
|
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Salvăm Casa Dinu Lipatti
Cerem ARESTAREA criminalului care a legat și târât cu mașina un animal nevinovat!
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Repararea Căii Ferate Bârlad - Chiraftei
NU taxa speciala dezvoltare urbana Sector 4
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Cerem ARESTAREA criminalului care a legat și târât cu mașina un animal nevinovat!
10715 Creat: 2025-04-16
Noi, locuitorii cartierului Avantgarden3 Brașov, solicităm cedarea rețelei de apă-canal din Avantgarden3 către SC COMPANIA APA SA Brașov - furnizorul de apă al cartierului.
344 Creat: 2025-04-16
NU pentru 3 schimburi in Scoala 195
95 Creat: 2025-04-17
Solicitare de remediere urgentă a disfuncționalităților din cadrul Consulatului României la Copenhaga
253 Creat: 2025-04-16
2 zile libere plătite lunar femeilor aflate la ciclu
53 Creat: 2025-04-17
Petiție pentru lărgirea și omologarea pârtiei Mioarele 9 – Domeniul Schiabil Transalpina
63 Creat: 2025-04-16
Petiție Națională pentru Reabilitarea Esteticii Politice: Cerința Minimei Demnități Vestimentare la Candidații Prezidențiali din România
271 Creat: 2025-04-07
GRATIERE 2025
15507 Creat: 2025-02-03
#FacemFilmAcasă
1241 Creat: 2025-02-25
Extinderea Transport_public, s.Dumbrava
26 Creat: 2025-04-15
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
993 Creat: 2020-11-28
Restrictionare trafic greu si montarea de limitatoare de viteza in Cartierul Grigorescu Oradea
285 Creat: 2025-04-15
Permiteți accesul câinilor în Iulius Mall și VIVO! Cluj-Napoca - Împreună pentru o comunitate mai prietenoasă cu animalele
469 Creat: 2025-04-09
Cerem astuparea gropilor din asfalturile fiecărei localități deoarece se produc daune mașinilor în trafic în mod inevitabil în timp.
9 Creat: 2025-04-17
Contestarea deciziei anulării listelor cu bursie din semestul doi, anul universitar 2024-2025 în cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza
783 Creat: 2025-04-08
Vrem PARC, nu parcare! Salvăm Parcul Central Nicolae Titulescu din Brașov
1887 Creat: 2025-03-20
Slatina City Run ( Sport ,Nu politică))
7 Creat: 2025-04-16
Reducere de 90% pentru studenti pe toate traseele
15 Creat: 2025-04-16
Fara balci si tiribombe in parcarea de la Casa de Cultura Focsani!
28 Creat: 2025-04-16
Stop abuzurilor din partea autorităților locale!!!
1168 Creat: 2025-04-12