Petitie impotriva vinietei tip "Oxigen"

Comentarii

#6802

semnez pentru ca nu accept ca o "moldoveanca" sa vina sa-mi spuna mie bucurestean get beget ca imi face "taxa pentru bucuresteni" .Cand incepe si romanul sa o duca mai bine,sa plece in excursii liber,sa-si cumpere o masina ca destul a rabdat si se uita dincolo de granite ca aia au si noi nu;cand am ajuns si noi sa nu mai asteptam cativa ani sa ne cumparam o masina vine cate un agarici sa mai inventeze o taxa. Astia nu au fost in stare sa construiasca in 30 ani de la revolutie o centura a Bucurestiului;au dat aprobari peste aprobari pe spagi de s-a construit alandala blocuri fara parcari,se schimba borduri in fiecare an,se monteaza "saltarete" primavara si iarna le ia aia cu dezapezirea in cupa.Sa nu mai zic ca stradutele unde sant montate sant pline de denivelari si gropi si nici de ai vrea nu poti depasi 20-25 km/h;se monteaza stropitori pe spatii verzi care merg si cand ploua mocaneste cate o saptamana... Cate as avea de zis...

(bucuresti, 2020-02-06)

#6803

Nu sunt de acord cu criteriile pe care a fost construit acest proiect al vinietei oxigen.

(București, 2020-02-06)

#6804

Este exact ca si alimentarea mașinilor electrice. Trebuie sa pornim un generator care consuma carburanți fosili si tot poluează
Si încă un milion de alte exemple de același gen.

(București, 2020-02-06)

#6806

Semnez pentru anularea vinietei oxygen.

(bucuresti, 2020-02-07)

#6809

Mi se pare o discriminare și nu consider că ca este constituțională

(Bucuresti, 2020-02-07)

#6811

Consider abuziva aceasta taxa. acest primar nu ma reprezinta deci nu o voi vota

(Bucuresti, 2020-02-07)

#6814

Semnez pet împotriva vinietei tip oxigen

(Popești leordeni, 2020-02-07)

#6816

Semnez pentru că sunt împotriva vinietei, cred că îi ajunge statului Român cat ne fura!

(Mihailesti, 2020-02-07)

#6821

Nu sunt deacord

(Brăila, 2020-02-07)

#6822

Hotararea este ilegala si imorala

(Bucuresti, 2020-02-07)

#6826

Eliminarea taxei oxigen

(Bucuresti, 2020-02-08)

#6829

Semnez aceasta petitie pentru ca este o taxa abuziva si pe mine nu m-a intrebat nimenidaca sunt de acord cu introducerea ei. UNDE se vor duce toate acele sume platite? Cum anume se va imbunatati calitatea aerului si ce alte masuri vor fi luate?? Nu sunt de acord cu aceasta taxa inventata si abuziva!

(Bucuresti, 2020-02-08)

#6831

Este un ABUZ !!!

(Bucuresti, 2020-02-08)

#6834

In continuare nu se tine cont de unitatea de masura a noxelor emise: g/km.
De exemplu, o masina EURO4 care are emisii de 184 g/km CO2 dar circula de 2-3 mai putini km decat o masina EURO6 cu noxe de 96 g/km in realitate polueaza mai putin!!!

(Bucuresti, 2020-02-09)

#6839

sunt proprietar de doua autoturisme euro 2 pentra ca ATAT IMI PERMIT in conditiile in care sunt beneficiar al programului "prima casa" pentru inca 25 ani de acum incolo si am doi copii (unul de 13 ani si unul de 4 ani)! cu taxa asta Firea ori imi ia de la gura mie si familiei mele, ori ne condamna la expuneri la tot felul de imbolnaviri (gen gripa, inca nu e cazul de coronavirus) aruncandu-ne in mizeriile STB-ului. Sa umble domnia ei si familia dansei cu STB-ul din Voluntari pana la sediul primariei, precum si toti alesii cu mijloacele de transport publice si nu pe banii nostri, ai contribuabililor, ci pe buzunarul lor! Sa faca asta toti si vorbim apoi de alte pretentii ale lor. Am multe de spus visavis de treaba asta dar cu siguranta voi fi la o manifestatie protest si o sa incerc sa ma fac auzit!

(Bucuresti, 2020-02-10)

#6852

Aceasta taxa este abuzivă și nu ne ajută cu nimic sa schimbam mașinile vechii.

