S.O.S. familia!

Contactați autorul petiției

Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția S.O.S. familia!


Musafir

#1526 PT VOI CEI GAY

2013-08-30 16:11

nu va simtiti timorati. nu v-ar face nimeni nimic. fiti totusi responsabili. acceptati si intelegeti ca nu este normal ce faceti. nu va va blama nimeni dupa. se stie ca sunt influente mari prin sursele de media si de divesrtisment si chiar "culturale" si ca ati fost pacaliti de astfel de idei fabricate. multi se vor bucura nespus de mult sa va vada ca sunteti bine. eu m-as bucura sa fiti demni si veseli si cu mult curaj sanatos - nu tupeu. tupeu poate avea oricine. hai, fiti buni si faceti-va bine.
Ovi

#1527 Re: Re: Re: Re: Re:

2013-08-30 16:23

#1517: - Re: Re: Re: Re:

Dar nu inteleg care e obsesia ta cu rimming-ul sau coprofilia? Crezi ca ai vazut cateva filme porno cu rimming sau scat films si deodata toti homosexualii ajung sa faca ce se vede acolo? Si ma rog, de ce pentru tine, doar homosexualii ar pune gura pe fecale, ce deodata, heterosexualii, nu au acces la asemenea chestii, pe care le tot indrugi tu?  Si da,exista statistici care arata ca in jur de un sfert din cuplurile hetero au incercat cel putin odata sexul anal, si asta fii sigur nu este fiindca sunt coprofili, ci din cauza faptului ca rectul are un numar foarte mare de stimuli, asemanator cu clitorisul sau vaginul. Cat despre rimming, de ce nu spui si de felatie sau de cunnilingus. Sa prezinti aceste lucruri ca fiind exclusiv ale persoanelor LGBT arata fie un nivel urias de ignoranta, fie rea vointa.

 

Si legat de Kinsey, ce te doare atat de mult? Pur si simplu a aratat ca in sexualitate nu exista extremitati, fie 100% homo sau 100% hetero. Studiul pur si simplu arata ca exista si nuante de gri, ca lumea nu este asta cum vor sa o vada maniheistii, doar in alb si negru.

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-08-30 16:24



Musafir

#1529

2013-08-30 16:32

voi aparati o anomalie fiziologica si fiintiala. voi ajutati la propagarea acestei anomalii in societate si nu e bine. am incercat si eu, sa nu  ziceti ca nu vi s-a zis.


Musafir

#1530 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-08-30 16:38

#1527: Ovi - Re: Re: Re: Re: Re:

Asta imi arata ca ''pur si simplu'' nu i-ai studiat activitatea. Inca odata, mai ai de citit, nu stiu de ce ai impresia ca ai acumulat suficiente cunostinte, faci afirmatii categorice fara a le putea acoperi. Te joci cu niste concepte pe care nu ai avut macar timpul sa le studiezi in profunzime. Ne-am invatat ca putem emite opinii pe ghicite si pe carpite (mai ales pe internet), incercand sa ii vindem gradinarului castraveti, doar-doar parem suficient de siguri pe noi pentru a il convinge.


Musafir

#1531 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-08-30 17:17

#1527: Ovi - Re: Re: Re: Re: Re:

Dar nu inteleg care e obsesia ta cu rimming-ul sau coprofilia? Crezi ca ai vazut cateva filme porno cu rimming sau scat films si deodata toti homosexualii ajung sa faca ce se vede acolo?

''Obsesia'' mea este sa scot in evidenta faptul ca cei care practica sau justifica asa ceva nu au niciun drept sa imi redefineasca mie (sau copiilor mei) normalitatea si firescul.

Ovi

#1532 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-08-30 17:22

#1531: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Coprofilii, sunt o minoritate, daca sunt hetero, sunt doar minoritate, daca sunt homo, sunt o minoritate intr-o minoritate. Cum iti poate schimba tie o minoritate normalitatea si firescul? Ce, vin si iti pun un cutit la gat si un pistol la tampla si te ameninta ca nu stiu ce iti fac, daca nu mananci rahat? 

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-08-30 17:24



Musafir

#1534 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perveresiunile si debutul bolilor psihice

2013-08-30 17:26

#1525: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perveresiunile si debutul bolilor psihice

I-am mai spus eu lui Captilin ca e ipocrita pentru ca nu-ti sterge comentariul desi folosesti prea des cuvantul "fecale"si s-a suparat.

