Petitie impotriva vinietei tip "Oxigen"
Comentarii
#6404
Contravine Dreptului la libera circulatie si Dreptului de proprietate...!!!(Bucuresti, 2019-12-24)
#6405
Nu are un caracter echitabil...(Tg. Frumos, 2019-12-24)
#6408
Nu mi se pare normal ca fiind din Bucuresti sa nu mai pot circula cu masina personala cea pe care mi-o pot permite. Mi se pare o taxa discriminatorie, doar bogatii pot circula. In curind ne vor pune sa ne vindem si casele sa ne mutam departe ptr a nui mai deranja pe mafioti.(Bucuresti, 2019-12-24)
#6410
!!!!!(Bucuresti, 2019-12-25)
#6413
Mi se pare abuziva si la fel de ilegala ca si taxa de înmatriculare pe care tribunalul internațional a declarat-o ilegală. Nu inteleg cum cotizatul la bugetul PMB/ Firea inbunatateste calitatea aerului in Bucuresti. Si dupa implementarea aceea abuziva cu ITP anual pentru masini mai vechi de 10-12 ani care tot nu satura foamea de bani, ma astept ca RAR-ul (nu statiile ITP) sa cheme la o verificare de rutina toate autovehicuele diesel cu Filtru Diesel de Particule (DPF). De ce? Pai sa vedeti cate masini il mai au si la cate mai functioneaza in paramentrii prevazuti.(Bucuresti, 2019-12-26)
#6414
1. O taxa asemănătoare a mai fost implementata si declarata ilegala - Taxa de mediu la înmatriculare.2. Nu a fost prezentat nici un proiect de îmbunătățirii calității aerului cu ajutorul banilor strânși.
3. Măsura este extrem de abuziva si discriminatorie pentru cetățenii Bucureștiului si ai României cu autoturisme înmatriculate in RO. Daca acestora le poate trimite amenda la adresa din CIV, in cazul in care sunt surprinși de camerele de supraveghere ca nu au plătit taxa, celor cu numere de BG, IT, FR, GB care locuiesc tot pe teritoriul României unde le trimite amenda? Nimeni nu știe cați si cine sunt aceștia. Si abuzul se răsfrânge tot asupra celor care își plătesc toate taxele auto la bugetul local si nu in tari vecine.
4. Sistemul de camere + infrastructura IT - instalare si mentenanță. Care dintre companiile municipale ale cucoanei Firea își mai însușește alte milioane de Euro de la bugetul PMB.
(Bucuresti, 2019-12-26)
#6419
Propunerea e o tâmpenie, trebuie telecamere in București(București, 2019-12-26)
#6422
Semnez pentru ca :- taxa a fost introdusa intr-un timp foarte scurt nepermitand optiuni alternative pentru renuntarea la autoturismul cu norma 1,2,3. Aici ma refer la preaviz cu 1 an inainte, amenajarea pistelor de biciclete,trotinete in Bucuresti.
