Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Topicul de discuție a fost creat automat pentru petiția Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!
Musafir |
#36351 Re: Re:2015-04-20 06:37Directorii si sefii de formatii cu salarii grase tot de directori "mascati" sefi si muuuultii cata ceata / cap de muncitor, se ocupa cu furtul, catering papica, evenimente mondene, somnul si lenea, whiskey-uri si alte alcoolice scumpe, achizitionarea de toale scumpe, petreceri, excursii, cu latratul la angajati ca-i dau afara si sperie investitorii aia care nu exista si chiar si asa ei continua sa dea afara muncitori, NU SI DIN RANDUL LOR DE "CONDUCATORI" LA CARE INGROASA NUMARUL, se mai ocupa cu sex- appeal very strong, cu nevestele altora, cu amantele altora, cu amantele lor, cu nevestele altora mai putin sau deloc cu nevestele lor, sau ele cu sotii lor, cu bau-bau, cu hau-hau, cu cutu-cutu, cu nebunia functiei de nu constientizeaza ce cauta ei pe scanul ala, cu nebunia si isteria ca stim, ca stim, ca ne fura, cu escrocherii de borfasi si cu faliment Oltchim. Astia sunt ei, conducerea, valabil si pentru sindicate,... bine, ar mai fii..., numai ca nu suporta nici petitia sa se spuna chiar tot.... Este tipic romanesc, sa nu va speriati voi cei din alte tari sau sectoare de munca. Oltchim duduie de cand a venit USL= ACEEASI MIZERIE COMPLETATA CU PSD=FSN=PCR si aliatii sai, la capacitate maxima, este inchis si are activitate de genul evenimentelor de sus descrise. |
Musafir |
#36352 COMBINATUL OLTCHIM, IN PERICOL DE BLOCAJ FINANCIAR (1)2015-04-20 07:28http://www.impactreal.ro/2015041919084 COMBINATUL OLTCHIM, IN PERICOL DE BLOCAJ FINANCIAR (1) Data publicarii: 19-04-15 • Societatea a înregistrat capitaluri proprii negative de 2,8 miliarde de lei şi venituri din exploatare de 645,4 milioane de lei |
Musafir |
#36353 COMBINATUL OLTCHIM, IN PERICOL DE BLOCAJ FINANCIAR (2)2015-04-20 07:33COMBINATUL OLTCHIM, IN PERICOL DE BLOCAJ FINANCIAR (2) Data publicarii: 19-04-15 Oltchim nu a realizat evaluarea activelor imobilizate la justa valoare |
Musafir |
#36354 COMBINATUL OLTCHIM, IN PERICOL DE BLOCAJ FINANCIAR (3)2015-04-20 07:38COMBINATUL OLTCHIM, IN PERICOL DE BLOCAJ FINANCIAR (3) Oltchim a realizat anul trecut investiţii de numai 7 milioane de lei
|
Musafir |
#36355 Reorganizarea combinatului se întoarce miercuri pe masa Tribunalului2015-04-20 07:48Reorganizarea combinatului se întoarce miercuri pe masa Tribunalului Posted By Ionut Popa On 20/04/2015 După cum vă informam și în edițiile noastre anterioare, consorţiul de administratori judiciari ai SC Oltchim SA au anunţat public că la termenul din 25 martie 2015, în dosarul de insolvenţă nr. 887/90/2013 aflat pe rolul Tribunalului Vâlcea, instanţa a dispus amânarea discuţiilor pentru confirmarea planului de reorganizare. Următorul termen de judecată acordat de instanţă este în data de 22 aprilie 2015. Din textul înaintat instanței rezultă că ,în vederea construirii programului de plăţi, sa pornit de la următoarele premise: preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA este de 307 milioane de euro; în ipoteza transferului patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA către SC Oltchim SPV SRL, costurile de transfer a activelor şi licenţelor în acest sens este peste 1,5 milioane de euro; preţul va fi încasat şi, respectiv, distribuit în ipoteza de 1 an – în cea dea 12a lună a planului, în ipoteza 2 ani – în cea dea 24a lună a planului, în ipoteza 3 ani – în cea dea 36a lună a planului; datoriile curente, născute ulterior datei de deschidere a procedurii insolvenţei, vor fi cele care rezultă din simulările de funcţionare şi operare ale societăţii debitoare, astfel cum au fost prezentate în Scenariul A şi, respectiv, Scenariul B; toate contractele de împrumut aflate în derulare se