Ca sa te lamuresc: homosexualii nu au nicio pasiune pentru linsul de fecale. Cand vorbim de sex anal, vorbim si de igiena. Si te asigur ca dupa douazeci de minute de igiena specifica, fundul pe care nu gasesti niciun pic de pilozitate al partenerului meu e mai curat (inclusiv pe interior, anusul) decat gura ta dimineata. Te asigur de asta. Acum te-ai lamurit?


Musafir

#1535 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-08-30 17:43

#1532: Ovi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Te faci ca nu intelegi.

Normalitatea incearca sa o redefineasca toti cei care spun ca nu trebuie sa existe limite in comportamentul sexual, cel putin cand actele au loc de comun acord. Propagandistii se exprima la modul general, abstractizeaza totul, vorbesc despre ''bigoti'' care ''se uita pe gaura cheii'' in dormitoarele altora, despre drepturi, despre iubire, despre intimitate samd. Cuvintele lor ascund realitati de genul celor enumerate mai sus, toti bolnavii inteleg acest avant de a darama toate barierele drept o incurajare de a continua si de a se exprima public.

Trebuie sa existe limite. Punct.


Musafir

#1536

2013-08-30 17:49

"despre sex anal: riscuri si sfaturi"

"Foloseste neaparat un prezervativ. Chiar daca nu se vad, exista un numar foarte mare de bacterii in anus/rect.
Indiferent de pregatirile care se fac anterior sexului anal, indiferent de masurile de siguranta care se iau, sexul anal prezinta niste riscuri care trebuie cunoscute.
In primul rand, bolile cu transmitere sexuala pot fi contactate si prin sex anal. Ba mai mult, unele se transmit mai usor prin sex anal. Astfel, prin sex anal se pot transmite HIV, hepatita A, hepatita C, HPV, Escherichia coli, Chlamydia , herpes genital, gonoree si multe alte boli cu transmitere sexuala."


Musafir

#1537 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perveresiunile si debutul bolilor psihice

2013-08-30 17:52

#1534: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Perveresiunile si debutul bolilor psihice

Cand vorbim de sex anal, vorbim si de igiena. Si te asigur ca dupa douazeci de minute de igiena specifica, fundul pe care nu gasesti niciun pic de pilozitate al partenerului meu e mai curat (inclusiv pe interior, anusul) decat gura ta dimineata. Te asigur de asta. Acum te-ai lamurit?

Am inteles. Nu e nimic mai romantic pe post de preludiu decat o clisma :)))))) .

 

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-08-30 17:56



Musafir

#1539 Homosexualitatea si problemele psihice

2013-08-30 18:27

"Legarea sexualitaţii de faza bucală şi anală, cu
scop de hrană şi evacuare, este cu totul absurdă, chiar dacă, uneori, în cazurile
patologice, aceste organe, respectiv gura şi anusul, pot juca şi ele un rol în relaţia
sexuală. Dar, în acest caz, ele privesc relaţionalitatea cu semenii şi nu fiinţa
însăşi. Încorporarea lor în cîmpul erotic nu infirmă deloc, însă, funcţiunea lor
biologică proprie de hrănire şi evacuare, ce se exercită tot separat, atît faţă de
sex, cît şi faţă de tandreţe."