(Bucuresti, 2019-12-27)
#6426
Consider că imi este încălcat dreptul meu de a mi folosi bunul propriu. Si consider ca D-na Firea prin aceasta taxa încearcă să decongestioneze Bucureștiul care tot aceasta la aglomerat prin aprobările de construcții care au fost acordate si care au murdari si imprafuit Bucureștiul și plămânii noștri.(Bucuresti, 2019-12-27)
#6430
Pentru ca taxa Oxigen este o farsa discriminatorie, care are scopuri precise antiliberale, antipopulare si procorporatiste, fasiste!(Bucuresti, 2019-12-28)
#6431
Este discriminatorie si incorect constituita.(Giurgiu, 2019-12-28)
#6432
i-mi ingradeste dreptul la libera circulatie si nu are suport legal(bucuresti, 2019-12-28)
#6435
Nu sunt de acord să plătesc această taxă aberantă(București, 2019-12-30)
#6436
Mă simt discriminat(Bucuresti, 2019-12-30)
#6437
Semnez,nu sunt de acord cu aceasta taxa. Nu cred ca este normal sa facem diferentieri intre masini? Nu toti avem posibilitatea sa acizitionam o masina scumpa. Nu avem nici salarii speciale nici pensii speciale.(Bucuresti, 2019-12-30)
#6439
Semnez pentru că există și alte modalități de a reduce poluarea in București. Ele trebuiesc identificate și implementate, nu plătitorul de taxe și impozite trebuie sa rezolve problema, ci administratorii orașului.(Bucuresti, 2019-12-31)
#6441
Nu sunt de acord cu taxe de acest gen(Brasov, 2019-12-31)
#6443
Daca ne gandim bine, gradul cel mai ridicat de poluare se inregistreaza in zona de sud a orasului (Berceni), nu in centru! In zona de sud onor primarul sectorului a binevoit sa betoneze spatii verzi si sa taie copaci- nu putini. Explicatie: cartierul este mai aerisit! Prea multi copaci... In afara de acest lucru, s-a construit un mare numar de blocuri fara a se realiza si infrastructura necesara. La aceasta as mai adauga si numarul mare de autoturisme inmatriculate in alte judete care strabat zilnic Bucurestiul. Si nu doar aflate in tranzit... Cum sa nu creasca poluarea?! Aceasta taxa este una pe proprietate, nu pe poluare.(Bucuresti, 2020-01-01)
#6444
Nu cred că plătind această taxă se va face aerul mai curat și pe lângă asta toate mașinile poluează indiferent de cat este acel euro. Atâta timp cât acolo se arde combustibil, POLUEAZĂ. Nu este decât discriminare între cei cu bani și cei fără bani. Încălcarea dreptului omului de a se folosi de bunul personal pe care îl deține. Daca nu mai doreau mașini sub euro 5 in București de ce au mai înmatriculat? Această măsură trebuia luată cu ceva ani in urmă nu peste noapte prin punerea unei taxe colosale. Dar nu îi interesează decât banii.(Bucuresti, 2020-01-01)
#6445
Taxa Oxigen pe Bucuresti e abuziva, deoarece proprietarii masinilor in cauza nu au alternativă viabila si nu au timpul necesar pentru a intra in legalitate. Totodata e o manevra prin care se loveste in cei cu venituri mici, e incalcat dreptul la proprietate si libera circulație.Taxele nu vor opri poluarea. Cu bani nu vom cumpara aer curat.
(Bucuresti, 2020-01-01)
#6452
Nu are o formula de calcul valabila.(Constanta, 2020-01-04)
#6453
POLUAREA VINE DIN ALTE SURSE....👎👎👎👎O CALE DE A FURA BANI PENTRU BUZUNARUL MAFIEI GLOBALE.....(RÂMNICU VÂLCEA, 2020-01-04)
#6456
Calculul vinetei trebuie sa se faca dupa emisiile poluante verificate anual fiecarui autoturism si nu bazandu-se pe o norma care este standardizata.Un autoturism diesel de 3000 cmc Euro 6 caruia i s-au facut interventii asupra DPF-ului polueaza mai mult decat un motor benzina 1400 cmc Euro 4.