vor considera încetate, începând cu momentul confirmării planului de reorganizare de către judecătorul sindic. Prin plan, SC Oltchim SA renunţă în mod expres la beneficiul termenului acordat prin contractele de credit aflate în derulare la momentul propunerii planului (în consecinţă, la data confirmării planului de către judecătorul sindic, aceste contracte se vor considera denunţate, sumele aferente acestora având natura juridică a unor creanţe anterioare deschiderii procedurii insolvenţei, figurând ca atare în tabelul definitiv al obligaţiilor debitoarei); plata procentului de 2% către UNPIR, conform prevederilor art. 4 din Legea nr. 85/2006; onorariul consorţiului de administratori judiciari este cel stabilit de către judecătorul sindic în încheierea din 16 octombrie 2013. Conform art. 3 din Legea nr. 85/2006, programul de plată a creanţelor este tabelul de creanţe inclus în plan, care cuprinde: cuantumul sumelor pe care SC Oltchim SA se obligă să le plătească acestora în perioada de reorganizare judiciară, prin raportare la tabelul definitiv al obligaţiilor şi la fluxurile de numerar aferente planului de reorganizare; termenele la care SC Oltchim SA se obligă să plătească aceste sume. Modalitatea de rambursare concretă, pentru fiecare creanţă inclusă în categoriile de creanţe care votează planul de reorganizare, conform art. 100 din Legea nr. 85/2006, este stabilită prin programul de plată a creanţelor SC Oltchim SA. Conform tabelului definitiv al obligaţiilor societăţii, masa credală se compune din patru categorii de creditori: categoria creanţelor garantate; categoria creanţelor salariale; categoria creanţelor bugetare; categoria creanţelor chirografare. Planul de reorganizare prevede existenţa celei dea Va categorii de creanţe, respectiv categoria creanţelor chirografare conform art. 96 din Legea nr. 85/2006, care va include creanţele creditorilor CET Govora şi Autoritatea Naţională Apele Române – Administraţia Bazinală de Apă Olt. În urma unei analize atente a posibilităţilor financiare, conducerea SC Oltchim SA propune un program de plată ce presupune achitarea în procent de 70% din suma netă (reprezentând diferenţa dintre preţul de vânzare a patrimoniului şi afacerii SC Oltchim SA şi plăţile aferente datoriilor curente şi cheltuielilor de procedură) către categoria creanţelor garantate, în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. De asemenea, creditorii garantaţi vor avea opţiunea acceptării conversiei integrale (ipoteză în care nu se va mai efectua altă plată pe baza principiului enunţat anterior) sau parţiale (ipoteză în care, în urma plăţilor efectuate pe baza principiului enunţat anterior, diferenţa va fi transformată în acţiuni) a creanţelor acestora în acţiuni ale SC Oltchim SA. În calculele şi estimările cu privire la programul de plăţi nu a fost luată în considerare opţiunea de mai sus, urmând ca aceasta să fie exercitată de către creditori, conform deciziei interne a fiecăruia. Toate contractele de credit se vor considera scadente la data confirmării planului de reorganizare de către judecătorul sindic. SC Oltchim SA mai propune plata în proporţie de 100% a creanţelor salariale, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL. Tot SC Oltchim SA mai estimează plata creanţelor bugetare, în termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului aferent vânzării părţilor sociale ale SC Oltchim SPV SRL, întro proporţie care va rezulta din diferenţa dintre suma netă şi plăţile efectuate în scopul acoperirii categoriilor de creanţe garantate şi salariale, precum şi plăţile creanţelor chirografare. De asemenea, creditorii bugetari vor avea opţiunea acceptării conversiei integrale (ipoteză în care nu se va mai efectua altă plată pe baza principiului enunţat anterior) sau parţiale (ipoteză în care, în