Examen National
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National
Musafir |
#5851 Re: Re:2016-09-27 04:01 |
???? |
#5852 ???2016-10-02 05:58Nu inteleg cum este posibil sa fie interpretat altfel. Oricine este incapabil sa citeasca un grafic atat de simplu nu are ce cauta in liceu unde se fac operatii ceva mai complexe. |
Musafir |
#58532016-10-08 12:08daca sunteti prosti csf |
cel ce nu e handicapat |
#5854 ia dat handicapatu ala cu viteza2016-11-03 16:57ia dat handicapatu ala cu viteza |
mihai |
#58552017-06-28 14:14Domnilor, doamnelor, domnisoarelor,
Iata ca Ministerul Educatiei a mai organizat o evaluare nationala a elevilor claselor a VIII-a, cea din 2017.
De data aceasta cei din comisia cu subiectele au renuntat la a mai propune elevilor subiecte confuze, ca cel de anul trecut(cu diagrama) care a nascut atatea controverse. Sa redam problema din 2017: "6. În tabelul de mai jos este prezentat numărul de elevi al fiecăreia dintre clasele unei școli. Putem observa ca problema propusa anul acesta, in 2017, are un nivel de dificultate scazut, asa cum sunt si celelalte 5 probleme/exercitii din calupul Subiect 1(de ex: cat face 20-10 sau cu cu cat este egal 30/6 samd). Rezolvarea nu presupune abordarea d.p.d.v al logicii matematice(deductie/inductie), de calcul al probabilitatilor sau cunostinte despre statistica sau de un nivel superior de definire al vectorilor sau al axelor sistemului cartezian, abscisa si ordonata, asa cum au incercat sa argumenteze unii dintre partizanii ideii ca problema din 2016 ,cea cu diagrama, nu a indus confuzie in randul elevilor.
Opinia mea: Cei de la Ministerul Educatiei, Centrul national de evaluare si examinare prin problema propusa la Evaluarea de anul acesta 2017, au acceptat ca problema de anul trecut a indus confuzie printre elevi. Altfel, ar fi solicitat in continuare o diagrama de tipul celei din 2016(a se vedea si subiectele din anii 2015,2014, etc.), ca sa testeze elevii daca si-au insusit ce variabila se pune in axa Oy(notele sau nr de elevi) sau care-i dependenta dintre cele doua marimi,care-i functie si care-i argument, asa cum a fost sustinut intr-una dintre postarile de mai sus. Domnilor, doamnelor sau domnisoarelor care au decis sa respinga contestatia din 2016 va spun ca superficialitatea si lipsa de asumare a responsabilitatii de care ati dat dovada, a condus la extinderea sentimentului de neincredere pe care o mare parte dintre elevi o au fata de educatorii din sistemul de invatamant si de autoritate in general. Oricare dintre elevii care se considera nedreptatiti isi va spune: Mai, daca astia(adultii) nu-si asuma greselile, noi de ce s-o facem?
Inchei prin a va spune ca fiica mea, eleva de liceu la profilul filologie, are capacitatea sa rezolve cu usurinta probleme de tipul celor propuse la Evaluarea nationala proba matematica, subiectul I. Va garantez acest lucru cu conditia ca problemele sa fie clare.
|
Musafir |
#5856 Re:2018-07-12 08:38#1257: Anonim - Buna ziua, ca fost cadru didactic, ce imi puteti spune despre aceasta scoala? Merita sa mi dau copilul acolo? Se face ceva la acel afterschool, sau copiii stau si pierd vremea, ca la mai toate aceste afterschooluri (fie ele de stat/privat)? Multumesc!
|
Musafir |
#5857 Re: BAGAMI-AS PULA IN EVALUAREA VOASTRA2019-01-17 17:48 |
muie OAMGMAMMR |
#5858 Re: sa va dau la muie2020-03-07 00:59 |
|
Petiții promovate de alți utilizatori
DEMISIA IOHANNIS ȘI JUDECATORI CCR
Ilie Bolojan – președintele de care România are nevoie!
Salvăm Casa Dinu Lipatti
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Suspendarea celor 9 judecatori ai CCR
Repararea Căii Ferate Bârlad - Chiraftei
Integrarea medicinilor traditionale si de stil de viata, in ingrijirile medicale
Mariti amenda pentru taierea copacilor din Bucuresti
GRATIERE 2025
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Trăim cu urșii, murim cu indiferența!
1430 Creat: 2025-03-31
GRATIERE 2025
14611 Creat: 2025-02-03
Petiție pentru Anularea Autonomiei Găgăuziei și Consolidarea Unității Naționale
851 Creat: 2025-03-30
Salvăm Casa Dinu Lipatti
1927 Creat: 2025-03-20
Un nou cartodrom pentru tinerii din Roman, loc de întâlnire, nu de probleme!
241 Creat: 2025-04-01
„Echilibru în școală: O soluție corectă pentru utilizarea telefoanelor”
230 Creat: 2025-04-02
REDUCEȚI PREȚURILE! Parcarea din Campus Tudor Vladimirescu nu trebuie să fie un lux!
209 Creat: 2025-04-02
Memoriu referitor la spectacolul de teatru "Prorocul Ilie"
192 Creat: 2025-03-31
În sprijinul introducerii Religiei-Cristianism-Ortodocie ca disciplină obligatorie în școlile din Bulgaria.
6605 Creat: 2025-02-13
#FacemFilmAcasă
538 Creat: 2025-02-25
Construirea unui Sens Giratoriu la Intersecția E70 cu DJ 612A (Spital TBC, Roșiorii de Vede)
143 Creat: 2025-04-02
Vrem locuri de muncă, NU parcare! Salvați Piața Centrală din Craiova
130 Creat: 2025-04-01
Anchetați-l pe Ciolacu! Vrem alegeri libere!
126 Creat: 2025-04-01
Străzi Mai Sigure – Stop Câinilor Vagabonzi | Podu Iloaiei
89 Creat: 2025-04-03
SPUNE NU FABRICII DE BCA!
729 Creat: 2025-03-28
Susține inițiativa primarului Boaghi Leonid cu privire la extinderea transportului urban de autobuze Chișinău în Sireti!
373 Creat: 2024-11-29
Cerem Demisia conducerii TNB pentru promovarea spectacolului "Proorocul Ilie"care aduce atingere valorilor creștin-ortodoxe!
425 Creat: 2025-03-27
Inregistrari cursuri CECCAR
64 Creat: 2025-04-03
PETIȚIE PRIVIND IMPEACHMENT-UL ȘI DEMISIA IMEDIATĂ A PREȘEDINTEI REPUBLICII MOLDOVA, MAIA SANDU. ПЕТИЦИЯ О НЕЗАМЕДЛИТЕЛЬНОМ ИМПИЧМЕНТЕ И ОТСТАВКЕ ПРЕЗИДЕНТА РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА МАЙИ САНДУ
64 Creat: 2025-04-02
SĂNĂTATEA – PRIORITATE NAȚIONALĂ
899 Creat: 2020-11-28