(Bucharest, 2020-01-04)
#6460
Discrimineaza(Bucuresti, 2020-01-05)
#6464
Am muncit cinstit 49 de ani ptr.ami achiziționa cele strict necesare mie si familiei.Printre acestea si autoturism nou,care la vremea cumpararii nu se punea problema ca ne vom destepta asa de tare si sa il duc la Remat ptr.ca l-am intretinut si nu am bani sa il schimb cu un altul care este in trend cu timpurile.Pentru mine si familie este necesitate,ca si pentru cei mai multi locuitori de peste 55 ani,care au ramas sa lucreze in Romania si nu au dobandit si mostenit averi ilicite (vezi matusa Tamara).Oricum noi cu aceste autoturisme poluam mai putin decat mijloacele de transport in comun,decat cele care fac aprovizionarea,decat cele fac tranport aerian...etc. ptr.ca nu ne da mana sa mergem cu ele decat atunci cand situatia o impune-.(Bucuresti, 2020-01-05)
#6472
Nu este normal sa introduci o asemenea taxa dacă nu oferi ceva palpabil în schimb. În capitalele europene, pe lângă faptul ca li s-au acordat facilități mari celor care aveau mașini vechi, pt achiziționarea unei mașini noi, primariile au construit parcări mari la întrarea în oraș unde îți poți lăsa masina gratis și de unde ai legături directe cu metrou, tramvai sau autobuz fără a te îndepărta prea mult de parcare. Nu mai spun de străzi și șosele care nu se pot compara cu străzile din București. În concluzie vreau sa spun doar atât: Politicienii noștri se aliliaza cu Europa doar la cerințe (prețuri, amenzi) nu si la oferte (străzi, parcări)PS
Sper ca Firea sa plece cât mai curând la Voluntari la casa ei și sa lase capitala pe mâinile unor oameni care sunt cu picioarele pe pământ!
(1 Decembrie, 2020-01-07)
#6475
Şi acest bir este profund nedrept, bir care a fost impus abuziv de o instituţie ne înfiinţată încă, de drept, ce este, deci, nulă, de drept, deoarece, în România nu a fost nici pînă astăzi înfiinţat, de drept, nici statul român şi nici instituţiile fundamentale într-un stat înfiinţat, de drept, motiv pentru care nici parlamentul nu a fost încă înfiinţat, de drept, situaţie mai mult decît jenantă acum, în Mileniul III, în care se găsesc şi toate celelalte instituţii, cum ar fi: funcţia Preşedintele României, guvernul, ministerele, parchetele şi instanţele de judecată, curtea constituţională, babca naţională etc.Aşa fiind, pe cale de consecinţă şi aşa-zisa lege nr 215/2001 este doar un alt act nul, de drept, la fel cum e cazul întregii "legislaţii" din România!
(Bucureşti, 2020-01-07)
#6476
E o discriminare.(Bucuresti, 2020-01-07)
#6478
Este un abuz incredibil. Iar complicitatea celor din consiliul general arata ca toti politicienii sunt o apa si un pamant. Indiferent din ce partide fac parte.(Ploiesti, 2020-01-07)
#6479
Este un abuz !(București, 2020-01-07)
#6482
semnez, pentru ca taxa nu are o baza legala, pentru ca restrange dreptul de proprietate si pentru ca isi bat joc!!(Bucuresti, 2020-01-07)
#6486
Nu cred ca această nouă taxa va rezolva problema mașinilor poluante din București. Ar fi mult mai eficient ca polițiștii de la rutiera sa își facă treaba și sa scoata din trafic măcar mașinile care lasă în urma nori de fum negru chiar dacă sunt mașini euro trei sau chiar patru. Aceasta taxa ar fi doar o bula de OXIGEN pentru bugetul primăriei, nicidecum pentru bucureșteni.(București, 2020-01-08)
#6488
Nu imi pot permite sa imi cumpar o masina euro 5, am parintii bolnavi si masina imi trebuie pt ai duce la doctor, spital etc, prin aceasta taxa sant obligat sa imi tin masina in curte desi platesc impozit pt ea, imi este interzis prin aceasta taxa sa circul in orasul in care mam nascut si traiesc cu proprietatea mea pt ca sant sarac(Bucuresti, 2020-01-08)
