Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
/ #34652 Re: Re:2015-02-26 08:00-ASA NE TREBUIE DACA NE LASAM MANIPULATI. -MACAR ACUM IN CEASUL AL DOISPREZECELEA. sa intelegem cine sunt papusarii Noam Chomsky a realizat o listă cu cele "Zece strategii de Manipulare" prin mediile de informare în masă. 1. A distrage în permanenţă atenţia publicului, departe de adevăratele probleme sociale, captivată de subiecte fără importanţă adevărată. A ţine mereu publicul ocupat, ocupat, ocupat, fără nici un timp pentru gândire. 2. A cauza probleme şi apoi, a oferi soluţii. Această metodă se mai numeşte şi "problemă - reacţie - soluţie". La început, se creează problemă, sau „situaţia", prevăzută pentru a suscita o anume reacţie a publicului, pentru ca tocmai acesta să ceară măsurile mai dinainte stabilite pentru a fi acceptate. De exemplu: dezvoltarea intenţionată a violenţei urbane sau organizarea de atentate sângeroase, pentru ca publicul să ceară legi represive, în detrimentrul libertăţii. 3. Strategia „în degradeu". Pentru ca publicul să accepte o măsură inacceptabilă, este de ajuns să fie aplicată în mod progresiv, în "degradeu", pe o durată de zece ani. În acest fel, au fost impuse condiţii sociale şi economice absolut noi, în special în ultimii zece ani, cum ar fi şomaj masiv, imigraţie - invazie, precaritate, flexibilitate, delocalizări, salarii care nu mai asigură un venit decent. Acestea ar fi schimbările care ar fi provocat o revoluţie dacă ar fi fost aplicate în mod brutal. 4. Strategia acţiunii cu date diferite. O altă manieră de a obliga publicul să accepte o hotărâre nepopulară este de a o prezenta ca "dureroasă, dar necesară'', obţinând acordul publicului în prezent, pentru aplicarea în viitor. Este mult mai uşoară acceptarea unui sacrificiu viitor decât al unuia apropiat. În primul rând, pentru că efortul nu trebuie făcut imediat, apoi, pentru că publicul are mereu tendinţa de a nădăjdui "totul va merge mai bine mâine" şi că sacrificiul cerut va putea fi evitat. În fine, această manieră lasă publicului timp pentru a se obişnui cu ideea schimbării, pe care o va accepta cu resemnare la momentul stabilit. Exemplu recent: trecerea la euro şi pierderea suveranităţii monetare şi economice, acceptate de ţările europene între 1992 - 1995 şi aplicate în 2002. 5. A se adresa publicului ca unor copii mici. "Cea mai mare parte a discursurilor destinate marelui public folosesc argumente şi un ton copilăresc, aproape debile, ca şi cum spectatorul ar fi un copil mic sau un handicapat mental. De ce oare? Dacă ne adresăm unei persoane ca şi cum ar avea 12 ani, atunci aceasta, prin sugestibilitate şi cu o oarecare probabilitate, va avea un răspuns sau o reacţie tot atât de lipsită de simţ critic ca al unui copil de 12 ani". 6. A face apel mai mult la partea emoţională decât la gândire. Este o tehnică clasică pentru a opri analiza raţională şi, deci, simţul critic al oamenilor. În plus, folosirea emoţionalului deschide accesul la subconştient, pentru înocularea anumitor anumite idei, dorinţe, spaime, pulsiuni sau comportamente. 7. Menţinerea poporului în neştiinţă şi prostie. A face în aşa fel ca poporul să nu înteleagă tehnologiile şi metodele folosite pentru controlarea şi robirea lui. Calitatea educaţiei dată claselor inferioare trebuie să fie cât mai slabă, încât prăpastia de neştiinţă, care separă clasele de jos de cele de sus să fie şi să ramâna de neînteles de cele dintâi. 8. A încuraja publicul să se complacă în mediocritate. A încuraja publicul să creadă că e "bine" de a fi prost, vulgar şi incult. A-l îndopa cu seriale americane şi emisiuni de tele-realitate, în care bârfa, prostul gust şi incultura sunt cuvinte de ordine. 9. A înlocui revolta cu învinovăţirea. A face omul să creadă că numai el singur este vinovat de propria lui nenorocire, din cauza unei inteligenţe insuficiente, sau a capacităţilor şi a eforturilor necorespunzătoare. Astfel, în loc să se ridice împotriva sistemului, individul se subestimează şi se învinovăţeste, ceea ce îi crează o stare depresivă, având că efect abţinerea de la acţiune. Şi, fără acţiune, nu există revoluţie... |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2360 Creat: 2024-11-18
PEDAGOGII SOLIDARI
673 Creat: 2024-11-23
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7870 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17429 Creat: 2023-10-23
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
164 Creat: 2024-11-21
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
168 Creat: 2024-11-15
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2694 Creat: 2024-01-29
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
132 Creat: 2024-11-19
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
95 Creat: 2024-11-19
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
68 Creat: 2024-11-22
Opriți concedierea asistenților maternali!
317 Creat: 2024-11-13
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
632 Creat: 2024-08-22
no to the death penalty
381 Creat: 2024-11-08
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
46 Creat: 2024-11-23
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
46 Creat: 2024-11-21
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
336 Creat: 2024-11-07
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8760 Creat: 2024-10-07
Stop Abuzurilor, Hărțuirilor, Somațiilor și Intimidărilor exercitate sistematic de Popa Constanța, președinta (OBBCSSR) la adresa membrilor organizației profesionale
469 Creat: 2024-11-09
Fluidizarea traficului în zona Baciu-Cluj-Napoca prin introducerea de autobuze școlare
455 Creat: 2024-10-18
ADOPTA UN POM
387 Creat: 2024-07-28