(București, 2020-02-11)

#6855

Achim Mioara

(Bucuresti, 2020-02-12)

#6859

eliminarea taxei

(bucurești, 2020-02-12)

#6861

1. Nu tine cont de capacitatea motorului
2. Masine euro 3 cu GPL sunt scutite de taxa dar euro 4 cu GPL trebuie sa plateasca
3. Nu exista formula de calcul valida
4. Nu inteleg de ce nu STB, ambulantele, MAI etc nu platesc

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6862

este o taxa abuziva si discriminatorie.

(bucuresti, 2020-02-13)

#6863

Nu va rezolva problema poluarii. Mai intai sa termine centura si proiectele mari de infrastructura.

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6867

Numai în mintea întunecată a PMB, aerul dinafara zonei de așa-zisa protecție, nu va întra în zona așa-zisa protejata:efect=0

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6870

Este în primul rând imoral, și pe deasupra prost gândită, chiar dacă alte state ale UE au luat deja o măsură de acest gen, iar asupra României a fost aplicată o măsură de infringement, deoarece în mod normal ar trebui să oferi mijloace de transport sau posibilitați de achiziționare ale unei mașini cu normă de poluare Euro5+, pentru că oamenii nu au posibilitatea financiară și depind majoritatea de autovehicule. Pe deasupra, normal că nivelul poluării este mare când spațiile verzi sunt aproape inexistente. Să nu omitem nici lipsa pistelor de biciclete construite cu cap. Un prim pas pentru fluidizarea traficului care presupune la rândul ei mai puțină poluare, ar fi construirea centurii Bucureștiului într-un mod modern, cu cel puțin 2 benzi pe sens, ceea ce ar facilita tranzitarea Bucureștiului.

(București, 2020-02-13)

#6874

Este abuziva.Plus ca eu locyiesc in Pta Unirii,deci ce pot sa fac?Sa zbor?

(bucuresti, 2020-02-13)

#6875

Calin

(București, 2020-02-13)

#6876

E neconstitutionsl , abuziv ineficient.

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6877

Nu avem bani de masini noi ,murim de foame ,frig taxe.taxe si iar taxe.dar salariile sunt mici .muncim 12 ore pe zi pentru taxe.

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6881

Pentru ca ii un abuz, nu are nici o logica aceasta lege.

(Cluj-anapoda, 2020-02-13)

#6883

Semnez pentru că taxa asta mi se pare o mare mizerie, pentru că ne fură pe față!!!

(Voluntari, 2020-02-13)

#6884

Discriminare ! De ce nu începeți cu fabricile si marii producători de electricitate si căldură din țară. De ce nu plantati copaci. De ce nu interziceti tăierea copacilor! Dacă vom plăti taxa cum ne veti îmbunătăți calitatea aerului ? Cum ?

(Oradea, 2020-02-13)

#6894

Nu sunt de acord cu introducerea Taxa Oxigen.

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6896

Masura e abuzivă si discriminatorie!

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6897

O mare porcarie .....

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6898

Pentru ca aceasta taxa va adancii mai tare prapastia intre saraci si bogati

(Vidra, 2020-02-13)

#6900

Nu sunt de acord cu hotărârile discriminatorii și cu alta taxare a proprietatii

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6902

Locuiesc in Dobroesti ILFOV(zona sos. Colentina-sos. Fundeni) si nu imi doresc sa circul prin Bucuresti, insa practic suntem "inconjurati" de Bucuresti, spre exemplu pentru a ajunge in Voluntari ILFOV ,NU AVEM ALTA VARIANTA decat aceea de a traversa aprox. 800m din Sos. Colentina sau Sos. Fundeni (SECTOR 2 BUCURESTI,deci taxa oxigen obligatorie) asadar suntem FORTATI, in lipsa alternativelor, sa ne intersectam cu marginea Bucurestiului. Pentru a ajunge la Centura Bucurestiului este aceeasi problema, ne intersectam cu Sos. Pantelimon(SECTOR 2 BUCURESTI, prin urmare, taxa oxigen obligatorie) sau ORIUNDE IN ROMANIA ,locuitorii din Dobroesti sunt CAPTIVI sau OBLIGATI sa plateasca aceasta taxa abuziva sau poate cineva ne poate oferi o solutie de a iesi din Dobroesti fara a deranja atmosfera Bucurestiului. VIZITATI DOBROESTIUL ...macar pe harta.

