Apel pentru Schimbare Adevărată!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Apel pentru Schimbare Adevărată!

Musafir

2012-01-29 10:12

as vrea o schimbare in bine

Musafir

2012-01-29 10:23

este totul pe sufletul meu si felicit initiativa scrisa,dar tot in strada o vom rezolva.

Musafir

2012-01-29 10:30

Revizuirea alegerii politicienilor in sensul amendarii lor la fiecare 2 ani(vot de incredere sau nu) respectiv revocarea sau schimbarea lor daca nu respecta ceea ce promit in campanii! - cuantificarea acestei idei intr-o norma

Musafir

#679 Re:

2012-01-29 10:38

Musafir

2012-01-29 10:53

Sunt pensionata medical din cauza acestui sistem , sunt condamnata de doua ori , o data de viata si inca o data cu domiciliul fortat.Am cerut sa fiu tratata ca un aninmal ,pentru ca atunci cand vine vorba de animale se gasesc milioane de iubitori de animale , cand vine vorba despre oameni si mai ales cei in varsta , atunci sa-i eutanasiem.Vreau si eu mai multa atentie , tratament de specialitate, mai multa grija , sa-mi lase si mie o farama din ce se fura ,,,,,Vreau respect !!!!!!Pacea fie cu noi !!!!!

Musafir

2012-01-29 10:53

Ar fi cazul, ca cei care au furat viitorul Romaniei si au distrus tot ce era construit sa plateasca, nu cred ca e suficient doar sa fie schimbati. Pentru un carnat, o palinka si 15000 de euro sau mai mult au furat viitorul a sute de mii de tineri si munca a 5 milioane de pensionari care au muncit fiecare in felul lui la constructia acestei tari. Daca un alt popor, ar fi avut o tara ca Romania, aici, ar fi fost acum un paradis si nu o lada de gunoi.

Musafir

2012-01-29 11:12

Sa fie intr-un ceas bun!

Musafir

2012-01-29 11:19

O noua clasa politica, cinstita, necorupta si numai pentru popor.

Musafir

2012-01-29 11:27