ÎMPOTRIVA STRĂMUTĂRII REFUGIAŢILOR ŞI MIGRANŢILOR ÎN ROMÂNIA
- Petitie
- Anunțuri 17
- Semnături 813
- Discuție
- Statistici
- Politică de confidențialitate
- Vizibilitate suplimentară
Anonymous |
/ #66 Puteţi copia PLÂNGEREA PENALĂ,s-o trimiteţi la PÎCCJ,prin poştă sau la e-mail sesizare[at]mpublic.ro2015-10-04 22:41Către, Bucureşti, Sector 5, B-dul Libertăţii, nr.12, Cod postal: 050706, Telefon : 021/319.38.33, 021/319.38.56,
Domnule Procuror General, Subsemnatul [...], fiul lui [...] și al [...], născut la data de [...], în localitatea [...], județul [...], domiciliat în comuna [...], nr. [...], județul [...], cod poștal [...], CNP [...], de profesie [...], de ocupație [...], posesor al C.I. seria [...], nr. [...], eliberată la data de [...] de SPCLEP [...], act ce atestă CALITATEA de CETĂȚEAN ROMÂN în deplinătatea capacității de exercițiu a drepturilor sale constituționale, PLÂNGERE PENALĂ împotriva numiților: 1. IOHANNIS KLAUS-WERNER – fiul lui Gustav-Heinz și Susanne, născut la data de 13 iunie 1959 în localitatea Sibiu, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Președinte al României și președinte al Consiliului Suprem de Apărare a Țării, cu adresa de citare - Palatul Cotroceni, Bulevardul Geniului, nr. 1-3. Sector 6, București, Cod poștal 060116; 2. PONTA VICTOR-VIOREL – fiul lui Ninel și Cornelia, născut la data de 20 septembrie 1972 în localitatea București, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de prim-ministru al României și vicepreşedinte al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare - Palatul Victoria, Piaţa Victoriei, nr. 1, Sector 1, Bucureşti, cod poștal 011791; 3. DUȘA MIRCEA, născut la data de 1 aprilie 1955 în localitatea Toplița, județul Harghita, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Ministru al Apărării Naționale și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Strada Izvor, nr. 110 (provizoriu), sector 5, București, cod poştal 050561; 4. General (r) OPREA GABRIEL, născut la data de 1 ianuarie 1961 în localitatea Fundulea, județul Călărași, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Viceprim-ministru pentru securitate națională, Ministru al Afacerilor Interne și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Piaţa Revoluţiei, nr.1 A, sector 1, Bucureşti, cod 010086; 6. CAZANCIUC ROBERT-MARIUS, născut la data de 26 noiembrie 1971 în localitatea Ploiești, județul Prahova, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Ministru al Justiției și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucureşti, cod 050741; 7. TUDOSE MIHAI, născut la data de 6 martie 1967 în localitatea Brăila, județul Brăila, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Ministru al Economiei, Comerțului și Turismului și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Bucureşti, cod 010096; 8. TEODOROVICI EUGEN-ORLANDO, născut la data de 12 august 1971 în București, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Ministru al Finanțelor publice și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Strada Apolodor, nr. 17, sector 5, cod 050741, Bucureşti ; 9. HELLVIG EDUARD, născut la data de 27 octombrie 1974 în localitatea Zalău, județul Sălaj, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Director al Serviciului Român de Informaţii și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Bulevardul Libertăţii, nr. 14, sector 5, Bucureşti, cod 050706; 10. UNGUREANU MIHAI-RĂZVAN, născut la data de 22 septembrie 1968 în localitatea Iași, județul Iași, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Director al Serviciului de Informaţii Externe și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Șoseaua București-Ploiești, nr. 280-282, sector 1, București, cod 013686; 11. General-locotenent CIUCĂ NICOLAE-IONEL, născut la data de 7 februarie 1967, în localitatea Plenița, județul Dolj, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Șef al Statului Major General și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare Strada