Examen National

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Examen National


Musafir

#4151 Re: Re:

2016-06-30 05:01

#4126: log10 - Re:  

 Nu inteleg cat de incuiat mintal poti sa fi sa spui ca diagrama de anu asta o fost ca cea de anu trecut ... anu trecut ce ai mai fi vrut sa lee dee rezultatul  sau ce ?

 


Musafir

#4152

2016-06-30 05:02

Am semnat-o pentru fiul meu care a fost indus in eroare de acea diagrama pentru ca nu era clara. Nu este corect!

Musafir

#4153

2016-06-30 05:03


Speram ca totul sa fie bine si in cele din urma si ambele variante sa fie punctate

Musafir

#4154 Re: Re: Diagrama clara

2016-06-30 05:03

#123: asdasd - Re: Diagrama clara 

 Perfect adevărat!


Musafir

#4155

2016-06-30 05:05

Am semnat aceasta petitie pentru ca nu este
Admisibil ca un subiect,enuntat ambigu,sa schimbe destinul atator copii!

Musafir

#4156

2016-06-30 05:05

Ambiguitatile nu se punctează, nu se comentează și nu se propun subiecte de examen!

Musafir

#4157

2016-06-30 05:06

Oare de ce trebuie sa fie umiliti acesti copii care nu au decat 14 ani? Cei care sunt desemnati sa elaboreze subiectele pentru acest exament chiar simt nevoia sa taie aripile acestor copii aratandu-le ca nu sunt in stare sa rezolve acest subiect care a pus probleme si adultilor, oameni cu pregatire in domeniu?
o mama

#4158 Re: Sunteti prosti ?:))

2016-06-30 05:06

#31: Tudor B. - Sunteti prosti ?:)) 

 Ai perfecta dreptate!

Acum 4 ani, la examenul de Lb. Romana, tot la capacitate, sub presiunea strazii/parintilor o propozitie subiectiva devenea predicativa.

Vad ca situatia se repeta la matematica.

Puterea parintilor/pilelor este mare. Daca pot schimba legile gramaticii lb. romane, de ce sa nu schimbam si matematica?

Copilul meu este sef de promotie si va pleca din tara!

Bafta tuturor celor care doresc sa ramana si sa se ghideze dupa regulile facute in acest mod!

.-.

#4159 lol

2016-06-30 05:06

si eu vreau sa imi dea 0,5 la geometrie fiindca n am citit enuntuk corect, da csf asta i veatza


Musafir

#4160

2016-06-30 05:08

 Parinti,elevi vom obtinem un raspuns?


Musafir

#4161

2016-06-30 05:08

Cum se poate intampla una ca asta? Cat de nenorociti pot fi cei care au facut subiectele? Ce naiba? Suntem simpli elevi de 14 ani! Ne-am pregatit 4 ani pentru a sustine un examen foarte stresant pentru noi! Este primul nostru examen serios! Avem mii de emotii! Cum se poate ca acel subiect sa nu fie clar? Chiar atat de greu va este sa formulati un amarat de subiect, incat sa poata fi inteles de toata lumea? Mai ales ca se pierde un numar imens de puncte, doar pe acel subiect blestemat!

Musafir

#4162

2016-06-30 05:10

Subiectul a fost neclar.

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2016-06-30 05:10



Musafir

#4164

2016-06-30 05:11

Centrul National de Evaluare si Examinare a dat un comunicat in carr spune ca variabila este pe axa orizontala. Variabila - numar elevi - e pe orizontala. Numarul 8 de pe orizontala se intersecteaza cu 5 de pe verticala. Deci raspunsul corect este 8 ! Rusine celor care nu isi asuma greseala si isi bate joc de sufletele copiilor !

Musafir

#4165

2016-06-30 05:11

Sa se accepte ambele variante,pentru ca multi copii au ffost derutati,si nu vorbesc de orice copii de copii f. buni.

Musafir

#4166

2016-06-30 05:11

Am semnat pt copilul meu care a dat acest examen si a gresit doar acest exercitiu. Nu vreau sa ii condamnam pt ca au gindit altfel

Musafir

#4167

2016-06-30 05:13

Este nedrept ca generatia pe care am format-o sa sufere datorita incompetentei unor analfabeti ajunsi in posturi cu responsabilitate .

Sunt rupti de realitate si traiesc chiar in alta lume unde ei îşi permit totul. Plebea trebuie ţinută sub control in intuneric ţi mizerie

Am mai auzit aste pe parcursul istoriei

Musafir

#4168

2016-06-30 05:13

In toate diagramele pe care le-am lucrat se specifica clar ce avem in stanga si ce avem in dreapta .Eu nu am gasit in culegeri asa diagrame incomplete.Urmand legenda,la prima impresie,pare ca nr.elevilor porneste din dreapta de pe axa OX.Studiind problema mai profund(sistem de notare romanesc,nr.de elevi din clasa)atunci pe axa OX sunt notele.Avand in vedere ca la prima vedere si unii profesori au dat raspunsul gresit,ce sa mai discutam ...