urma plăţilor efectuate pe baza principiului enunţat anterior, diferenţa va fi transformată în acţiuni) a creanţelor acestora în acţiuni ale SC Oltchim SA. Menţionăm că în calculele şi estimările cu privire la programul de plăţi nu a fost luată în considerare opţiunea de mai sus, urmând ca aceasta să fie exercitată de către creditori conform deciziei interne a fiecăruia. SC Oltchim SA propune plata în proporţie de 30% a creanţelor chirografare, precum şi neplata celorlalte creanţe chirografare. Creanţele curente rezultate din continuarea activităţii SC Oltchim SA vor fi plătite în perioada de reorganizare judiciară, conform documentelor din care vor rezulta sau, în ipoteza în care societatea nu va genera suficiente lichidităţi, din activitatea operaţională curentă, plata acestora se va efectua întrun termen de maximum cinci zile lucrătoare de la data încasării de către societatea debitoare a preţului reprezentând contravaloarea părţilor sociale deţinute la SC Oltchim SPV SRL. Potrivit art. 3 din Legea nr. 85/2006, categoria de creanţe defavorizate este prezumată a fi categoria de creanţe pentru care planul de reorganizare a SC Oltchim SA prevede cel puţin una dintre modificările următoare pentru oricare dintre creanţele categoriei respective: reducere a cuantumului creanţei; reducere a garanţiilor sau a altor accesorii, cum ar fi reeşalonarea plăţilor în defavoarea creditorului; valoarea actualizată cu dobânda de referinţă a Băncii Naţionale a României, dacă nu este stabilit altfel prin contractul privind creanţa respectivă sau prin legi speciale, este mai mică decât valoarea la care a fost înscrisă în tabelul definitiv de creanţe. Fiecare creanţă defavorizată va fi supusă unui tratament corect şi echitabil prin plan. În conformitate cu art. 101 din Legea nr. 85/2006, tratament corect şi echitabil există atunci când sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii: nici una dintre categoriile care resping planul şi nici o creanţă care respinge planul nu primesc mai puţin decât ar fi primit în cazul falimentului; nici o categorie sau nici o creanţă aparţinând unei categorii nu primeşte mai mult decât valoarea totală a creanţei sale; în cazul în care o categorie defavorizată respinge planul, nici o categorie de creanţe cu rang inferior categoriei defavorizate neacceptate, astfel cum rezultă din ierarhia prevăzută la art. 100 din Legea nr. 85/2006, nu primeşte mai mult decât ar primi în cazul falimentului. În plus, planul de reorganizare stabileşte acelaşi tratament pentru fiecare creanţă din cadrul unei categorii distincte, cu excepţia cazului în care deţinătorul unei creanţe din categoria respectivă consimte un tratament mai puţin favorabil pentru creanţa sa. Article printed from Curierul de Valcea: http://curieruldevalcea.ro
|
SC OLTCHIM SA 22.04.2015 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective OLTCHIM SA |
#36356 SC OLTCHIM SA 22.04.2015 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective OLTCHIM SA2015-04-20 08:21Societate in insolventa,
|
Nr. unic (nr. format vechi) : | 887/90/2013 |
Data inregistrarii | 25.01.2013 |
Data ultimei modificari: | 17.04.2015 |
Sectie: | a II a CIVILA |
Materie: | Faliment |
Obiect: | cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5 |
Stadiu procesual: | Fond |
Părţi
Nume | Calitate parte |
---|---|
SC OLTCHIM SA RM VALCEA | Debitor |
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 | Lichidator |
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 | Lichidator |
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA | Reprezentant legal |
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA | Reprezentant legal |
D.G.F.P VÂLCEA | Reprezentant legal |
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE | Reprezentant legal |
si TOTI CREDITORII CU CREANTE....