Izvor, nr.110 (provizoriu), sector 5, București, cod poştal 050561; 12. General OPRIȘOR ION, născut la data de 10 martie 1955 în localitatea Recea, județul Argeș, cu domiciliu necunoscut, având funcțiile de Consilier prezidenţial pentru securitate naţională și membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare - Palatul Cotroceni, Bulevardul Geniului, nr. 1-3. Sector 6, București, Cod poștal 060116; 13. General de brigadă ȘOMORDOLEA MIHAI, cu domiciliu necunoscut, având funcția de Secretar al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, cu adresa de citare - Palatul Cotroceni, Bulevardul Geniului, nr. 1-3. Sector 6, București, Cod poștal 060116 sub aspectul comiterii infracțiunii de „ÎNALTĂ TRĂDARE”, faptă prevăzută și pedepsită de art. 398 Cod penal, respectiv împotriva numiților: 14. BOȘTINARU VICTOR, născut la data de 17 mai 1952 în localitatea Valea Mare, județul Dâmbovița, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Social Democrat, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 15. BUDA DANIEL, născut la data de 11 ianuarie 1970 în localitatea Românași, județul Sălaj, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Național Liberal, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 16. CRISTEA ANDI, născut la data de 5 ianuarie 1982 în localitatea Buzău, județul Buzău, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Social Democrat, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 17. DIACONU MIRCEA, născut la data de 24 decembrie 1949 în localitatea Vlădești, județul Argeș, având funcția de eurodeputat independent, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 18. DRĂGHICI DAMIAN, născut la data de 31 martie 1970 în localitatea București, având funcția de eurodeputat din partea Uniunii Naționale pentru Progresul României, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 19. MACOVEI MONICA, născută la data de 4 februarie 1959 în localitatea Bucureşti, având funcția de eurodeputat independent, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 20. MĂNESCU RAMONA-NICOLE, născută la data de 6 decembrie 1972 în localitatea Constanţa, județul Constanța, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Național Liberal, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 21. MUREȘAN SIEGFRIED, născut la data de 20 septembrie 1981 în localitatea Hunedoara, județul Hunedoara, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Mișcarea Populară, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 22. NICOLAI NORICA, născută la data de 27 ianuarie 1958 în localitatea Sinaia, județul Prahova, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Național Liberal, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 23. PAVEL EMILIAN, născut la data de 25 octombrie 1983 în localitatea Salonta, județul Bihor, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Social Democrat, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 24. PREDA DAN-CEZAR, născut la data de 26 octombrie 1966 în București, având funcția de eurodeputat independent, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 25. STOLOJAN THEODOR, născut la data de 24 octombrie 1943 în localitatea Târgoviște, județul Dâmbovița, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Național Liberal, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 26. TĂNĂSESCU CLAUDIU-CIPRIAN, născut la data de 19 iulie 1965 în București, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Național Liberal, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 27. VĂLEAN ADINA-IOANA, născut la data de 16 februarie 1968 în localitatea Țintea, județul Prahova, având funcția de eurodeputat din partea Partidului Național Liberal, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; 28. WEBER RENATE, născut la data de 3 august 1955 în localitatea Botoșani, județul Botoșani, având funcția de eurodeputat independent, cu domiciliul necunoscut, cu adresa de citare Parlement européen, Bât. Altiero Spinelli 10G205, 60 rue Wiertz / Wiertzstraat 60, B-1047 Bruxelles / Brussel, Belgium; sub aspectul comiterii infracțiunii de „TRĂDARE”, faptă prevăzută și pedepsită de art. 394 Cod penal. Motivele plângerii