"Omul sănătos mintal se caracterizează, în primul rînd, prin naturaleţe şi
sinceritate faţă de el însuşi şi semeni. El se mulţumeşte „cu ceea ce în adevăr
este” şi nu vrea „să apară altfel”, anume mai bun, mai deştept, mai puternic, mai
frumos, cu poziţie mai înaltă etc. El se distinge şi prin bunătate, adică puterea de
iubire adevărată a semenilor, fiind cu plăcere gata să le sară în ajutor.
Dimpotrivă, bolnavul mintal, istericul în primul rînd, e lipsit atît de sinceritate
cît şi de bunătate, cu toate că le „pozează” pe amîndouă. În isteria amorului
propriu, cu caracter social, gen Bovary sau Becky din romanele amintite mai
sus, pe care Adler a studiato, „teatrul” e jucat mai mult faţă de lume şi e
conştient, nu numai inconştient. În isteria de natură erotică, legată de pornirile
sexuale refulate, din cauza unor inhibiţii foarte puternice, „teatrul” este jucat, în
primul rînd, faţă de persoana proprie şi este, de obicei, inconştient. De aceea,
acest gen de isterie este o boală mai gravă, deşi pe plan social o atare pacientă
pare a fi nu numai morală, ci hipermorală. Boala constă, de altfel, tocmai în„afişarea” acestei moralităţi false şi exagerate, care depăşeşte atît măsura cît şi
bunul simţ, precum şi decenţa. Homo sum et nihil humamum a me alienum puto,
om sînt şi nimic din ceea ce este omenesc numi e străin, spuneau strămoşii
noştri. Hipermoralitatea a aduso Evul Mediu, care a terminat, totuşi, prin a citi
cu atîta plăcere Decameronul lui Boccaccio, deşi această opera libertină numai
carte de rugăciuni nu este. Cartea era, însă, o răsuflare, o uşurare, precum şi a
vomitare, catharsis, a inhibiţiilor absurde, pe care etica Evului Mediu lea cerut.
Renaşterea şi Revolutia franceză au însemnat o „evadare” din „închisoarea”
acestei „hipermorale” – şi astfel şi „pseudomorale” – a Evului Mediu. Dar, clasa
aristocrată a continuat să trăiască cu nostalgia privilegiilor ei din Evul Mediu şi
nu sub influenţa noului spirit din romanele lui Stendhal, Balzac, Flaubert, Zola
mai ales. Precum, desigur, şi sub semnul operei lui Shakespeare şi Goethe. Este
iarăşi adevărat că literatura contemporană din Apus înclină să exploateze
alunecarea în direcţia contrară, a lipsei de morală, în care dreptul de liberă
manifestare este pretins pentru perversiunile înseşi, cum e, de pildă,
homosexualitatea. Din acest punct de vedere, răspunderea morală a unor
scriitori, cum sînt Marcel Proust, André Gide, Thomas Mann etc., este deosebit
de mare. Sub influenţa ideilor lui Freud sînt cu toţii, iar suprarealismul artei
contemporane nu e nici el străin de această operă, pe care în bună parte după
modesta noastră părere – chiar o răstălmăceşte. "

"PARANOIA
Atreia nevroză cu care Freud sa ocupat, pe lîngă isteria de travestire şi cele
trei stări de anxietate neurotică, morală şi de realitate, este paranoia sau
complexul de megalomanie, care merge mînă în mînă cu cel de perscuţie şi
inferioritate. Grandomania este doar manifestarea prin care el este compensat.
Freud, la fel ca şi alţi psihiatri – printre care în primul rînd Storddard –, îl
corelează cu homosexualitatea, asupra căreia încă din antichitate, din cea greacă
mai ales, stăruia legenda unei „dragoste superioară”. Aceasta, datorită faptului că
o dată cu instaurarea patriarhatului, sa acreditat şi teza că unirea dintre bărbat şi
bărbat – amîndouă fiinţe superioare – ar fi deasupra celei normale, în care apare
şi fiinţa pretins „inferioară” a femeii, împotriva cărei Nietzsche şi Schopenhauer
atît de mult au tunat şi fulgerat. La originea tragediei elene – din lucrarea cu
acelaşi nume – Nietzsche vede chiar lupta dintre matriarhat şi patriarhat cu
triumful acestuia din urmă. Puţin înainte, Goethe afirmase, însă, principiul
eternei feminităţi care ne înalţă şi care după toată probabilitatea este mult mai
aproape de adevăr. Nu este mai puţin adevărat că Oscar Wilde, ca şi Proust de
altfel, au căutat să contrazică înţeleapta sa afirmaţie. Sincera mărturisire a
păcatului, cu bucuria revenirii la normal, apare în opera lui Gide, Dacă boaba de
grîu nu moare. Dr. Faustus a lui Thomas Mann încearcă un nou elogiu al
pretinsei logodne dintre geniu şi homosexualitate, în care un cuvînt de spus are
şi sifilisul. Povestea sa rămîne, totuşi, cum nu se poate mai dureroasă şi
îndurerată, iar geniul formei, în care povestea este îmbrăcată, nu poate acredita
„blestemul” ce a plutit deasupra fiului său, distins scriitor şi el, care din această
cauză s-a sinucis."

