Salvati OLTCHIM si ARPECHIM!

Salvati OLTCHIM si ARPECHIM! / Anunțuri / C O N V O C A T O R / Comentarii

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#76 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 11:55

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!

 

DNA, HAI LA VALCEA IN OLTCHIM!!!!!!!!!!!!!!

JAF LA OLTCHIM 2012 -2013-2015:UNDE SUNT BANII????

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:  

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

 

link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina =>Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 230/07.01. 2015 link buletinul de insolventa tabel creante masa credala pana-n ultima zi din an 2012 si toti din combinatul chimic trecuti  http://media.rtv.net/ care se regaseste si in planul de reorganizare depus la tribunalul Ramnicu Valcea.

 Membrii CAR Oltchim acuza Consiliul de Administratie de deturnare de fonduri    
Data publicarii: 25-03-14
Membrii CAR Oltchim s-au trezit fără bani, după ce au constatat că, în ultimii ani, multora dintre ei li s-au reţinut din drepturile salariale ratele pentru CAR, dar acestea nu s-au mai virat către organismul financiar. Mai mulţi membri ai CAR Oltchim acuză astfel faptul că persoanele care aveau obligaţia legală de a le apăra drepturile, adică Consiliul de Administraţie al CAR, nu au ridicat nici-un deget împotriva celor vinovaţi de deturnare de fonduri. În ziua de 25 martie a fost programată conferinţa CAR, iar păgubiţii sunt hotărâţi să înlăture actuala conducere a organismului, dar sesizează în acelaşi timp, în mod public, autorităţile de cercetare penală.

 http://www.impactreal.ro/

#COLECTIV DISPONIBILIZATII 2013 DE N- ORI PAGUBITI:

1. FARA LOC DE MUNCA SI DISPONIBILIZATI 2013;

2. DISPONIBILIZARE CU PLATA DE BANI AJOFM 2013  DIN ACESTIA PLATIM C.A.R. OLTCHIM 2012 SI PENALIZARI CU DOBANZI DIN 2013 PANA AZI, DETURNAREA DE FONDURI BANI SALARII  PE TIMPUL CONDUCERII CET GOVORA MIHAI BALAN anul 2012,CARE A OPRIT PENTRU PLATA DIN SALARII, DAR CARE N-AU AJUNS LA DESTINATAR, NOI FIIND IN CONTINUARE NEVOITI SA ACHITAM PENALIZARI DE INTARZIERE SI RESTANTE;

3. CREANTA PLATI SALARII COMPENSATORII 2013 CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME NEPLATITA SI NEACHITATA, TINAND CONT CA SUNTEM LA PESTE UN AN  DISTANTA DE LA DISPONIBILIZARE, PIERDERILE FIIND LA ZI NEACHITATE FATA DE NOI SI N-AU AJUNS LA DESTINATARII DISPONIBILIZATI 2013;

4. BLOCATI SI DETURNATI VOIT FARA ACORDUL SCRIS DE CATRE DISPONIBILIZATI  2013, ILEGAL FIIND BLOCATI CATRE MASA CREDALA 2013-2014,SALARII COMPENSATORII CONFORM CONTRACTULUI COLECTIIV DE MUNCA, anul 2013, IN FUNCTIE DE VECHIME..., DOVEDITE ACUM CA NU AVEAU CE CAUTA ACOLO BLOCATE;

5. ANAF IMPOZITATI, PILONUL II PENSII PRIVATE SI CASEI DE PENSII STATUTUL ROMAN, APAREM CU SUME DE BANI  PE CARE NOI NU-I AVEM NICI PANA AZI;

6. INCALCAREA LEGII INSOLVENTEI 85/2006 SI TOATE LEGILE DE CATRE PIPEREA CU ASOCIATII &CO SI  NICULAE BALAN BDO Business Restructuring SPRL si restul participantilor....!!!!!!

7.

8.

9.

10.

-

-

-

N.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.

AUGUST 2012 PANA AZI 2015........

UNDE SUNT BANII DE LA  OLTCHIM?????

HAI LA VALCEA IN OLTCHIM!!!!!!!!!!!!!!

S.O.S. OLTCHIM !!! SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA  SC. OLTCHIM SA.