Motivul prezentei plângeri constă în încălcarea de către sus-numiții a prevederilor art. 3, alin (4) din Constituția României, articol ce prevede fără echivoc: „Pe teritoriul statului român nu pot fi strămutate sau colonizate populaţii străine.”. De asemenea, tot ca argument juridic de căpătâi, invoc prevederile art.4 din Legea 122/2006 privind azilul în România, normativ care cuprinde următoarele prevederi restrictive referitoare la accesul la procedura de azil pe teritoriul României: „Autorităţile competente asigură accesul la procedura de azil oricărui cetăţean străin sau apatrid, aflat pe teritoriul României ori la frontieră, din momentul manifestării de voinţă, exprimată în scris sau oral, din care să rezulte că acesta solicită protecţia statului român, cu excepţia situaţiilor prevăzute expres de prezenta lege.” Activitatea presupus infracțională a persoanelor îndeplinind funcțiile și demnitățile sus-menționate se referă la ansamblul acțiunilor acestora, efectuate începând cu luna iunie a anului 2015 și până la data prezentei plângeri. Aceste acțiuni nesăbuite ale sus-numiților au avut drept consecință imediată impunerea DICTATULUI Comisiei Europene și a Parlamentului European din luna septembrie 2015, acțiune samavolnică prin care România – STAT SUVERAN și INDPENDENT - este nevoită să accepte redislocarea pe teritoriul său a unor cote obligatorii din numărul total al refugiaților ce au pătruns pe teritoriul Uniunii Europene în anul 2015 și în perspectivă viitoare, într-un orizont de timp nedeterminat. Acest anacronism dureros al evenimentelor a fost sintetizat, într-o frază memorabilă, de un alt europarlamentar român (Traian Ungureanu): Fără a avea rezonanță strict juridică, această frază, prin concizia de tip truism, evidențiază fără doar și poate faptul că suveranitatea României a devenit un atribut utopic. Epuizând astfel prologul considerentelor personale și emoționale față de evenimentele curente, trebuie detaliate cât se poate de succint principalele aspecte faptice și juridice ce susțin prezenta plângere. Astfel cum este bineștiut, România a îngenuncheat și a capitulat fără pic de demnitate în fața DIKTATULUI și al ȘANTAJULUI cancelarului german – Angela Merkel și al său partener de trăsnăi nesăbuite – președintele Franței Francois Hollande. Alături de Regulamentul Dublin, mai pot fi menționate următoarele normative europene: Cum s-a reușit ca România astăzi să fie obligată, fără consultarea cetățenilor ei, să fie nevoită să suporte consecințele acțiunilor iresponsabile ale cancelarului german? „Într-un mesaj pe Twitter postat pe 25 august, Oficiul Federal pentru Migrație și Refugiați (BAMF - Bundesamt für Migration und Flüchtlinge), care ține de Ministerul german de Interne, a confirmat că Acordul de la Dublin nu se va mai aplica sirienilor.” Acest anunț iresponsabil al factorilor decizionali germani a constituit impulsul inițiatic al acestei avalanșe a fenomenului migrator. De asemenea, anunțul unilateral formulat de Germania, privind suspendarea prevederilor Regulamentului Dublin, a avut drept consecință imediată caducitatea „de facto” a acestor normative europene, respectiv anularea tuturor elementelor juridice și faptice care definesc spațiul Schengen al liberei circulații. Față de aceste elemente faptice, orice om de bună-credință și-ar pune câteva întrebări de o elementară logică: 2. Acțiunea Germaniei, care a produs caducitatea „de facto” a Acordului de la Dublin, poate fi invocată de Germania în încercarea de diktat asupra celorlalte 27 de țări comunitare? Germania poate invoca, în sprijinul solicitărilor sale anacronice, însele faptele sale iresponsabile? 