AVIOANE NOI SI DEZVOLTARE ECONOMICA PRIN OFFSET!

Quoted post

silvio

#42

2012-11-03 13:01



In sfarsit, avem multirol! Dupa ani de nesiguranta, incertitudini, frustrari si dorinte, VINE! Viper este pe cale de a imbraca tinuta ROAF, purtand cu mandrie COCARDELE TRICOLORE, ducand mai departe ARIPILE ROMANESTI si glorioasa lor istorie. “Viperele” reprezinta pentru ROAF trecerea la un alt nivel al Zborului, precum si intrarea cu adevarat in secolul XXI.

Da, dragi cititori, in secolul XXI, fiindca primul avion multirol in adevaratul sens al cuvantului din dotarea ROAF, este inzestrat cu tehnologie, echipamente si armament de ultima generatie; mare parte dintre sisteme sunt in configuratie unica, pentru noi ca utilizator. La “crearea” Viperei cu cocarde tricolore, au participat alaturi de specialistii ROAF si firme de renume, precum:ITT, LM, PW, Raytheon, etc. Fiecare dintre acestea au venit in intampinarea dorintei ROAF de a avea un avion multirol modern, cu echipamente si tehnologii de ultima generatie, despre unele dintre acestea vom vorbi in acest articol, fiindca putem sa fim mandrii de F-ul nostru, fara a exagera cu nimic in aceasta afirmatie.

Ne bucura faptul ca ROAF, a ramas fidela planurilor sale, care intr-un final va aduce inRomaniaavioane de generatia a V-a, precum F-35 A. Acum putem fi siguri de acest lucru! Vom avea F-35, iar noile F-16 ce vor fi achizitionate in anii urmatori, vor fi chiar mai moderne, fiind dotate inclusiv cu rezervoare conforme.



mai tineti minte articolul de pe rumaniamilitary??
ce naivi sunteti va amagiti la nesfarsit

Raspunsuri


Musafir

#54 Re: O singura intrebare...

2013-04-11 13:46:33

#42: silvio -  

 Daca lucrurile sunt ATAT de roze precum le expuneti...de ce refuza statul roman sa organizeze o licitatie publica pt achizitia acestor avioane? ar fi totul atat de simplu, corect si transparent...nu stiu...cumva totul miroase atat de urat si primul lucru care imi vin in minte acum este Bechtel...aceasi procedura si cu siguranta acelasi rezultat...ba poate chiar mai rau, deoarece in timp ce autostrada cu pricina macar a fost construita la standarde de top, chiar daca s-a platit de x ori mai mult deca merita, cu siguranta ce urmeaza sa achizitionam (daca nu se intampla vreun miracol) este si inferior altor oferte de la producatorii europeni. Desigur daca va ganditi strict la trecerea de la MiG-uri care sfideaza in acest moment legile ingineriei si ale fizicii la niste avioane F-16, fie ele si second hand, atunci...da va dau dreptate...dar de ce trebuie sa ne multumim cu firimiturile mucegaite si invechite ale altor tari cand la aceeasi bani am fi putut obtine atat produse mai performante cat mai ales si conditii pt Romania si industria aferenta, mai bune...mult mai bune...

Acest lucru nu s-ar fi intamplat niciodata daca Romania nu incerca sa strecoare pe usa din spate un Geschäft care foloseste doar unui numar foarte restrans de persoane si organiza, asa cum este normal si legal, o licitatie publica cu un caiet de sarcini corect, de pe urma careia ar fi castigat intreaga tara si Fortele Aeriene si mai ales oamenii care lucreaza in industria aerospatiala romana, deja falimentara (sau mai corect spus voit falimentata).