 

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#77 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 11:57

SI SE JURA CA NU FURA DAR I-AM PRINS CU CREANTELE CU_RENTE SALARII IN INSOLVENTA OLTCHIM 2013 IN GURA!!!!

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#78 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 11:58

http://www.realitatea.net/50-000-de-euro

50.000 de euro pe lună plus bonusuri şi comisioane - acesta este onorariul firmelor care se ocupă cu administrarea specială a Oltchim. Realitatea TV a intrat în posesia actului ce prevede onorariile pentru gestionarea insolvenţei. În perioada ianuarie-aprilie, sute de muncitori de la Oltchim au protestat pentru recuperarea restanţelor salariale.

În hârtia semnată de reprezentanţii consorţiului ce se ocupă de gestionarea procedurii de insolvenţă se menţionează: "Un onorariu fix de 50.000 de Euro pe lună, datorat începând cu data deschiderii procedurii şi până la finalizarea acesteia. Plata onorariului va fi efectuată începând cu luna septembrie 2013". Adică odată cu depunerea şi acceptarea planului de reorganizare şi restructurare.

Din actul obţinut de Realitatea TV reiese că administratorul judiciar poate obţine avantaje duble din modul în care au fost stabilite comisioanele: "Un onorariu procentual de 5%, aplicat sumelor distribuite creditorilor în situaţia confirmării unui plan de reorganizare, precum şi sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitoarei. Un onorariu procentual de 10%, aplicat sumelor obţinute din recuperări creanţe".

Acest lucru înseamnă că administratorul poate aplica un comision la recuperarea creanţelor şi apoi, încă unul, odată cu transferul sumelor către creditori.

Salariaţii de la Oltchim Râmnicu Vâlcea au cerut in timpul ultimelor proteste achitarea restanţelor salariale, dar şi elaborarea unei strategii de repunere în funcţiune a combinatului vâlcean la o capacitate de peste 65%.
Guvernul a aprobat, în 23 ianuarie 2013, Memorandumul cu privire la intrarea in insolventa a SC Oltchim SA. Administratorul judiciar provizoriu nominalizat pentru Oltchim este consorţiul format din Rominsolv SPRL si BDO Business Restructuring RPRL.
 
#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#79 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:00

JAF,JAF,JAF,JAF,JAF,JAF,...JAF,JAF,JAF LA OLTCHIM 2013-2015:UNDE SUNT BANII???

#COLECTIV DISPONIBILIZARI OLTCHIM RAMNICU VALCEA

 

 

  OLTCHIM CREANTE ACHITARE:  

1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...).

 

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

 

3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…).

4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%.

5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%,

se arată în planul Rominsolv – BDO.: Plan_Reorganizare_Oltchim

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;

UNDE SUNT BANII???? Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat :

T1 8,659; T2 17,821; T3 17,821; T4 17,821; T5 17,821; T6 17,821; T7 17,821;T8 17,821; T9 17,821; T10 17,821; T11 17,821;T12 17,821

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014
La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii cu_rente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro:

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

 

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare  pag 81 din 315 din :PLANUL DE REORGANIZARE 2015.  Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări. http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

Art. 6 - Prezenta decizie isi produce efectele de la data comunicarii sale.*SI ART. 41 DIN CCM CARE SPECIFICA ACEEASI DECIZIE.  (BANII TREBUIAU ACHITATI PE LOC 15.05.2013)


LEGEA 85/2006:

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

Art. 41. (3) În cazul în care se confirma un plan de reorganizare, dobânzile, majorarile ori penalitatile de orice fel  sau cheltuielile accesorii la obligatiile nascute ulterior datei deschiderii procedurii generale se achita în conformitate cu actele din care rezulta si cu prevederile programului de plati. În cazul în care planul esueaza, prevederile alin. (1) si (2) se aplica corespunzator pentru calculul accesoriilor cuprinse în programul de plati, la data intrarii în faliment;

Art. 64.(6) Creantele nascute dupa data deschiderii procedurii, în perioada de observatie sau în procedura reorganizarii judiciare vor fi platite conform documentelor din care rezulta, nefiind necesara înscrierea la masa credala. Prevederea se aplica în mod corespunzator pentru creantele nascute în procedura de faliment;

Art. 96.  (2) Planul va stabili acelasi tratament pentru fiecare creanta din cadrul unei categorii distincte, cu exceptia cazului în care detinatorul unei creante din categoria respectiva consimte un tratament mai putin favorabil pentru creanta sa.