3. România și-a armonizat legislația specifică migrației prin armonizarea ei la legislația europeană. Consecințele acțiunii unilaterale ale Germaniei pot să aibă valoare jurisprudențială asupra legislației românești, fără ca aceste modificări să fie discutate la nivel european, să fie integrate într-un tratat, sau acord, sau prevedere anexă la un tratat care, ulterior, să fie ratificat de Parlamentul României? Ei bine, această situație umilitoare, care consfințește dispariția atributului suveranității de stat a României, a fost posibilă printr-o parșivă schimbare a regulilor jocului în timpul jocului, precum și prin atitudinea de o criminală și iresponsabilă non-acțiune a factorilor guvernamentali români. Continuând detalierea cronologică a factorilor ce au condus la escaladarea acestei spirale nebunești a deciziilor nesăbuite, trebuie de precizat: în luna iunie se negociază, pe șestache, redistribuirea a 40.000 de refugiați aflați în tabere de refugiați de pe teritoriul UE și 20.000 de persoane strămutate, aflate în tabere din afara UE. României, conform algoritmului de calcul, îi revine un număr de 1785 de refugiați. Propunerea Comisiei Europene este supusă aprobării Parlamentului European, la data de 10 septembrie, propunere care este adoptată cu o largă majoritate. Această schemă, cuprinzând sintagma blestemată „un sistem permanent de transfer” având semnificația „cotelor obligatorii și permanente”, nu a întrunit CONSENSUL necesar în Consiliul Justiție și Afaceri Interne desfășurat în 14 septembrie, astfel încât sintagma cotelor obligatorii devine inacceptabilă. Ceea ce s-a și întâmplat: s-a pus în dezbaterea Parlamentului European propunerea Comisiei Europene din data de 9 septembrie 2015. Dar chiar și în condițiile aprobării acestei propuneri, rezoluția Parlamentului european are doar rol consultativ pentru Reuniunea miniștrilor de justiție și afaceri interne. Ce reprezintă această propunere? Această propunere de modificare a Regulamentului (UE) nr. 604/2013, elaborată în baza prevederilor privind sistemul de reacție rapidă în situație de criză (art. 78, alin. (3) TFUE), face distincție certă între „sistemul comun de protecție temporară” și ceea ce se vrea a fi un „sistem permanent de transfer care ar trebui activat în situații de criză.”. Acest aspect este cuprins în chiar expunerea de motive a Comisiei Europene: La reuniunea Consiliului JAI din data de 14 septembrie 2015, nu s-a ajuns la nici un acord în ceea ce privește propunerea Comisiei Europene, neîntrunindu-se consensul țărilor participante, astfel cum era definit mecanismul Consiliului JAI de adoptare a hotărârilor. În plan național, își face simțită activitatea antiromânească un alt TRĂDĂTOR notoriu al intereselor românești, nimeni altul decât premierul Victor Ponta, care, printr-o Hotărâre de Guvern adoptată la data de 16 septembrie 2015, adoptă un program denumit „Strategia Națională privind Imigrația pentru perioada 2015-2018”, asociată cu „Planul de acțiune pe anul 2015”, în fapt nimic altceva decât vechea „Strategie Națională privind Imigrația 2011- 2014”, în care se integrează cu forcepsul propunerea Comisiei Europene din 9 septembrie. Pot fi studiate comparativ cele 2 documente din care rezultă că Hotărârea Guvernului copy-lot este Propunerea Comisiei europene luată cu… copy-paste (bineînțeles, fiind vorba de copy-lot!). Se poate analiza sintagmele „mecanism excepțional și temporar de redistribuire a solicitanților de azil” și „mecanism permanent de transfer în situații de criză” din Propunerea CE din 9 septembrie 2015, regăsite în obiectivele Strategiei Naționale privind Imigrația sub forma „schema comună a Uniunii Europene de relocare şi la mecanismul de solidaritate între statele membre ale Uniunii Europene şi modificarea legislaţiei în domeniul azilului care să permită posibilitatea relocării intra UE de solicitanţi de azil”, Semnificația acestor similitudini bizare constă în anacronismul situației prin care premierul României adoptă la data de 16 sept. 2015, în Strategia Națională privind Imigrația, prevederi de drept european în materie CARE NU AU PRIMIT APROBAREA CONSILIULUI JAI din 14 septembrie, fiind