(Dobroesti, 2020-02-13)

#6906

Semnez aceeasta petitie pt ca nu este corect atat timp cat si ei fug la tara . Deci si unde este poluarea ?

(Balotesti, 2020-02-13)

#6910

Pt un aer mai curat sunt și alte variante, mai eficiente.

(Bucuresti, 2020-02-13)

#6915

1. incalcarea principiului "Poluatorul pltaeste"
2. tratament discriminiatoriu pentru cetatenii cu venituri mici care nu isi pot permite cumpararea unei masini Euro 5.
3. Sechestru ilegal pe autoturismele cetatenilor care locuiesc in zona ZACA si care detin masini sub Euro 3. Acestora le este interzis accesul in ZACA indiferent de zi si de ora. NU isi vor mai putea utiliza masinile niciodata.

(Bucuresti, 2020-02-14)

#6916

Este un abuz clar din partea primariei capitalei catre cetateni!!!!!

(Bucuresti, 2020-02-14)

#6920

Nu sunt de acord cu discriminarea.

(Bucuresti, 2020-02-14)

#6921

vinieta oxigen este aberanta si calculul taxei nu are o formula coerenta. in plus, nu tine seama de venitul real al romanilor si de imposibilitatea acestora de a-si permite masini mai noi, prioritatea acestora fiind hrana de zi cu zi, sanatatea si chiar hainele fiind un lux!

(Bucuresti, 2020-02-14)

#6924

Nu vreau sa platesc

(Bucuresti, 2020-02-15)

#6925

Consider ca nu aceasta este metoda optima si corecta de a reduce poluarea in oras!

(Bucuresti, 2020-02-15)

#6930

Sunt de acord cu textul prezentat și propun completare cu discriminarea locuitorilor din celelalte zone poluate din București (ex. Bd. Iuliu Maniu), fata de lucuitorii din zona centrală. Acestia platesc taxa oxigen si nu beneficiază de reducerea poluarii in zona in care locuiesc.

(Bucuresti, 2020-02-15)

#6931

Este o taxa discriminatorie, creata doar pentru colectarea de bani suplimentari la buget. Cand voi avea parcare pentru masina, transport in comun si pista pentru bicicleta si, de ce nu, si pentru motocicleta, atunci platesc bucuros orice taxa.

(Bucuresti, 2020-02-15)

#6933

Nu vreau nici vinieta e o hotie totala , chiar daca platim ce o sa faca Firea opreste ea poluarea?

(Giurgiu, 2020-02-15)

#6935

Pentru ca este o taxa abuziva si discriminatorie. De asemenea, primaria are la dispozitie multe alte variante de a imbunatati aerul din Bucuresti, prin plantarea de copaci, mai multe spatii verzi si mai ales mai putine autorizatii de constructie care in majoritatea cazurilor nu respecta nici un fel de norma care sa prevada diminuarea considerabila a poluarii atmosferice si sonice, iar cetatenii sunt efectiv bombardati cu tone de praf si zgomote infernale zilnic. Unde este traiul decent si civilizat la care face referire doamna primar, careia ii place atat de mult sa dea ca exemplu tarile din vest, uitand ca guvernantii nostri au avut grija in 30 de ani sa ne aduca la nivelul acesta de a nu putea sa ne permitem sa schimbam masina odata la cativa ani, asa cum o fac cei de afara atat de clamati de Firea. Guvernantii nostri stiu sa ni-i dea de exemplu pe occidentali numai cand este vorba despre taxe, in alte situatii nu au nici un interes sa copieze aspecte ale nivelului lor de trai civilizat, mai ales cand vine vorba de decenta si respect fata de cetatean! Ei vor doar voturile noastre si dupa aia, isi bat joc si fac orice le vine, peste capetele noastre si cu banii nostri... De asemenea in tarile la care tot face referire primarita, s-a trecut la descurajarea masinilor diesel la care ea nici nu se refera, si care polueaza mai tare ca Euro 3, de ex... Este o masura pur segregationista si este ultimul lucru de care mai are nevoie acest oras. Si colac peste pupaza, sa mai ti se si dea peste nas cum ca, chipurile, este in beneficiul tau! Este culmea neobrazarii, intr-o tara civilizata ar trebui sa isi dea demisia si primarul si consilierii care au insultat atat de grosolan o anumita patura a populatiei. Sa fie abrogata URGENT!!!!