Art. 101. (2) Tratament corect si echitabil exista atunci când sunt îndeplinite cumulativ urmatoarele conditii:  b) nici o categorie sau nici o creanta apartinând unei categorii nu primeste mai mult decât valoarea totala a creantei sale.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#80 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:01

 http://www.indiscret.ro/

Capitolul IV - Raspunderea membrilor organelor de conducere

Art. 138
(1) In cazul in care in raportul intocmit in conformitate cu dispozitiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane carora le-ar fi imputabila aparitia starii de insolventa a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecatorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoana juridica, ajuns in stare de insolventa, sa fie suportata de membrii organelor de conducere si/sau supraveghere din cadrul societatii, precum si de orice alta persoana care a cauzat starea de insolventa a debitorului, prin una dintre urmatoarele fapte:
a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice in folosul propriu sau in cel al unei alte persoane;
b) au facut acte de comert in interes personal, sub acoperirea persoanei juridice;

c) au dispus, in interes personal, continuarea unei activitati care ducea, in mod vadit, persoana juridica la incetarea de plati;
d) au tinut o contabilitate fictiva, au facut sa dispara unele documente contabile sau nu au tinut contabilitatea in conformitate cu legea;
e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au marit in mod fictiv pasivul acesteia;

f) au folosit mijloace ruinatoare pentru a procu_ra persoanei juridice fonduri, in scopul intarzierii incetarii de plati;
g) in luna precedenta incetarii platilor, au platit sau au dispus sa se plateasca cu preferinta unui creditor, in dauna celorlalti creditori.
(2) Aplicarea dispozitiilor alin.(1) nu inlatura aplicarea legii penale pentru faptele care constituie infractiuni.

 Capitolul V - Infractiuni si contraventii

 Art. 143
(1) Constituie infractiunea de bancruta simpla si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda neintroducerea sau introducerea tardiva, de catre debitorul persoana fizica ori de reprezentantul legal al persoanei juridice debitoare, a cererii de deschidere a procedurii in termen, care depaseste cu mai mult de 6 luni termenul prevazut la art.27.
(2) Constituie infractiunea de bancruta frauduloasa si se sanctioneaza cu pedeapsa de la 6 luni la 5 ani fapta persoanei care:
a) falsifica, sustrage sau distruge evidentele debitorului ori ascunde o parte din activul averii acestuia;
b) infatiseaza datorii inexistente sau prezinta in registrele debitorului, in alt act sau in situatia financiara sume nedatorate, fiecare dintre aceste fapte fiind savarsite in frauda creditorilor;
c) instraineaza, in frauda creditorilor, in caz de insolventa a debitorului, o parte din active.
Art. 144
(1) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(1) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 8 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia.
(2) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(2) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 12 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia, daca fapta nu constituie o infractiune mai grava.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.
Art. 145
(1) Insusirea, folosirea sau traficarea de catre administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia de bani, valori ori alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza constituie infractiunea de delapidare si se pedepseste cu inchisoare de la unu la 15 ani si interzicerea unor drepturi.
(2) In cazul in care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este inchisoarea de la 10 ani la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.
Art. 146
Fapta persoanei care, in nume propriu sau prin persoane interpuse, solicita inregistrarea unei cereri de admitere a unei creante inexistente asupra averii debitorului se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.
Art. 147
Refuzul debitorului persoana fizica sau al administratorului, directorului, directorului executiv sau al reprezentantului legal al debitorului, persoana juridica, de a pune la dispozitie judecatorului-sindic, administratorului judiciar sau lichidatorului, in conditiile prevazute la art.35, documentele si informatiile prevazute la art.28 alin.(1) lit.a)-f) sau impiedicarea acestora, cu rea-credinta, de a intocmi documentatia respectiva se pedepseste cu inchisoare de la un an la 3 ani sau cu amenda.
Art. 148
Infractiunile prevazute la art.143-147 se judeca in prima instanta de tribunal, cu celeritate.
Art. 148^1
(1) Nerespectarea prevederilor art. 45 alin. (2^1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 30.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac de catre organele de specialitate ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din oficiu sau la sesizarea judecatorului-sindic, a administratorului judiciar/lichidatorului sau a oricarei persoane interesate. Veniturile rezultate din aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac venit la bugetul de stat.
(3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#81 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:03