aprobate doar cu rol consultativ de Parlamentul European, la data de 10 septembrie 2015. La data de 16 septembrie, „vizionarul” premier ȘTIA că prevederile cuprinse în „Strategia Națională privind Imigrația 2015 – 2018” vor fi adoptate, prin samavolnică procedură, abia în data de 22 septembrie. Curat vizionarism! Apoi, acest „genial” program strategic este supus analizei Consiliului Suprem de Apărare a Țării, care s-a întrunit în ședință în data de 17 septembrie 2015. Încălcare a suveranității care s-a produs în mod necondiționat în data de 22 sept 2015, cu ocazia reuniunii Consiliului European. Consiliu la care se petrece un fenomen U-LU-I-TOR. Acestea sunt, într-o expunere cât se poate de succintă, evenimente și datele MARII TRĂDĂRI NAȚIONALE de care se fac vinovați Președintele țării, premierul, membrii în drept ai CSAT, precum și cei 15 europarlamentari români. De asemenea, o altă inacțiune dăunătoare interesului statului român este materializată prin omiterea convocării dezbaterii publice în ceea ce privește admiterea pe teritoriul țării a unei / unor populații ce nu îndeplinesc condițiile de fond ale legislației române privind azilul. Cel puțin art. 11 și art. 148 sunt mai mult decât edificatoare: „ARTICOLUL 11 (1) Statul român se obligă să îndeplinească întocmai şi cu bună-credinţă obligaţiile ce-i revin din tratatele la care este parte. (2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din dreptul intern. (3) În cazul în care un tratat la care România urmează să devină parte cuprinde dispoziţii contrare Constituţiei, ratificarea lui poate avea loc numai după revizuirea Constituţiei.
(1) Aderarea României la tratatele constitutive ale Uniunii Europene, în scopul transferării unor atribuţii către instituţiile comunitare, precum şi al exercitării în comun cu celelalte state membre a competenţelor prevăzute în aceste tratate, se face prin lege adoptată în şedinţa comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului, cu o majoritate de două treimi din numărul deputaţilor şi senatorilor. (2) Ca urmare a aderării, prevederile tratatelor constitutive ale Uniunii Europene, precum şi celelalte reglementări comunitare cu caracter obligatoriu, au prioritate faţă de dispoziţiile contrare din legile interne, cu respectarea prevederilor actului de aderare. (3) Prevederile alineatelor (1) şi (2) se aplică, în mod corespunzător, şi pentru aderarea la actele de revizuire a tratatelor constitutive ale Uniunii Europene. (4) Parlamentul, Preşedintele României, Guvernul şi autoritatea judecătorească garantează aducerea la îndeplinire a obligaţiilor rezultate din actul aderării şi din prevederile alineatului (2) . (5) Guvernul transmite celor două Camere ale Parlamentului proiectele actelor cu caracter obligatoriu înainte ca acestea să fie supuse aprobării instituţiilor Uniunii Europene.” Tratatul privind Uniunea Europeană (TUE) – versiunea consolidată, respectiv versiunea consolidată a Tratatul de funcționare al Uniunii Europene (TFUE – Titlul V, Capitolul 2) NU CONȚIN prevederi care să oblige România la acceptarea politicii europene de diktat și șantaj, astfel cum s-ar putea deduce din prevederile constituționale ale art. 11, alin. (1), respectiv art. 148, alin. (1) – (3), sub aspectul îndeplinirii obligatorii a prevederilor tratatelor la care România este parte. Atâta timp cât nu se întrevede un orizont de timp, sau nu se poate cuantifica numeric fenomenul migrației scăpate de sub control, asemenea decizie TREBUIA SUPUSĂ PLEBISCITULUI. Căci acceptarea necondiționată și pe termen nedeterminat a „mecanismului excepțional de redistribuire a refugiaților”, în baza unor pompieristice și heirupiste hotărâri și modificări ale legislației europene, constituie exact obiectul sintagmei „încheierea, semnarea sau ratificarea unor acte internaţionale pe durată nedeterminată”. În luna iunie s-a pus problema distribuirii a 40.000 de refugiați. Apoi a venit rândul altor 160.000. Ultimele analize afirmă că până la Crăciun vor trebuie