Şedinţe
|
Plan de reorganizare pentru Oltchim 22.04.2014 |
#36357 Plan de reorganizare pentru Oltchim 22.04.20142015-04-20 08:22BREAKING NEWS ALERT OLTCHIM: PLANUL DE REORGANIZARE 2015 APROBAT DE CREDITORII OLTCHIM,URMEAZA JUDECATORUL-SINDIC 25 martie 2015. AMANARE DECIZIE 22.04.2014 OLTCHIM ARE PLAN DE REORGANIZARE 2015: https://www.youtube.com/ Publicat pe 5 feb. 2015 BREAKING NEWS:Plan de Reorganizare S.C. OLTCHIM CREANTELE OLTCHIM. ESTE PUBLIC SI PE SITE-UL BDO DIN LINK-UL PUBLICAT 1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...). 2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora. 3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…). 4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%. 5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%, se arată în planul Rominsolv – BDO.: Plan_Reorganizare_Oltchim Bursa de Valori Bucuresti, in data de 20 ianuarie: Current report - reorganization plan3/10/2015 4:00:00 PM 5 februarie 2015 - propunerea planului de reorganizare si depunerea acestuia; => depus 9 februarie 2015 - publicarea in Buletinul Procedurilor de Insolventa a anuntului referitor la planul de reorganizare; = > depus 2 - 10 martie 2015 - votarea planului in cadrul adunarii creditorilor; => APROBAT 9 martie 2015 Planul de reorganizare a Oltchim a fost aprobat de: TOTI CREDITORII CU CREANTE 1. 86% din creditorii garantaţi, APROBAT 2. 100% din creditorii esenţiali (furnizori de utilităţi), APROBAT 3. 99% din creditorii bugetari, APROBAT 4. 75,5% din creditorii salariaţi, APROBAT 5. 67% din creditorii chirografari. APROBAT In termen de 15 zile anul 2015 de la depunerea la tribunal a procesului-verbal al adunarii creditorilor, prin care planul a fost aprobat, judecatorul sindic trebuie sa se pronunte asupra confirmarii acestuia. = > JUDECATORUL SINDIC 25 martie 2015. AMANARE DECIZIE 22.04.2014 Societate in insolventa,
|
|
CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015 |
#36358 CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015 ORA 12.002015-04-20 08:23Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 29/30.04.2015http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/OLT270315.pdf CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015 ORA 12.00
Notice for Ordinary General Meeting of Shareholders on April 29(30), 2015 Reference date: April 20, 20153/26/2015 8:29:00 AM http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/OLT260315_ro.pdf CONVOCATOR SEDIUL SOCIETATII OLTCHIM 29.04.2015 ORA 12.OO
Societate in insolventa,
| ||||||||||||||||||||||||||
CREANTELE OLTCHIM. |
#36359 CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 08:36#23470 Legea 85/2006 privind procedura insolventei Oltchim Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collectiveLegea 85/2006 Art. 3, Al.7. prin creditor se intelege persoana fizica sau juridica care detine un drept de creanta asupra averii debitorului si care a solicitat, in mod expres, instantei sa ii fie inregistrata creanta in tabelul definitiv de creante sau in tabelul definitiv consolidat de creante si care poate face dovada creantei sale fata de patrimoniul debitorului, in conditiile prezentei legi. Au calitatea de creditor, fara a depune personal declaratiile de creanta, salariatii debitorului; Al. 20. reorganizarea judiciara este procedura ce se aplica debitorului, persoana juridica, in vederea achitarii datoriilor acestuia, conform programului de plata a creantelor. Procedura de reorganizare presupune intocmirea, aprobarea, implementarea si respectarea unui plan, numit plan de reorganizare, care poate sa prevada, impreuna sau separat: c) restrangerea activitatii prin lichidarea unor bunuri din averea debitorului; Al. 21. categoria de creante defavorizate este prezumata a fi categoria de creante pentru care planul de reorganizare prevede cel putin una dintre modificarile urmatoare pentru oricare dintre creantele categoriei respective: [ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] EXCLUSIV: Gata cu OLTCHIM! Combinatul se vinde la fier vechi (FOTO)vezi link: http://www.voceavalcii.ro/ Guvernul recunoaşte că s-a vândut fier vechi din Oltchimvezi link: http://www.voceavalcii.ro/[ DISPONIBILIZATII NU SI-AU PRIMIT BANII ] Decizia din data de 15.05.2013 Dispozitiile art.86 alin.6 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolventei coroborat cu art.65 si 66 din Codul Muncii - republicat si art. 36 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. Prevederile art.60 alin.2 din Codul Muncii- republicat si art.44 alin 2 din Contractul Colectiv de Munca la nivelul S.C. Oltchim S.A. DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale. CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art. 39 Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului. Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra: ".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."