RESTITUIE IN INTEGRUM ( RESTITUTIO IN INTEGRUM ) CU PENALIZARILE SI DAUNE-INTERESE TOT OLTCHIM

#COLECTIV DISPONIBILIZARI OLTCHIM RAMNICU VALCEA

Capitolul IV - Raspunderea membrilor organelor de conducere

 
Art. 138
(1) In cazul in care in raportul intocmit in conformitate cu dispozitiile art. 59 alin. (1) sunt identificate persoane carora le-ar fi imputabila aparitia starii de insolventa a debitorului, la cererea administratorului judiciar sau a lichidatorului, judecatorul sindic poate dispune ca o parte a pasivului debitorului, persoana juridica, ajuns in stare de insolventa, sa fie suportata de membrii organelor de conducere si/sau supraveghere din cadrul societatii, precum si de orice alta persoana care a cauzat starea de insolventa a debitorului, prin una dintre urmatoarele fapte:

a) au folosit bunurile sau creditele persoanei juridice in folosul propriu sau in cel al unei alte persoane;
b) au facut acte de comert in interes personal, sub acoperirea persoanei juridice;
c) au dispus, in interes personal, continuarea unei activitati care ducea, in mod vadit, persoana juridica la incetarea de plati;
d) au tinut o contabilitate fictiva, au facut sa dispara unele documente contabile sau nu au tinut contabilitatea in conformitate cu legea;
e) au deturnat sau au ascuns o parte din activul persoanei juridice ori au marit in mod fictiv pasivul acesteia;
f) au folosit mijloace ruinatoare pentru a procu_ra persoanei juridice fonduri,
in scopul intarzierii incetarii de plati;
g) in luna precedenta incetarii platilor, au platit sau au dispus sa se plateasca cu preferinta unui creditor, in dauna celorlalti creditori.

(2) Aplicarea dispozitiilor alin.(1) nu inlatura aplicarea legii penale pentru faptele care constituie infractiuni.

Capitolul V - Infractiuni si contraventii

Art. 143
(1) Constituie infractiunea de bancruta simpla si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda neintroducerea sau introducerea tardiva, de catre debitorul persoana fizica ori de reprezentantul legal al persoanei juridice debitoare, a cererii de deschidere a procedurii in termen, care depaseste cu mai mult de 6 luni termenul prevazut la art.27.
(2) Constituie infractiunea de bancruta frauduloasa si se sanctioneaza cu pedeapsa de la 6 luni la 5 ani fapta persoanei care:
a) falsifica, sustrage sau distruge evidentele debitorului ori ascunde o parte din activul averii acestuia;
b) infatiseaza datorii inexistente sau prezinta in registrele debitorului, in alt act sau in situatia financiara sume nedatorate, fiecare dintre aceste fapte fiind savarsite in frauda creditorilor;
c) instraineaza, in frauda creditorilor, in caz de insolventa a debitorului, o parte din active.

Art. 144
(1) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(1) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 8 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia.
(2) Infractiunea de gestiune frauduloasa, prevazuta la art.214 alin.(2) din Codul penal, se pedepseste cu inchisoare de la 5 la 12 ani, atunci cand este savarsita de administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia, daca fapta nu constituie o infractiune mai grava.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 145
(1) Insusirea, folosirea sau traficarea de catre administratorul judiciar ori lichidatorul averii debitorului, precum si de orice reprezentant sau prepus al acestuia de bani, valori ori alte bunuri pe care le gestioneaza sau le administreaza constituie infractiunea de delapidare si se pedepseste cu inchisoare de la unu la 15 ani si interzicerea unor drepturi.
(2) In cazul in care delapidarea a avut consecinte deosebit de grave, pedeapsa este inchisoarea de la 10 ani la 20 de ani si interzicerea unor drepturi.
(3) Tentativa infractiunilor prevazute la alin.(1) si (2) se pedepseste.