#6490
e aberatie, ori toate masinile fara exceptie sau abrogarea hotararii(BUCURESTI, 2020-01-08)
#6492
Aceasta norma abuziva imi ingradeste dreptul de folosinta asupra automobilului. Norma este discriminatorie si nu taxeaza gradul de poluare al fiecarui autovehicul in functie de parametrii acestuia. Realitatea este ca un motor de 4000 cmc (BMW X6) Euro 5 polueaza cat 3 motoare de 1400 cmc (Logan) Euro 4. Nu ne poate forta nimeni sa ne schimbam masinile la fiecare 10 ani. Norma neconstitutionala! Este doar un bir nou si inutil al acestui primar controversat.(Bucuresti, 2020-01-08)
#6494
Sunt DISCRIMINATA !!!! Taxa este un ABUZ !!!(Bucuresti, 2020-01-08)
#6500
Semnez pentru prostia asta de viniete(Bucuresti, 2020-01-09)
#6502
ca si salariata si platitoare de toate taxele inclusiv rovinieta pt ca imi permit sa locuiesc modest in IF din pacate astea sunt posibilitatile , spun NU acestei taxe de poluare .NU. pieton sau sofer , cu totii stim urm:gropi, denivelari, mizerie avem , lumini nu avem, parcari nu avem, piste de biciclete nu avem , linii cu legaturi ratb nu avem, doar taxe si impozite AVEM , si atunci daca NU ne ofera noi de ce sa dam?!(popesti leordeni, 2020-01-09)
#6503
Consider că aceasta taxa este discriminatorie și nu rezolva problema traficului din București.(Bucuresti, sector 3, 2020-01-09)
#6507
Mi se încalcă dreptul la libera circulație(București, 2020-01-09)
#6508
Doresc un oras liber unde sa cunoasca luxul de a conduce masina in Bucuresti oricine , Nu doar cei cu buzunaru gros ! Toti suntem cetatenii capitalei nu doar jmecherii si mafiotii(Bucuresti, 2020-01-09)
#6510
Vreau sa am dreptul la sanatate si proprietate. Spitalul floreasca. Spitalul de ochii grigore alexandrescu cu masina mea euro 2 nu mai am acces la ele.(bucuresti, 2020-01-09)
#6515
NU SUNT DE ACORD CU FELUL IN CARE SE IMPUNE TAXA OXIGEN CARE ATACA DREPTUL DE PROPRIETATE SI DE FOLOSINTA A PROPRIETATII ASUPRA AUTOMOBILULUI MEU !(București, 2020-01-10)
#6516
Petre(Contești, 2020-01-10)
#6522
Aceasta taxa NU este justa, incalca drepturi ale unui cetatea european cum ar fi dreptul la miscare, dreptul de utilizare a proprietatii personale, pe langa faptul ca este DISCRIMINATORIE.Fara Hoti in Romania !
(Bucuresti, 2020-01-10)
#6523
Pt anula aceasta taxa!!(București, 2020-01-10)
#6524
Nu sunt de acord cu taxa.(Bucuresti, 2020-01-10)
#6525
MUIE FIREA!!(Bucuresti, 2020-01-10)
#6529
Aceasta taxa este abuziva, ce, dacă plătesc mașina mea nu mai poluează? Ce o sa se facă cu banii strânși de pe vigneta oxigen? Ce s a făcut și cu banii de pe rovigneta?(Bucuresti, 2020-01-10)
#6537
Semnez pentru ca am o masina Euro 2 care a luat ITP-ul pe bune(Bucuresti, 2020-01-10)
#6542
Semnez pt ca este o taxa abuziva!(Bucuresti, 2020-01-10)
#6543
Taxa este abuziva si nu rezolva NIMIC decat sa mai fure statul niste bani.(Campulung, 2020-01-10)
#6544
Taxa oxigen(Deva, 2020-01-10)
#6545
Îmi îngrădește dreptul la proprietate privata și la libera circulație! Vreau sa ajung cu copilul la municipal la Grigore Alexandrescu și nu pot!!!!(Bucuresti, 2020-01-10)
#6547
Este abuziva, prost gandita, discriminatorie.Eu am o autorulota euro 3 cu care circul prin bucuresti cateva ore pe an, pana ies din oras. Peste un an nu mai pot sa o aduc acasa? De ce? Cum sa nu pot sa aduc masina acasa? Inaspriti statiile itp sa nu mai dea viza la toate harburile...