2014-05-09 11:11
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#36360 CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 08:38JUDECATORULUI-SINDIC PE DATA DE 25 MARTIE 2015.IN PRONUNTARE SI AMANARE PE DATA DE 22.04.2015: Planul de reorganizare a Oltchim a fost aprobat de: 1. 86% din creditorii garantaţi, APROBAT 2. 100% din creditorii esenţiali (furnizori de utilităţi), APROBAT 3. 99% din creditorii bugetari, APROBAT 4. 75,5% din creditorii salariaţi, APROBAT 5. 67% din creditorii chirografari. APROBAT APROBAT 9 martie 2015 in termen de 15 zile anul 2015 de la depunerea la tribunal a procesului-verbal al adunarii creditorilor, prin care planul a fost aprobat, judecatorul - sindic trebuie sa se pronunte asupra confirmarii acestuia. JUDECATORUL- SINDIC 25 martie 2015. IN PRONUNTARE SI AMANARE PE DATA DE 22.04.2015:
" - Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...). - Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora. - Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…). - Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%. - Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO.
link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina => Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013 Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATAOLTCHIM CREANTE ACHITARE: 1. taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii instituite prin prezenta lege, inclusiv cheltuielile necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, precum si plata remuneratiilor persoanelor angajate in conditiile art.10, art.19 alin.(2), art.23, 24 si ale art.98 alin.(3), sub rezerva celor prevazute la art.102 alin.(4);
Societate in insolventa,
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#36361 CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 08:40Societate in insolventa,
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#36362 Re: SC OLTCHIM SA 22.04.2015 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective OLTCHIM2015-04-20 08:42
Părţi
Şedinţe
| ||||||||||||||||
JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA. |
#36363 Re: JOS CENZURA !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.2015-04-20 08:47
|
SC OLTCHIM SA 22.04.2015 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM |
#36364 SC OLTCHIM SA 22.04.2015 Societate in insolventa, in insolvency, en procedure collective SC OLTCHIM2015-04-20 08:51#35888: BREAKING NEWS S.C. Oltchim S.A: - BREAKING NEWS S.C. Oltchim S.A:
Comunicate de presaComunicat referitor la amanarea termenului de confirmare a planului de reorganizare01 Aprilie 2015
|
CREANTELE OLTCHIM: CINEMA FILM OLTCHIM SI ARPECHIM, PREZINTA... |
#36365 Re: Re: CREANTELE OLTCHIM: CINEMA FILM OLTCHIM SI ARPECHIM, PREZINTA...2015-04-20 09:01
Un călău neîndemânatic: Victor Ponta " A început devreme, în septembrie 2012, cu Oltchimul. S-a hârjonit cu Dan Diaconescu într-o panaramă de privatizare ratată, după care a lăsat lucrurile să se rezolve de la sine. Nu s-au rezolvat nici până în ziua de azi. Combinatul încă se zvârcoleşte pe eşafod şi mii de oameni din industria orizontală umblă bezmetici cu căpăţânile atârnânde: nici să moară nu pot, nici să trăiască n-au cum. Dar atâţia şi atâţia oameni cu ce i-or fi greşit lui Victor Ponta? " Citeste mai mult: adev.ro/ngqr2l
|
CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: |
#36366 Re: Re: de la mine citire2015-04-20 09:10SUSTIN TOT CE AI SCRIS. SUNTEM ALATURI DE COLEGII NOSTRI SI I-AM AJUTAT PRIN PLECAREA NOASTRA FIIND PRIMII PENTRU A SALVA ALTE LOCURI DE MUNCA CARE AU FOST PANA DE CURAND IN OLTCHIM.... SI UNELE VOR RAMANE PANA LA FINAL LASATE LIBERE DE NOI POSTURI PE CARE NU MAI MUNCESTE NIMENI ACUM, PENTRU CA SA NU FIE DATI ALTII AFARA, ACESTIA BENEFICIIND DE SALARII DIN BANII NOSTRIII... TOT COMBINATUL OLTCHIM 2015 FIIND ACHITAT DIN EI..., A CELOR DISPONIBILIZATI IN 2013 SI IATA CA SE PIERD ALTE LOCURI DE MUNCA IN 2015 CU ALTE DRAME SI NENOROCIRI...,IAR NOI NICI PANA AZI N-AM PRIMIT RESTANTELE SALARIALE CREANTE SI SALARIILE COMPENSATORII 2013 CONFORM LEGILOR SI FORTARE SI INCALCARE DE LEGI, IMPOZITE SI TAXE SI TOATE... AU FOST OPRITE DIN BANII PE CARE NU I-AM PRIMIT,IMPUTATE NOUA ...INSA NU S-A DORIT SA FIE REDRESATA SITUATIA OLTCHIM, IAR SINDICATELE SI CONDUCEREA OLTCHIM SI-AU BATUT JOC LA PESTE DOI ANI DE ZILE SI DE CEI ANGAJATI 2200 SI DE NOI CEI PLECATI ~1000. UNII DINTRE NOI DECEDAND INTRE TIMP DIN NECAZUL PRICINUIT LOR SI FAMILIILOR LOR... AM VENIT CU O SOLUTIE SI OBSERV NIMENI NU O BAGA IN SEAMA, NU ESTE TARZIU NICI ACUM SA FACA ORICE ESTE POSIBIL SA FIM TOTI CU CREANTELE SALARII LA ZI, SI SA SE EVITE ALTE DRAME......... RE:RE: REPET PENTRU OCHII CARE VAD SI URECHILE CARE AUD SA-SI PUNA DRACU IN ULTIMA CLIPA EFORTUL SA REZOLVE SPRE BINE SITUATIILE CREATE: ALTFEL SE CONSIDERA TAINUIRE SI VETI FI TRASI TOTI LA RASPUNDERE PE LIMBA SI LITERA LEGILOR.