Art. 146
Fapta persoanei care, in nume propriu sau prin persoane interpuse, solicita inregistrarea unei cereri de admitere a unei creante inexistente asupra averii debitorului se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

Art. 147
Refuzul debitorului persoana fizica sau al administratorului, directorului, directorului executiv sau al reprezentantului legal al debitorului, persoana juridica, de a pune la dispozitie judecatorului-sindic, administratorului judiciar sau lichidatorului, in conditiile prevazute la art.35, documentele si informatiile prevazute la art.28 alin.(1) lit.a)-f) sau impiedicarea acestora, cu rea-credinta, de a intocmi documentatia respectiva se pedepseste cu inchisoare de la un an la 3 ani sau cu amenda.

Art. 148
Infractiunile prevazute la art.143-147 se judeca in prima instanta de tribunal, cu celeritate.

Art. 148^1
(1) Nerespectarea prevederilor art. 45 alin. (2^1) constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 10.000 lei la 30.000 lei.
(2) Constatarea contraventiei si aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac de catre organele de specialitate ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, din oficiu sau la sesizarea judecatorului-sindic, a administratorului judiciar/lichidatorului sau a oricarei persoane interesate. Veniturile rezultate din aplicarea sanctiunii prevazute la alin. (1) se fac venit la bugetul de stat.
(3) Contraventiei prevazute la alin. (1) ii sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI VINCEA, CARTEL ALFA) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA.

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#82 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:05

 OLTCHIM, NU ESTE JUCARIA VOASTRA SI SCOPUL VOSTRU DE A FACE ILEGALITATI. SA VA MANANCE PUSCARIILE!!!

ASTIA, DEMOLATORII SI LIPITORILE VAMPIRIZATE ECONOMIC, SUGACII SI SUGATIVELE DE SERVICIU SUNT IN COMBINATUL CHIMIC OLTCHIM RAMNICU VALCEA,

HOTIA DE LA OLTCHIM = 9 MILIOANE EURO si multe alte hotii, de astia furate....

 

http://www.indiscret.ro/

Voi sunteți demenți ? Recunoașteți că ați căpușat Oltchim-ul ?

http://www.criterii.ro/

 13 December 2014

Niciunul dintre cei patru investitori care s-au arătat interesaţi de preluarea Oltchim nu a depus ofertă până la termenul-limită , scrie www.economica.net. Firma de stat nu va mai fi privatizată. Soarta combinatului se va decide în 10 martie, când Comitetul Creditorilor va vota planul de reorganizare elaborat de administratorul judiciar.

Suprinza însă abia acum vine, conducerea Oltchim cică ar fi luat decizia ca necesarul de cash al societăţii să fie asigurat din credite-furnizor, precum şi din eliminarea unor costuri actuale cum ar fi plata energiei şi a aburului prin terţi. Conducerea societăţii urmăreşte să ajungă direct la producător pentru plata acestor utilităţi, scrie publicația economic amintită.

Așadar, în condițiile în care o mie de muncitori au fost dați afară și nu au primit plățile compensatorii, în condițiile în care combinatul se prăbușește, energia și altele sunt cumpărate prin terți !!

Terți pe care îi știm, evident, atâta doar că ne-a șocat faptul că la nivelul conducerii se recunoaște că Oltchim a fost și este jecmănit și când se află cu un picior în groapă. 

Ar mai fi de spus și că ambiția unui anumit politician vâlcean de a controla Consiliul Județean poate fi explicată tot prin existența acestor terți, dar asupra acestor aspecte vom reveni.

===================

În primele nouă luni, Oltchim a achitat către CET suma de 93,6 milioane lei

Oltchim şi CET au semnat un protocol care să garanteze plata datoriilor

www.impactreal.ro

01-12-14

===================

EXCLUSIV: Gata cu OLTCHIM! Combinatul se vinde la fier vechi (FOTO)

http://www.voceavalcii.ro/EXCLUSIV-

Guvernul recunoaşte că s-a vândut fier vechi din Oltchim

http://www.voceavalcii.ro/Guvernul-recunoaste

===================

Directorul Victor Avram creează PREJUDICII DE MILIARDE DE LEI combinatului chimic! 

http://ziaruldevalcea.ro/

===================

În atenția ministrului Economiei: Directorul de la Oltchim, Marius Pârvu, cercetat de procu_rorii DNA! 

http://ziaruldevalcea.ro/

AUDITUL.

http://www.impactreal.ro/

Societate in insolventa, 
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

din 30.01.2013

SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 salariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati.

