Examen National


Musafir

/ #3554

2016-06-29 19:55

Sunt elev si am gresit, enuntul a fost ambiguu; ideea unei diagrame este sa poata fi citita cu usurinta, nu sa ne gandim care ar fi registrul logic de notare, de la 1 la 10 sau de la 0 la 8; in cazul acesta unii pot sa vina cu un argument contradictoriu, spunand ca atunci cand ni se spune sa rezolvam o ecuatie o rezolvam pe multimea numerelor reale (la nivelul clasei a 8-a) sau poate ma intreaba de ce am rezolvat problemele de geometrie in geometria euclidiana si sunt de acord cu asta, intr-o oarecare masura; concret am semnat petitia deoarece cred ca sunt la nivelul evaluarii nationale de 10 si pentru ca daca as fi pus 3 elevi n-as fi fost impotriva semnarii petitiei; daca nu va fi luata in considerare, poate multi o sa fie oarecum revoltati, dar eu le spun parintilor aflati in aceasta situatie, ca daca copilul lor este elev bun atunci 0,5p nu-l trag in jos