|
Musafir |
#363672015-04-20 09:42Care sunt restanţele cu care Guvernul s-a dus la FMI şi ce speră să obţină
În loc să vină delegaţia FMI în România, s-au dus oficialii români la sediul instituţiei financiare. Principalele teme în cadrul discuţiilor sunt restanţele rămase după vizita din februarie, plus proiectul noului Cod Fiscal. Motivul: avem, totuşi, nevoie de girul FMI pentru reducerea taxelor.
|
Musafir |
#36368 Re: CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 09:51#36360: CREANTELE OLTCHIM. - CREANTELE OLTCHIM: Ba,DAR PROST ESTI! |
CREANTELE OLTCHIM. |
#36369 Re: Re: CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 09:53#36368: - Re: CREANTELE OLTCHIM: BA, DAR NENOROCIT SI NEMERNIC ESTI, OTRAVA VIETII DE O TRAIESTI. |
Oxo |
#36370 Re: Re: Re: de la mine citire2015-04-20 09:54#36366: CREANTELE SALARIALE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013: - Re: Re: de la mine citire Ba PROSTULEANU, DECAT SA LATRII CA PROSTUL PE AICI, UNDE TE AUD 10-15 INSI, FII BA SULA VITEAZ IN ALTA PARTE. TE-AI TAMPIT DRACULUI DE TOT CU CREANTELE TALE OBOSITE. ESTI BATUT IN ZAP, ZAU DACA TE MINT.
|
Musafir |
#36371 Re: Re: Re: CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 09:55#36369: CREANTELE OLTCHIM. - Re: Re: CREANTELE OLTCHIM: NU MA PUPI TU UN PIC LA OTRAVA, CA ORICUM ESTI FUGIT DE ACASA? TE BAGI? |
CREANTELE OLTCHIM. |
#36372 Re: Re: Re: Re: de la mine citire2015-04-20 10:02#36370: Oxo - Re: Re: Re: de la mine citire SUGACIULE, SUGATIVA, MARSSS BAAA. MAI BINE AI MUNCII LEPROSULE, NU MERGI LA SERVICI SA STAI AICI PE PETITIE. VEZI-TI DE HOITUL TAU SI JEGUL DE-L DETII. CRETINIZATULE. |
CREANTELE OLTCHIM. |
#36373 Re: Re: Re: Re: CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 10:04RAMAI OTRAVIT SI MORI OTRAVIT, NU EXISTA ANTIDOT PENTRU DOBITOCI CA TINE ESTI VRE-UN PUI DE MAIMUTA RETARDA SINDICALIST SI-TI MUT EU DOZA DE ALCOOL CARE-TI SPALA CREIERII SI NENOROCESTI VIATA ALTORA, IN NEMERNICIA TA, SA VEZI CE SUGI TU. |
CREANTELE OLTCHIM. |
#36374 CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 10:16Societate in insolventa,
|
CREANTELE OLTCHIM. |
#36375 CREANTELE OLTCHIM:2015-04-20 10:17
Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2010 ABROGATA
Decizia din data de 15.05.2013 DECIDE: Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE. (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013) CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA: Art.36, Art. 37 si Art.42, Art38. Al1.b) incepand cu 01.01.2012 se acorda o compensatie in functie de vechime,astfel:
1. pentru vechime intre 0 -5 ani o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 2. pentru vechime intre 5-15 ani o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii; 3. pentru vechime >15 ani o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A. la data concedierii.
