Orange umileste românii. STOP abuzului, ANCOM şi OPC, apăraţi-ne!


Musafir

#1

2016-10-25 11:31

Pt ca si au batut joc de mine la modul cel mai abuziv posibil!!!!

Musafir

#2

2016-10-25 13:55

Pentru ca nu sunt multumita de serviciile lor cu toate ca folosesc cartela din 1999.

Musafir

#3

2016-10-25 13:57

pentru ca am platit inca doua luni, dupa ce mă portasem deja la alta companie telefonica, abonamentul la orange sub pretextul ca atunci când am achitat tot si am anuntat ca renunt la contract era deja emisa factura!

Musafir

#4

2016-10-25 14:55

pantru ca sunt de acord ca Orange face abuzuri

Musafir

#5

2016-10-26 04:07

Nu e ok sclavia în rețea!

Musafir

#6

2016-10-26 05:12

pentru ca si eu ma confrunt cu lipsa semnalului in zona Strunga jud iasi

Musafir

#7

2016-10-26 09:24

Am semnat drept urmare a nenumăratelor plângeri pe care le-am făcut si eu despre semnalul prost care îl au. Internet nu există deloc in anumite zone. Din punctul meu de vedere, codarea telefonului este o măsură excesivă care ar trebui eliminată urgent.

Musafir

#8

2016-10-26 16:54

Cei mai mari escroci Orange si Vodafone, pentru ca au telefoanele codate in rețea si abuzează si își bat joc de oameni la modul cel mai grav posibil , eu nu mai vreau sa aud vreodată de Orange si Vodafone. 


Musafir

#9

2016-10-27 07:04

Pentru ca sant antadevar niste hoti si vor sa jatmaneasca clientul neconditionat.si eu sant un pagubit asemanator obligat sa fiu an continoare abonatul lor dupa ce leam facut nenumarate plangeri cu privire la filtrarea unor capuse fantoma de ale lor ,care sustag bani pe abonamentul care al am anca la ei. Cerand niste taxe pentru a schimba numarul de telefon sau sa rezilieze contactul actual ,ivocand diferite pretexte de ale lor bagate an clauzele contractuale. Eu nu am facut nici o cerere de solicitare la numarul 1217 penru a ma abona la ei,si ei sau abonat pe numarul me cas capuse de ale lor retragand din contul de abonat sume enorme pe care le adauga la abonament ..Clientul e fraer si trebuie sa plateasca, de 3 luni ma tot lupt cu ei si nu vor sa rezolve problema. De acea sunt de acord c

Musafir

#10

2016-10-27 08:38

Am patit si eu sa fiu jumulit cu suma de 2.200lei,
DA ! (doua mii doua sute lei) pentru consum de net pe mobil intr-o luna !
Am castigat in instanta in schimb am pierdut numarul folosit 12 ani.
Hai Romania ! :(((

Musafir

#11

2016-10-27 10:14

Din solidaritate cu D-l Dan Cârlan și pentru a păți și eu la fel,

Musafir

#12

2016-10-27 13:45

Nu sunt mulțumită de serviciile Orange.

Musafir

#13

2016-10-27 16:59

Mama a avut contract cu Orange si în el scria că trebuie anuntat cu 30 de zile inainte de expirarea celor 2 ani.In caz contrar contactul se prelungea de la sine.Am procedat în acest sens,însă nu au vrut să îmi primească cererea la unitatea unde am incheiat initialul contact, spunându-mi că trebuie să mă adresez direct sediului central Orange -București