Solicitare RCS-RDS de deblocare a site-ului VPLAY


Musafir

/ #92

2012-07-11 20:29

Eu am inregistrat o reclamatie la RDS de mai bine de 2 saptamani, referitoare la problemele de conectivitate avute cu Vplay.ro, cu mult inainte sa posteze adminii mesajul adresat clientilor RCS-RDS pe site. Abia astazi s-au deranjat sa-mi trimita un sms, zicandu-mi aceeasi gogoasa ca si celorlati, ca problema vine de la site, nu de la ei. Asa ca am inregistrat inca o reclamatie si voi continua tot asa la fiecare 24 de ore trecute, pana isi baga RDS-ul mintile in cap si imi ofera dreptul de a naviga liber pe internet. Daca in maxim 1 saptamana nu se remediaza problema, intentionez sa reziliez contractul si ma mut la alta firma de net. Este intolerabil ce se intampla in prezent, ia daca inainte eram mandra sa fiu client al RDS-ului si ii laudam ca sunt cei mai tari, in prezent sunt sincer dezamagita si scarbita de abordarea lor si minciunile date clientilor, cei datorita carora au bani de paine sa puna pe masa.