Examen National

Quoted post


Musafir

#5496 Re:

2016-07-01 06:53

#5471: -  

   Ca este 9.5 acceptam dar ce facem cu frustrarea, tristetea din ochii copiilor care au vazut reactiile vehemente ale celor care au pus cifra 3. Vorbim de sistem............Nu ........Schimbarea trebuie sa vina de la oameni , din sufletul nostru. Ganditi-va ca au fost copii care au rezolvat complet si corect toate subiectele cu exceptia acestui punct controversat. Care este valoarea????? Cum poti sa pui la acelasi nivel un elev care a rezolvat ultimul punct din lucrare cu unul care dintr-o intamplare a pus la acel subiect cifra 8. Ma uit la copilul meu si nu stiu cum  sa fac ca sa-i dispara durerea. Pentru copilul meu  nu nota conteaza ci respectarea unor principii corecte si morale.A muncit 4 ani din greu; a terminat cu 10 ; lucreaza probleme mult, mult mai complicate si acum a ajuns la mana destinului.........Cum sa procedez, cum sa-i explic ca a fost doar o intamplare si sa o ia de la capat....................Nu ne vom lasa invinsi...... Va multumesc! 

Raspunsuri

Hummer

#5498 Re: Re:

2016-07-01 06:56:43

#5496: - Re:  

 :))) Să-i dispară durerea?!?! Bă...tu ţi-ai stricat copilu'... :)))

Aş fi plâns dacă era o situaţie de plâns, dar e de râs...

Hummer

#5503 Re: Re:

2016-07-01 07:01:07

#5496: - Re:  

 Să zicem că odrasla ta este atâta de deşteaptă încât ştie să rezolve exerciţii de matematica de un nivel înalt, dar dacă eu o angajez să zicem într-o poziţie de o responsabilitate înaltă şi îi spun să apese butonul roşu iar el apasă pe cel verde...ce contează cât este el de "deştept?"

Sunt mult mai multe argumente pentru care răspunsul este 3 şi nu 8, iar pentru răspunsul 8 sunt doar scuze şi interpretări...