(Bucuresti, 2020-01-10)
#6557
Daca faceadrumuri, parcari, conditii pentru a putea ocoli centrul Bucurestiului, n’aveam nicio problema cu aceasta lege. Dar atata timp cat ei nu se implica in a ceea o infrastructura corecta cu evolutia ultimilor 30 de ani, au gasit sa dea legi care o sa afecteze foarte multe persoane fara posibilitati financiare.
(Bucuresti, 2020-01-11)
#6563
nu mi se poate îngrădi dreptul de folosință al proprietarii -apartament situat în perimetrul interzis Am mașina euro2 și nu am încă posibilitatea sa achixionez alta hibrid sau electrica Nu am voie sa ajung acasă nu am voie să-mi folosesc mașina pentru care plătesc impozite și taxe pt că moldoveanca are nevoie de bani pentru campanie să ducă babele și moșii din Voluntari la moaște sa arunce banii primariei pe toate prostiile M-am saturat(Bucuresti, 2020-01-12)
#6567
Discriminare între paturile sociale .(București, 2020-01-13)
#6569
NU ESTE O MASURA CARE SA REDUCA POLUAREA CI ESTE O MASURA DE A ADUCE BANI PRIMARIEI. O MASURA NORMALA AR FI SA NU SE MAI INMATRICULEZE MASINI SUB EURO 5, IAR CELE ACTUALE SA-SI CONTINUUE MERSUL FIRESC PANA LA SCOATEREA DIN UZ. DACA TI-AI CUMPARAT O MASINA NOUA ACUM 21 DE ANI (EURO2) TREBUIE INLOCUITA CA VREA DOAMNA FIREA? PESTE 5 ANI NE VA SPUNE CA TREBUIE INLOCUITE SI MASINILE EURO6 CU MASINI ELECTRICE. ROMANII NU AU BANI SA-SI SCHIMBE MASINILE DUPA BUNUL PLAC AL UNORA. DOAMNA PRIMAR AR TREBUI SA GANDEASCA MAI ADANC ACEASTA PROBLEMA.(BUCURESTI, 2020-01-13)
#6572
pentru ce platesc aceasta taxa???? STB-ul lu' Firea polueaza de XXX ori mai mult(Bucuresti, 2020-01-13)
#6578
Nu sunt de acord cu aceasta taxă, daca am un motor de 1400, și circul tot anul 3000de km cu E3, iar altul care are euro 5 cu motor de 3000 și parcurge tot anul peste 150000-300000 de km, cine poluează mai mult???(București, 2020-01-15)
#6581
Velciu Petre(Bucuresti, 2020-01-15)
#6584
Taxa este discriminatorie si nu tine cont de posibilitatile materiale ale romanilor.(Bucuresti, 2020-01-16)
#6589
Popescu(Bucuresti, 2020-01-18)
#6591
Nu sunt de acord cu această taxă. Nu am bani sa schimb masina.(București, 2020-01-19)
#6595
Nu sunt de acord .(Buc, 2020-01-21)
#6596
Abuziva și discriminatorie!(București, 2020-01-21)
#6597
Semnez(București, 2020-01-21)
#6599
Taxa discriminatorie prin care tot cei cu situatie materiala mai buna sunt avantajati. Nu pot intelege sistemul acesta, tot eu care sunt mai sarac sa platesc mai mult? Sa mi se ofere o sansa de a achiziona un autoturism mai nou rentabil. Politicienii care spun ca un autoturism este un lux sa ne explice de unde isi permit ei atatea masini luxoase si sa se duca fix la puscarie daca nu pot justifica.(Bucuresti, 2020-01-21)
#6600
In primul rand si masinile euro 5 euro 6 polueaza inca din fabrica ,in al doilea rand nu imi dati voi bani sa imi iau alta(Bucuresti, 2020-01-21)