(Bucuresti, 2020-02-15)

#6937

Nu sunt de acord cu aceasta taxa...ilegala..ne calca prioritatea..avem parinti bolnavi ..care depind de noi pentru a fi transportati la spitale..fara masina ce ne facem..Suntem oameni de rand .nu avem posibilitatea de a cumpara alta masina...Eu am un logan diesel...2006..nu mi vine sa cred ce se intampla...NU trebuie sa acceptam aceasta ipocrizie..!

(Bucuresti, 2020-02-15)

#6940

Aceasta taxa ingradeste dreptul la circulatie si este o aberatie de oarece aceeasi institutie incaseaza taxe pentru mijlocul de transport restrictionat.

(BUCURESTI, 2020-02-16)

#6942

legea este discretionara este prost gandita,pentru unii bucuresteni duce la imposibilitatea de a mai avea un mijloc de transport propriu si absolut necesar

(București, 2020-02-16)

#6944

Deoarece nu sunt de accord cu aceasta.

(București, 2020-02-17)

#6947

E o mârșăvie, ce faceți cu bani cretinilor curățați aerul, dacă omul plătește, are voie sa circule nu, nu tot poluează! Cred ca sunt 70%masini euro 4 în București

(București, 2020-02-17)

#6948

Semnez pentru ca nu sunt de acord cu aceasta lege deoarece nu fiecare dintre noi ne permitem sa optam la o masina minim euro 5 , avand in vedere ca avem cele mai MICI salarii din toata EUROPA ! La noi se modifica legile precum vremea..

(Ilfov, 2020-02-17)

#6953

Semnez pentru ca aceasta taxa este abuzivă primăria nu ne ajută cu nimic sa ne putem cumpara alta masina noua

(Bucuresti, 2020-02-17)

#6956

Nu exista alternativa de mai circula. E o aberatie...o discriminare

(Bucuresti, 2020-02-17)

#6958

Nu sunt de acord cu limitarea dreptului de proprietate și adăugarea altor taxe în condițiile în care plătesc un impozit uriaș ptr. capacitatea cilindrica, taxa de drum și accize la benzina. Poluarea principala rezulta din praful si lipsa zonelor verzi care sunt responsabilitatea primăriei.

(Bucuresti, 2020-02-17)

#6964

Nu sunt de acord cu taxa!

(Constanța, 2020-02-18)

#6969

Este o nedreptate si o hoție fata de cetățenii acestei țări.

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6970

Dețin o masina cu norma de poluare euro2 și nu as schimbat pe cazanele care au apărut și țin sa Menționez ca stau in centru

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6971

Mi se pare abuziva

(București, 2020-02-18)

#6973

semnez

(ciorogarla, 2020-02-18)

#6975

Nu este corecta ,este discriminatorie si nu are legatura cu poluarea emisa de masina .

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6976

Este japcă la drumul mare

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6979

Detin o masina euro 3 si locuiesc in zona ZACA

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6981

Da

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6983

Nu doresc ca propietatea sa fie taxata in mod abuziv

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6988

Desi am euro 5, nu sunt de acord, mi se pare un abuz, sunt convins ca banii din taxe se vor duce in alte parti, nicidecum pt oxigen.....

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6990

Nu sunt deacord cu această taxă este un abuz pt noi cetățenii taxă de drumuri o ea de 2 ori si nu au făcut nicio autostrada niciun drum plus gropi de vai de mașinile noastre mai bine vede aglomerația din capitală sa fav ceva de metrou din Drumul Taberei a amânat sa de-a drumul sa circule de nustiu câți ani, ne duce ca pe copiii ăia mici adica ca pe prostii. Plus nu sunt deacord cu privatizarea STB nu am mai auzit pana acum nicăieri în nicio țară sa de-a fal8ment transportul orașului. Concluzia JOS FIREAAAAA

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6992

nu sujt de acord

(voluntari, 2020-02-18)

#6994

nu sunt de acord

(voluntari, 2020-02-18)

#6996

Alex Tudor

(Bucuresti, 2020-02-18)

#6998

Orașul nu îmi oferă absolut nimic pentru a introduce aceasta taxa!

(București, 2020-02-18)

#6999

Împotriva abuzurilor facute de primăria Capitalei

(Bucuresti, 2020-02-18)

#7000

Este o discriminare, tot noi astia m-ai saraci plătim, aia bogati își permit masini noi si nu platesc nimic

(Bucuresti, 2020-02-18)