distribuiți UN MILION DE REFUGIAȚI iar perspectiva în următorii 2 ani este crâncenă: 4 MILIOANE DE REFUGIAȚI. (nota: cota României a crescut, în mod inexplicabil, de la 3,75% în iunie 2015 la 4% în septembrie. Acesta este fenomenul ce se desfășoară cu specificul unei avalanșe ce acumulează din ce în ce mai multă forță distructivă. Pe lângă varianta hotărârii Parlamentului României sau a referendumului național, ar mai fi fost aplicabilă procedura contestării Rezoluției Consiliului European din 22 septembrie 2015 la Curtea Europeană de Justiție, astfel cum, cu onor, au anunțat că vor proceda Cehia, Slovacia și Ungaria. În sinteză: Aceste acțiuni sau inacțiuni, ce întrunesc toate elementele constitutive ale infracțiunilor de mai sus, sunt: b) în cazul primului-ministru al țării Ponta Victor-Viorel: c) în cazul membrilor în drept ai Consiliului Suprem de Apărare a Țării: d) în cazul celor 15 europarlamentari români, menționați în preambulul plângerii: În drept, Solicit organelor judiciare să păstreze confidențialitatea datelor autorului acestei plângeri penale, astfel cum rezultă din îndatoririle legale ale operatorilor de date cu caracter personal. Această solicitare este formulată cu maximă seriozitate, tocmai din dorința de a evita publicitatea nedorită. Rog organele de urmărire penală să analizeze temeinic activitatea persoanelor menționate în preambulul plângerii și să fie trase la răspundere conform prevederilor legale. Solicit organelor judiciare ca, în situația în care unele dintre persoanele menționate în plângere sunt beneficiare ale unei imunități, conferită de funcția exercitată, să realizeze disjungerea cauzei cu privire la acele persoane, indiferent dacă prezenta plângere presupune conexitate de cauză. Scopul acestei solicitări este pentru a asigura soluționarea cu celeritate a plângerii și de a evita obiceiul bizantino-dâmbovițean ca plângerea să fie aruncată în fundul unui sertar, loc din care să fie soluționată la „Sfântul Așteaptă”, sau la un moment tardiv în care România va fi devenit deja un califat iar deasupra palatelor Parlamentului, Cotroceni și Victoria va flutura stindardul Daesh.
Motto:
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Închiderea postului Antena 3
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Cerem oficial retragerea definitva a licenței de funcționare a postului de televiziune Antena 3 CNN
9287 Creat: 2024-11-27
Petitie către Curtea Constituțională a României Subiect: Menținerea în cursa prezidențială a domnului Călin Georgescu
4575 Creat: 2024-11-28
Închiderea postului Antena 3
1501 Creat: 2024-11-28
PEDAGOGII SOLIDARI
841 Creat: 2024-11-23
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
8060 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17505 Creat: 2023-10-23
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2387 Creat: 2024-11-18
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
93 Creat: 2024-11-23
Petitia Anti Georgescu
88 Creat: 2024-11-26
Declarare nulitatii acordului cu Ucraina, neutralitate, pace
13285 Creat: 2024-07-22
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2724 Creat: 2024-01-29
CEREM ANULAREA RENUMARARII VOTURILOR SI A ORICAROR INTERVENTII ASUPRA REZULTATELOR DIN PRIMUL TUR AL ALEGERILOR PREZIDENTIALE
74 Creat: 2024-11-29
Interzicem TIK TOK in Romania
296 Creat: 2023-03-17
Susține inițiativa primarului Boaghi Leonid cu privire la extinderea transportului urban de autobuze Chișinău în Sireti!
63 Creat: 2024-11-29
Recunoașterea pașaportului ca echivalent juridic al cărții de identitate în România
57 Creat: 2024-11-25
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8787 Creat: 2024-10-07
PETIȚIA " Călin Georgescu - PREMIERUL NOSTRU"
43040 Creat: 2019-09-09
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
78 Creat: 2024-11-22
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
460 Creat: 2024-10-18
Susține inițiativa primarului Boaghi Leonid cu privire la aderarea UAT Sireti la municipiului Chișinău
28 Creat: 2024-11-29