"Roehm, ulterior comandatul trupelor de asalt, pe care Hitler îl ucide cu propria sa mînă, suferea de un complex de inferioritate provocat de homosexualitate."

"Cît îl priveşte pe Weinninger, el a scris cartea la 24 de ani şi sa
sinucis un an mai tîrziu. Asupra faptului că a suferit de homosexualitate nu mai
pluteşte nici o îndoială. Iată cum o seamă de simptome patologice, în aparenţă
lipsite de importanţă, îşi spun, totuşi, cuvîntul lor chiar şi în anumite sisteme de
filosofie şi estetică.
În perioada premergătoare primului război, Adler a legat complexul de
inferioritate de defectele organice, care erau congenitale, iar sub semnul
educaţiei, deci al acţiunii mediului social, era numai procesul compensaţiei. În
virtutea experienţei sale clinice din cursul războiului el ajunge – cum am văzut –la concluzia că în majoritatea cazurilor, inferioritatea este în primul rînd socială,
deci dobîndită şi ea, iar nu ereditară. Dînduşi seama de această importanţă
covîrşitoare a acţiunii sociale în formarea şi elaborarea personalităţii umane, el
organizează o şcoală specială, în care se ocupă cu reeducarea copiilor cu
complexe de inferioritate – ereditare sau sociale – şi ajunge la concluzia că prin
educarea sistematică, şi fireşte potrivită, pot fi vindecate toate complexele de
inferioritate. În acest mod, şcoala devine o adevărată clinică psihologică, în care
începuturile de îmbolnăvire mintală pot fi suprimate, transformînd astfel copilul
neurotic în unul normal şi sănătos."

"Cum altoirea normelor morale şi a legilor sociale se face din fragedă
copilărie, persona este tot inconştientă, sau cel puţin precumpănitor inconştientă,
ca şi SupraEul lui Freud ori Natura lui Adler.
Între umbră şi persona, Jung aşează animusşi anima, menite să introducă
discriminarea între feminitate şi masculinitate. La fel ca şi Freud, el înclină spre
acceptarea caracterului bisexual al naturii umane, care, precum se ştie – datorită
geneticii contemporane –, are atît hormoni masculini, cît şi feminini. Ambii uită,
însă, că organele genitale, ca şi funcţiunea partenerilor în actul dragostei, precum
si mamelele, barba şi alte caractere sînt bine diferenţiate. Că există tipuri
intersexuale, cu caractere amestecate, aceasta e o altă problemă, care trebuie
tratată ca o excepţie şi nu ca o regulă. Că homosexualitatea se conjugă cu această
„inversiune” de caractere, este iarăşi adevărat. Ceea ce nu înseamnă, însă, că ea
nu poate fi condiţionată şi pe cale strict socială. A o lega de prezenţa hormonilor
masculini şi feminini, considerîndo astfel ca o „predispoziţie” oarecum general
umană, – cum în parte e cazul la Freud şi Jung, dar nu şi la Havelock Ellis –,
este, în lumina geneticii contemporane, o altă greşeală. Cu atît mai puţin poate fi
ea confundată cu Erosul lui Platon, chiar dacă această teză a fost susţinută, cu
cunoscutui cinism – psihopat, fără îndoială – de Oscar Wilde. Cu ea cochetează,
în parte cel puţin, şi Thomas Mann în Dr. Faustus, şi de ea nu par a se fi jenat
nici Proust şi Gide. Dar, în toate aceste cazuri, se pare că avem dea face cu
persoane patologice. Una este, însă, a recunoaşte boala şi alta e a o aproba.
Idealul poate fi numai vindecarea şi limitarea ei. Umbra, care reprezintă
instinctele, şi persona, care exprimă normele, constituie latura volitivă a
structurii umane, în vreme ce animus şi anima exprimă pe cea emotivă, deci
sentimentele. Pe cele de feminitate şi masculinitate în orice caz. Noul strat, cu
caracter intermediar – dar mai degrabă juxtapus decît intrapus – mijloceşte
înţelegerea dintre bărbat şi femeie. Aceasta, deoarece fiecare ins are şi
caracterele sexului opus."

