Susține echivalarea asistentelor medicale cu postliceală

Musafir

2016-06-11 07:21

Mi se pare nedreapta diferența financiara intre cele 2 nivele dat fiind faptul ca la exercitarea profesiei de multe ori depășesc pe cei cu studii universitare.

Musafir

2016-06-22 13:17

Pt ca nu mi se pare corect ca dupa 3 ani de scoala si 15 ani de munca sa fiu catalogata drept cu studii medii si bineinteles salariul mai mic decat al unei absolvente de facultate.!

Musafir

2016-06-28 09:26

Pt ca nu este corect ca pt aceeasi munca si responsabilitate sa fie diferenta la salariu

Musafir

2016-06-28 17:12

Am semnat pentru ca sunt asistenta medicala cu sc postliceala si o vechime de 33 ani. Consider ca nu este corect ca o asistenta cu facultate si 2-3 ani vechime sa aiba un salariu mai mare decat mine. Cata scoala ar avea nu compenseaza vechimea.

Musafir

2016-06-29 15:25

Dorrsc de mult echivalarea noi cele cu postliceala sunt f. Bine pragatite ce fel sunt asistentele cu colegiu? Dunt mai bune doar ca su studii superioare? După 24 ani vechime ce mai putem invata? De ce au salarii mai mari?

Musafir

2016-06-29 20:18

Am semnat prezenta petitie intrucat sunt discriminata salarial fata de colegi absolventi ai Colegiului, desi atributiile care ne revin si sarcinile pe care le ducem la indeplinire in timpul programului sunt aceleasi.

Musafir

2016-06-30 06:45

Ptr ca nu mi se pare normal ca o asistenta cu 20 abi vechime sa aiba acelasi salariu sau chiar msi mic decit o asistent debutanta cu facultate, experienta trebuie sa primeze.

Musafir

2016-06-30 10:59