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#83 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:08

JAF LA OLTCHIM :DATII AFARA DIN OLTCHIM!!!!!!!!!

 

CREANTELE SALARII OLTCHIM 30.01.2013 #COLECTIV DISPONIBILIZARI: DNA S.O.S. OLTCHIM=UNDE SUNT BANII????

 

Nimeni nu este tinut iobag la OLTCHIM, DATII AFARA.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI VINCEA ) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.

 "Să mute "chermeza" la Oltchim sau Arpechim " recomandare de la Predoiu.
TOATE SINDICATELE SUNT IN CULPA DIN OLTCHIM.

A FOST O COMPLICITATE SINDICATE (TOATE INCLUS SI  IONEL VINCEA DE LA CARTEL ALFA SI FOST MENTCHIM FALIMENT) SI STATUL ROMAN  SUNT IN CULPA.  

- Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica
- Mihail Tălpăşanu – director Direcţia Producţie,
- Marius Pîrvu – fost director general,
- Spiru Ciobescu Laurentiu Armand – director Direcţia Comercială,
- Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu,
- Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice-Produse Oxo,
- Mihai Pavel Dumitru – şef Divizia Materiale pentru Construcţii,
- Marian Tapu – şef Sector Marketing DMC,
- Victor Avram – director general adjunct-
- Spiru Ciobescu Elena Felicia – şef Divizia Financiară,    etc.

Management:
Mihai Bălan - Director General
Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar
Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional

Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - Director Marketing
Ion Coclet - Director Resurse Umane

Management:

Mihai Bălan - Director General prin subordonare directa,    Livia - Mihaela Coclet - Sef Divizie Achizitii, sotia lui Ion Coclet departament special cu sase birouri, tot  speciale

Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar, sotia, sotului Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu prin secretariat subordonat  Daniel Ilinca- Directia ecnomica

Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional

Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - director Direcţia Comercială

Ion Coclet - Director Resurse Umane

Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica si  cel care a dus la FALIMENT SC. MENCHIM SA. FINALIZAT CU SUCCES SUB STRICTA OBSERVATIE A LUI PIPEREA & CO, REPRIMINDU-L CU BRATELE DESCHISE PE POPESCU DIN NOU IN OLTCHIM SI CU RE: RE: RECHEMARI PE ACEST PENSIONAR ANGAJAT SA_LARIAT..., CA DE FAPT SI MULTE ALTE OBIECTIVE STRATEGICE PENTRU EI SI LUMEA LOR DE STRATEGI PE DEMOLARE.

Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice -Produse Oxo, 

Marius Pîrvu – director Directie  Petrochimica Bradu - Pitesti

Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu

Andrei Nicu - Laurentiu - Sef Divizia Propenoxid, Polioli, Monomer, PVC

ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea siBDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan    Administrator Judiciar

Stanescu Nicolae Bogdan Codrut  Administrator Special  

Avram Danut-Victor     Director General Adjunct  

Talpasanu Mihail        Director Directia Productie

Spiru-Ciobescu Laurentiu-Armand  Director Directia Comerciala

Smeu Alin-Ion         Director Directia Economica  

Munteanu Dana Maria  Director Directia Resurse Umane  

Pirvu Marius   Director Directia Petrochimica Bradu

 impreuna cu MIRCEA DEACONU si FLORIAN MATEITA  etc.www.oltchim.ro 

SI TOTI MINISTRII ECONOMIEI SI FINANTELOR  SI ALTE MINISTERE DIALOG-SOCIAL...S.A.M.D, PANA AZI.

SI CEILALTI BAGATORI DE SEAMA CARE AU MAI SEMNAT, FARA ACORDUL PARTILOR SI IN DEFAVOAREA ALTOR CREDITORI,  HOTIII BAAAAAAAAAAAAAAAAA!  

