Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National

Absolventa

#5201 Re:

2016-06-30 17:20

#5183: -  

 Si corectitudinea unde mai e? Trebuie separati copii buni de cei slabi cumva. Subiectul acesta a facut diferenta.

 


Musafir

#5202

2016-06-30 17:23

Pentru-ca am fetita de nota 10 si a fost dusa in eroare de acest subiect discutabil matematica din stiinta exacta a devenit limba romana care lasa loc interpretarii

Nimeni

#5203 Re: Re: Re:

2016-06-30 17:25

#5184: Profesor de matematica - Re: Re:  

 Daca e contestat subiectul asta atunci ce sens mai are acest examen? Asa toti copii ar avea nota 10 si nu ar putea fi repartizati pe clase, ar exista o singura clasa in toata tara. Nu.i vad rostul acestei contestatii.

Papa

#5204

2016-06-30 17:25

Formulare de nota 10! Ați indus în eroare ,30% dintre copii si profesorii lor! Puteți să vă culcați pe laurii "victoriei".când ai în față 10 "prosti" care nu au înțeles un enunț, îți pui întrebări dacă tu vorbești corect limba română. Dar când ,30% din cei cărora te adresezi spun că nu au înțeles, cred că ai nevoie de ajutor tu. Intr-o tara civilizata, structurile statului ar trebui să ia urgent atitudine. Vrem ca copiii noștri să crească normali si logici nu bolnavi din cauza sistemului . Adevărul este doar unul. Problema respectivă este formulată incomplet si are un punctaj zdrobitor de mare. 


Musafir

#5205 Re: Re:

2016-06-30 17:27

#5201: Absolventa - Re:  

 Cum sa faca diferenta acest subiect? Daca se puncta sub. III cu 30 de puncte, in functie de dificultate, nu mai exista aceasta petitie. As vrea atunci sa vad cati "viteji se-arata." Prin aceasta cei de la Minister ar trebui sa se invete minte si sa dea punctajul in fuctir de difulatate. Asa se intampla si la Patinaj sau la gimnastica, primesc note pe dificultate.


Musafir

#5206 Re:

2016-06-30 17:27

#5202: -  

 Fetita ta nu e de nota 10, daca nu a rezolvat diagrama. E de 9.50. A gresit si punct. De ce i-am oferi unui copil, indiferent de cat de bun e, niste puncte in plus? 

Unde ar fi corectitudinea? Mai ales fata de cei care au raspuns corect.

Oamenii trebuie sa inteleaga ca nota 10 nu este atat de usor de obtinut, iar acesta este un examen national. Nu se dau puncte in plus.


Musafir

#5207

2016-06-30 17:28

Consider ca ex 6 a fost enuntat gresit! Cer reevaluarea!
Absolventa

#5208 Re: 3 nu 8

2016-06-30 17:28

#5190: Fidel - 3 nu 8 

 Total de acord!!!!


Musafir

#5209 Re: Re:

2016-06-30 17:30


Musafir

#5210 Re: Re: Re:

2016-06-30 17:31

#5205: - Re: Re:  

Pe dificultate se dau notele. Subiectul este pentru a ajuta copii sa ia 4, apoi nota creste in functie de cate exercitii rezolvi. Nu este vina ministerului ca niste elevi nu au interpretat diagrama corect, aceasta fiind clara:).


Musafir

#5211 Re: Re: Re:

2016-06-30 17:31

#5205: - Re: Re:  

 Acesta este un simplu examen de matematica. Nimic mai mult. Nu cred ca poate cineva sa conteste subiectele. Ar fi mai mult decat penibil. Nu sunt convinsa ca cei care nu au stiut exercitiul 6 s.au descurcat la subiectul de geometrie:))))


Musafir

#5212 Re: 3 nu 8

2016-06-30 17:32

#5190: Fidel - 3 nu 8 

 De acord!


Musafir

#5213

2016-06-30 17:33

Subiectul nr.1 , in care este si acest grafic, este ca cei slabi  la matematica sa ia nota 3. Celalalte subiecte 2 si 3, mai ales 3, fac diferenta dintre copiii buni si cei slabi. Apropo, trebuie separati copiii(3 de i,nu 1)  buni de cei slabi cumva.Mai invata carte inainte de a-i judeca pe cei care invata!

dan_dinamo_bm

#5214 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 17:33

#5211: - Re: Re: Re:  

 Ai fi surprins sa stii ca da.


Musafir

#5215 Re: Re: Re:

2016-06-30 17:34

#5194: - Re: Re:  

 ... logica ii omoara.


Musafir

#5216 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 17:36

#5211: - Re: Re: Re:  

 ba s-au descurcat, si inca foarte bine.  


Musafir

#5217 Re:

2016-06-30 17:36

#5213: -  

 Acum exercitiul 6 de la subiectul I face diferenta dintre copii foarte buni atenti si copii foarte buni neatenti. Trebuia sa se faca diferenta si intre ei:)


Musafir

#5218 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 17:36

#5216: - Re: Re: Re: Re:  

 Sunt convinsa


Musafir

#5219 Re: Re: Re: Diagrama buna-Legenda proasta

2016-06-30 17:36

#5196: Elev - Re: Re: Diagrama buna-Legenda proasta 

 Asta numesti tu dreptate?  Punctarea rezultatului gresit la fel ca cel corect?!

Ai intuit bine, cei care solicita asa ceva nu sunt milogi. Sunt niste nesimtiti.

Sustine ce vrei, DAR ASTA NU SE VA INTAMPLAAAA !!!!


Musafir

#5220 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 17:37

#5216: - Re: Re: Re: Re:  

 Nu toti. Nu mai generalizati.

Sunt copii care nu au facut exercitiul 6 si s-au descurcat (foarte putini), dar in acelasi timp sunt copii care nu au facut exercitiul 6 si sunt paraleli cu matematica.

Nimeni

#5221 Re: Re:

2016-06-30 17:37

#5206: - Re:  

 Exact


Musafir

#5222 Re: Re: Re: Re: Diagrama buna-Legenda proasta

2016-06-30 17:38


Musafir

#5223 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 17:38

#5210: - Re: Re: Re:  

 Da, un copil de nota 4 intra la liceu, ce sa caute acolo?


Musafir

#5224 Re: Re:

2016-06-30 17:38

#5206: - Re:  

 Cei care spun ca au raspuns corect poate nu toti dar majoritatea au raspuns la plesneala,iar fata mea este de nota 10 ,face parte din elita olimpicilor din aceasta tara,imi pare rau dar concluzia este ca subiectul este interpretabil matematica din stiinta exacta a devenit limba romana unde interpretarea se admite.


Musafir

#5225 Re: Re: Re: Re:

2016-06-30 17:39

#5211: - Re: Re: Re:  

 EU AM AJUNS IN TOTI ANII LA JUDETEANA LA OLIMPIADA  DE MATEMATICA SI AM DAT RASPUNSUL 8.

VOI LUA 9,50 DIN CAUZA ACESTUI GRAFIC.