"În veacul trecut, ca şi în antichitate şi celelalte veacuri, literatura a abordat
mai mult crima. În veacul nostru, ea se ocupă mai mult de nebunie. Uneori,
poate chiar mai mult decît trebuie. Nu lipsesc nici cazurile cînd boala mintală
este prezentată ca o fază normală sau chiar superioară. Aceasta e, de pildă, cazul
inversiunilor sexuale, a homosexualităţii mai ales. Dar aceasta este o vădită
greşeală. Căci una este a înţelege omul bolnav, şi alta este a preamări
boala."

Citate din "Psihologie si literatura", N. Margineanu ( Licenţiat, doctor filosofie, specialitatea principală psihologie, cu menţiunea magna cum laude al Universităţii din Cluj. Docent în psihologie la Facultatea de Filosofie şi Litere a Universităţii din Cluj, Studii de specializare la Universităţile din Leipzig, Berlin şi Hamburg, Sorbona – Paris şi Londra. Cercetător ştiinţific în calitate de bursier al Fundaţiei Rockefeller la Universităţile Harvard, Yale, Columbia, Chicago şi Duke. Director al Institutului de Psihologie la Facultatea de Filosofie şi Litere a Universităţii din Cluj.Director al Laboratorului Psihotehnic al Ministerului Muncii din Cluj,
la Sibiu. DEŢINUT POLITIC, Cercetător ştiinţific principal, gradul II, la Institutul de Ştiinţe Pedagogice,însărcinat cu direcţia Filialei din Cluj. Profesor suplinitor, cu sarcini de cercetare ştiinţifică, la Catedra de Psihologie a Facultăţii de Istorie şi Filosofie a Universităţii „Babeş-Bolyai” dinCluj. Profesor invitat la Universitatea din Bonn. Profesor invitat la Universitatea din Hamburg. Invitat al Fundaţiei Rockefeller în S.U.A. pentru anii 1979-1980. Se întoarce în ţară când medicii americani confirmă diagnosticul de cancer.Se stinge din viaţă la 13 iunie 1980, la Cluj.)


Musafir

#1540 Re: Homosexualitatea si problemele psihice

2013-08-30 18:38

#1539: - Homosexualitatea si problemele psihice

Asa. Ce spune Wikipedia despre Margineanu asta... http://ro.wikipedia.org/wiki/Nicolae_M%C4%83rgineanu

Deci- s-a nascut in 1905 si a murit in 1980. Cam tot pe atunci, cand a murit el, dupa numeroase studii, s-a aflat ca de fapt homosexualitatea nu este o boala de niciun fel.

Cand ti-am spus eu ca iti pierzi timpul cu articole din secolul trecut in care informatia era redusa, mai ales in Romania, pe timp de comunism, te-ai ratoit la mine.

Dar imi place ca tot traiesti in trecut. Continua tot asa si in  curand vei ajunge un mosneag care bolboroseste pe strada si pe care toata lumea il evita :)

 


Musafir

#1541

2013-08-30 18:48

wikipedia spune despre margineanu asta: "În anul 2012 a fost declarat membru post-mortem al Academiei Române."

 


Musafir

#1542 Re: Re: Homosexualitatea si problemele psihice

2013-08-30 18:53

#1540: - Re: Homosexualitatea si problemele psihice

Tu chiar ai impresia ca raspunzi unui singur user, nu? Caraghios.


Musafir

#1543

2013-08-30 18:54

De curiozitate, ai citit ce studiu a scris omul asta? Dintr-un studiu de 300 de pagini, am ales doar cateva fragmente. Este o epopee prin toata literatura! Nu poti arunca la gunoi ca maculatura asa ceva, in conditiile in care POST-MORTEM, un om e declarat membru al Academiei Romane!

Arhivele se pastreaza in orice institutie, in orice domeniu. Exista chiar LEGI care sanctioneaza distrugerea arhivelor.

Acest articol a fost șters de către autor (Arata detaliile)

2013-08-30 18:56



Musafir

#1545 Re: Re: Homosexualitatea si problemele psihice

2013-08-30 18:57

#1540: - Re: Homosexualitatea si problemele psihice

Eu am certa impresie ca fie e unul care va dicteaza din spate ce sa scrieti, inclusiv ce greseli gramaticale sa faceti ca sa pareti mai de 18 ani, mai de 17..., mai plecati pe-afara... eh, fie creierele voastre sunt deja atat de gelatinizate, incat nu exista nici o deosebire intre ele!

Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-08-30 19:02


Acest articol a fost șters de către autorul petiției (Arata detaliile)

2013-08-30 19:03



Musafir

#1548 PROTEJAREA MINORILOR ÎN FEDERAŢIA RUSĂ ŞI PROPAGANDA GAY, FINANŢATĂ DE C.E.

2013-08-30 19:08

"Vara aceasta Duma de Stat a amendat legea care interzice activităţile care pot dăuna copiilor sau valorilor familiale din Federaţia Rusă. Amendamentul interzice desfăşurarea activităţilor care dăunează stării de bine fizice şi psihologice a minorilor, printre care se află şi propaganda pentru actele sexuale numite alternative (gay). Până acum legea interzicea promovarea activităţilor sexuale în rândul minorilor, cu referire doar la cele heterosexuale.

În mod similar legea interzice promovarea drogurilor, alcoolului, a jocurilor de noroc, a limbajului ofensator sau pornografic şi defăimarea valorilor familiale în rândul minorilor.

Legea a provocat vâlvă în Occident şi o serie de grupuri de propagandă gay au anunţat că vor susţine boicotarea Jocurilor Olimpice de la Soci din 2014 întrucât consideră legea discriminatorie la adresa lor.

Totuşi această lege nu interzice comportamentul sexual gay. Federaţia Rusă a dezincriminat sodomia în 1993. Persoanele LGBTI se pot constitui în asociaţii, se pot manifesta public şi pot organiza evenimente. Legea nu permite ca statul să interfere în viaţa privată a cetăţenilor, are doar efecte administrative, şi nu penale şi, ca toate legile Federaţiei Ruse, se află sub supravegherea Curţii Europene a Drepturilor Omului. Scopul legii, protejarea minorilor de imagini şi informaţii ce le-ar putea dăuna, respectă jurisprudenţa Consiliului Europei.

Mass media şi o serie de activişti ai propagandei gay au prezentat de multe ori distorsionat legea si au lăsat să se înţeleagă că homosexualii din Federaţie riscă în orice clipă să fie arestaţi, aşa cum reiese din scrisoarea actorului Stephen Fry şi reportajul de pe CNN, doar două exemple.

ILGA-Europe, o organizaţie umbrelă pentru asociaţiile de lobby ale subculturii LGBTI, a emis ieri un comunicat către Comisia Europeană în care îi cere preşedintelui Hermann Van Rompuy să ia o poziţie la summit-ul G20 din sept. de la St. Petersburg, referitoare la criza drepturilor omului din Federaţia Rusă.

Din 2001 ILGA-Europe este finanţată în principal de Comisia Europeană.

Reacţia produsă de amendarea acestei legi în rândul asociaţiilor LGBTI şi al presei oferă un argument în plus celor care susţin că agenda secretă a propagandei gay este legalizarea pedofiliei – cel puţin în UE, care o şi finanţează."


Musafir

#1549 Re: PROTEJAREA MINORILOR ÎN FEDERAŢIA RUSĂ ŞI PROPAGANDA GAY, FINANŢATĂ DE C.E.

2013-08-30 19:12

#1548: - PROTEJAREA MINORILOR ÎN FEDERAŢIA RUSĂ ŞI PROPAGANDA GAY, FINANŢATĂ DE C.E.

Cand ti-am spus ca esti prost si dai copy/paste la ce vrea sa vada mintea ta de om batran si prost, nu m-ai crezut.

Hai sa vedem, homosexualii romani care au acum peste 25-30 de ani, copii fiind, de unde au avut acces la articole/informatii gay? De prost ce esti, vei spune ca au fost violati cand erau mici.

Vai de capul tau. Nici nu ma mai stresez cu tine, voi continua sa iti aduc la cunostinta faptul ca esti prost facut gramada.

A, sa nu uit- esti prost!


Musafir

#1550 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-08-30 19:16

#1533: Ovi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Din nou faci un ghiveci din lucruri pe care nu le intelegi, ajungand la asemenea concluzii simpliste.




Publicitate plătită

Vom expune reclama pentru această petiție în atenția unui număr de 3000 de persoane.

Aflați mai multe informații...