Musafir

#4169

2016-06-30 05:13

Deoarece eu consider , că sunt corecte ambele variante

Musafir

#4170

2016-06-30 05:14

E simplu, raspunsul corect e 3. Pe de alta parte, nu exista nicăieri in manualele 5-8 o explicatie cum trebuie citite astfel de grafice - cei care sunt obisnuiti cu aceste diagrame stiu si li se pare simplu, dar trebuie sa ne gandim ca copiii nu stiu, chiar si cei care au raspuns 3 nu erau siguri. Daca nu li se preda ceva, nu trebuie sa li se ceara sa stie, mai ales ca exercitiul era la subiectul 1. Corect este sa anuleze cu totul acest exercitiu si sa repartizeze punctele celorlalte exercitii.


Musafir

#4171 E clar!

2016-06-30 05:15

Opinii cu privire la exercitiul 6 de la partea I, din Evaluarea Nationala din anul scolar 2015-2016.
O problema e in si in exprimare. Un grafic se poate continua la infinit , chiar daca numerele nu apar mentionate. Deci graficul cu cifrele de la 0 la 8 putea sa continue si cu numere mai mari. De aici se exclude logica "notele sunt de la 1 la 10" , informatie care nu se regaseste in datele problemei. Notele puteau fi si de la 1 la 8 , iar 0 era originea. Daca in problema se mentiona ca notele sunt de la 1 la 10 , nu era nicio problema cu abiguiatea.
Alta problema era si in metionarea din care rezulta asocierea culorii cu numarul elevilor. Se deduce ca ce era notat cu alta culoare (verde) era numarul elevilor si ce era in exteriorul dreptelor ingrosate era reprezentat de note. Deci axa orizontala, cea din care porneau dreptele colorate, era clar marcata ca fiind a elevilor, iar cea verticala este cea a notelor.
Argumentul este clar reflectat de grafic, care poate fi interpretat diferit cu usurinta , doar prin simpla lui intoarcere.
De asemenea, axele unui grafic sunt notate. Intr-un sistem de coordonate, laturile se noateaza cu ox si oy, acesta fiind cazul general. Prin urmare, si in mentionarile din grafic trebuia inclusa variatia notelor ( de la 1 la 8 sau de la 1 la 10).
La sustinerea punctului de vedere care presupunea ca informatiile oferita puteau induce in eroare elevii se adauga si afirmatia clara a domnului profesor Stefan Vaslov, din declaratia pentru MEDIAFAX:
„Diagrama nu este complet enunţată pentru că nu se specifică în axa OX notele elevilor şi în axa OY, numărul de elevi. De aceea, unii elevi au citit invers diagrama şi nu le poţi cere în condiţii de examen să gândească ca un adult. Vor fi probabil zeci de mii de contestaţii pe acest subiect şi cel mai simplu ar fi să să plece o notă de la Comisia Centrală de Examen către centrele de corectare prin care să li se ceară să acorde punctajul prevăzut indiferent în ce mod au citit elevii diagrama".
Aceasta este opinia unui elev de clasa a VIII-a, olimpic la matematica , care nu a invatat 4 ani pentru a fi neindreptatit de o idee fixa si de principii motivate doar de o parte a taberei. 

"Nu vreau să plătesc pentru prostia altora!"


Musafir

#4172

2016-06-30 05:16

Elevi care s-au pregatit din greu 4 ani la rand, care au invatat cu scopul de a ajunge la liceul dorit, elevi care au doar 14 ani si un vis! De ce trebuie sa se bata joc de un numar atat de mare de copii? Nu merita asa ceva! Mii de suflete plang acum datorita acestui subiect nedrept si gresit! Asta doar din cauza profesorilor care nu sunt in stare sa isi accepte greseala comisa si tot pe sarmanii elevi chinuiti se da vina! Rusine voua, profesori nenorociti!

Musafir

#4173

2016-06-30 05:16

Legenda din grafic e clara. Pe orizontala se afla rsspunsul, 8. Centrul National de Examinare si Evaluare se contrazice in Comunicat. Spune ca pe orizontala e variabila, dar cand da rezultatul alege variabila de pe verticala ! Rusineeeeee ! Exista un singur raspuns corect, 8 ! 

Chindea Cristian

#4174

2016-06-30 05:19

Nu a fost gresit nimic trebuia sa o luati logic de la 1-10 erau notele deoarece un elev poate primi aceste note la un test, deci erau 3 si mi sar parea o nedreptate sa se ia in considerare varianta cu 8.

#eu

#4175

2016-06-30 05:19

Realizati ca prin toate aceste dezbateri si prin aceasta petitie ar putea fi anulate tezele acestor elevi ? . Am 14ani , ieri am pus 8 in loc de 3 ....am fost  suparata ,dar am inteles ca nu castigi mereu in viata