Examen National

Quoted post

Un parinte

#4653

2016-06-30 10:31

Daca se pleaca de la o ipoteza incompleta, rezultatul nu poate fi unic. E bine ca a fost un grafic bidimensional si nu tridimensional pentru ca probabil am fi discutat acum despre 3 posibile raspunsuri.  Nu poti interpreta o diagrama atata timp cat nu stii ce reprezinta fiecare axa. Cu atat mai mult daca cele 2 axe au valori reprezentate foarte apropiate, intre 1-10 si 0-8 si care nu se exclud (daca se afisau notele cu zecimale probabil ca o mare parte din ambiguitate ar fi disparut), mi se pare absolut normal sa fie specificat ce reprezinta fiecare axa. Nu am auzit pana acum ca axa notelor se deduce MATEMATIC pe baza faptului ca are afisate valori de la 1-10 (apropo, nu zice nimeni ca valorile se opresc la 10). La fel, din faptul ca pe o axa sunt afisate valori de la 0 la 8 ar trebui sa se deduca MATEMATIC ca reprezinta numar de elevi... E limpede ca a fost o tratare superficiala a subiectului de catre minister iar domnii de acolo arunca vina redactarii proaste a subiectului pe niste elevi de 14 ani. Din pacate superficialitatea lor afecteaza viitorul acestor copii.

Raspunsuri

dd

#4660 Re:

2016-06-30 10:33:09

#4653: Un parinte -  

 esti prost. si mi-am dat seama fara nimic matematic, dar daca insisti pot sa demonstrez


Musafir

#4662 Re:

2016-06-30 10:34:23

#4653: Un parinte -  

 Nu e nici o "ipoteza".

E o densitate uriasa de bazaconii aici.