REGULAMENTUL DE SALARIZARE:
Art. 39 Al.2. Intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului. Ceea ce a comunicat si ITM la solicitarea noastra: ".... art.166 alin4 din aceeasi lege "intarzierea nejustificata a platii salariului sau neplata acestuia poate determina obligarea angajatorului la plata de daune-interese pentru repararea prejudiciului produs salariatului."
SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati: 1. 17.106 lei pentru o vechime intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCĂ
M. Drepturi si obligatii generale ale partilor
1. Salariatul are , in principal, urmatoarele drepturi:
a) dreptul la salarizare pentru munca depusa;
n) alte drepturi prevăzute de lege sau de contractele colective de muncă aplicabile
4. Angajatorului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:
a) sa inmaneze salariatului un exemplar din contractul individual de munca, anterior inceperii activitatii;
a¹) sa acorde salariatului toate drepturile ce decurg din contractele individuale de munca, din contractul colectiv de munca aplicabil si din lege;
c) sa acorde salariatilor toate drepturile ce decurg din lege, din contractul colectiv de munca aplicabil si din contractele individuale de munca;
d) sa elibereze, la cerere, un document care sa ateste calitatea de salariat a solicitantului, respectiv activitatea de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si specialitate;
g) sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor si sa opereze inregistrarile prevazute de lege;
i) sa asigure confidentialitatea datelor cu caracter personal ale salariatilor.
SC OLTCHIM SA RM VALCEA |
|
SUNT FEMEIE ȘI AM DEMNITATE, SUSȚIN DIANA GUDIMA!
Doriți să schimbați ceva?
Schimbarea nu se întâmplă dacă tăceți. Autorul acestei petiții a luat atitudine și a acționat. Veți face la fel? Porniți o mișcare socială creând o petiție.
Creeați propria dumneavoastră petițieAlte petiții care v-ar putea interesa
Suplimentare locuri rezidențiat Farmacie și Medicină Dentară 2024
2356 Creat: 2024-11-18
PEDAGOGII SOLIDARI
651 Creat: 2024-11-23
Lăsați-ne să învățăm! Homeschooling în România
7865 Creat: 2024-10-08
RECUNOAȘTEREA SCAUNULUI ÎMPIEDICAT AL LUI BENEDICT AL XVI-LEA ȘI CONVOCAREA CONCLAVULUI
17425 Creat: 2023-10-23
PETIȚIE PENTRU REPARAREA TELESCUNULUI VECHI DIN MASIVUL PARÂNG
462 Creat: 2024-09-05
Majorarea indemnizațiilor de handicap – o necesitate imediată!
2693 Creat: 2024-01-29
Scădere prag minim de promovare a examenului de rezidențiat de la 60% la 59%
164 Creat: 2024-11-21
Refacerea referendumului pentru redefinirea familiei
167 Creat: 2024-11-15
Fara camioane in Iasi, intre orele 6:30-8:30 si 16:00-18:00
132 Creat: 2024-11-19
STOP! Reabilitarea infrastructurii rutiere pe coridorul: cartier Tudor Vladimirescu – cartier 22 Decembrie 1989
94 Creat: 2024-11-19
Organizarea sesiunii speciale a examenului de rezidentiat in mai 2025
68 Creat: 2024-11-22
Opriți concedierea asistenților maternali!
317 Creat: 2024-11-13
Petitie pentru Nou-Născuții Vulnerabili: Prelungirea Indemnizației până la 3 Ani
632 Creat: 2024-08-22
no to the death penalty
380 Creat: 2024-11-08
Suplimentare locuri Medicina de Familie - Rezidentiat Medicină 2024
46 Creat: 2024-11-21
Petiție privind atragerea la răspundere în conformitate cu legislația Republicii Moldova a persoanei cu pseudonimul de pe Tiktok ”Ahuevshîi”- în rusă, la moment- ”PERSONALITATEA”
45 Creat: 2024-11-23
Adevăr și respect pentru Biserica Greco-Catolică din România
336 Creat: 2024-11-07
Solicitare pentru revizuirea interdicției de părăsire a incintei școlii
179 Creat: 2024-11-15
ADOPTA UN POM
386 Creat: 2024-07-28
Dreptate pentru Diana Iovanovici Șoșoacă
8760 Creat: 2024-10-07