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#84 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:10

 Il bagi pe Sarpe, care acesta recunoaste ca nu s-a respectat acordul scris care trebuia continuat intre  CAR Oltchim si Oltchim care prevedea achitari din salarii angajati Oltchim catre CAR Oltchim si de cand a venit Balan de la CET Govora in Oltchim s-a oprit livrarea de bani din salarii asa cum se arata in acordul cu CAR Oltchim, se condamna penal si se trag la raspundere cei care au incalcat acordul scris prin neandeplinirea sarcinilor contractuale de la data intreruperii achitarilor si deturnarilor de bani pe timpul lui MIHAI BALAN DE LA CET GOVORA SI GRUPUL INFRACTIONAL, aducand daune-prejudicii angajatului Oltchim care si azi plateste dobanzi si are dificultati dupa aceste nemernicii create aceleasi care se aplica si in insolventa / faliment Oltchim OPRIRE ACHITARI SALARII CU_RENTE CAZ PENAL. Disponibilizati 2013 fosti angajati fiind cei mai afectati avand doua deturnari salarii bani CAR Oltchim la care platim in continuare, noi achitandu-ne din salarii  opriti de catre Oltchim sumele si nevirate catre CAR Oltchim nu figuram cu achitarile la zi si nu au ajuns la destinatar. Alta, SALARII PLATI COMPENSATORII OLTCHIM 2013 noi beneficiind din salarii pe drepturi vechimii in munca si cotizatii in anii de munca pentru astfel de situati si deturnati, blocati ilecal si fraudulos furati si aceste sume salarii.

- OCTOMBRIE 2012,

- NOIEMBRIE 2012,

- DECEMBRIE 2012,

- IANUARIE 2013

SI MIHAI BALAN DE LA CET GOVORA IMPUS IN FUNCTIE DIRECTOR SI-N INCOMPATIBILITATE  LA OLTCHIM IN OCTOMBRIE  2012 ACIUTI LA SUGATIVIZARE, GUVERNARE PONTA DIN MAI 2012, ROMANIA.

AZI SUNT BLOCATI AICI  : 

BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 230/07.01. 2015 link buletinul de insolventa tabel crean_te masa credala pana-n ultima zi din an 2012 si toti din combinatul chimic trecuti  http://media.rtv.net/ care se regaseste si in planul de reorganizare depus la tribunalul Ramnicu Valcea.

Management:

Mihai Bălan - Director General prin subordonare directa,    Livia - Mihaela Coclet - Sef Divizie Achizitii, sotia lui Ion Coclet departament special cu sase birouri, tot  speciale

Elena Felicia Spiru-Ciobescu - Director Financiar, sotia, sotului Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu prin secretariat subordonat  Daniel Ilinca- Directia ecnomica

Mihail Dumitru Tălpăşanu - Director Operaţional

Laurenţiu Armand Spiru-Ciobescu - director Direcţia Comercială

Ion Coclet - Director Resurse Umane

Popescu Valentin - director Directie Energetica - Mecanica si  cel care a dus la FALIMENT SC. MENCHIM SA. FINALIZAT CU SUCCES SUB STRICTA OBSERVATIE A LUI PIPEREA & CO, REPRIMINDU-L CU BRATELE DESCHISE PE POPESCU DIN NOU IN OLTCHIM SI CU RE: RE: RECHEMARI PE ACEST PENSIONAR ANGAJAT SA_LARIAT..., CA DE FAPT SI MULTE ALTE OBIECTIVE STRATEGICE PENTRU EI SI LUMEA LOR DE STRATEGI PE DEMOLARE.

Ion Hancu Dumitru – şef Divizia Clorosodice -Produse Oxo,

Marius Pîrvu – director Directie  Petrochimica Bradu - Pitesti

Marinescu Norocel Lucian – director Direcţia Tehnică Calitate-Mediu

Andrei Nicu - Laurentiu - Sef Divizia Propenoxid, Polioli, Monomer, PVC 

La toţi aceştia un „sincer”: huuuooooo!

Va mai amintiti? Noi nu uitam....

 

 

link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina =>Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

LEGE CCM (Contractului Colectiv de Munca) la nivel de S.C. OLTCHIM S.A

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

 SALARII PLATI COMPENSATORII CCM SUMA NETA: 38.164.916 LEI (9 milioane euro) la 929 sa_lariati(602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) disponibilizati:

1.    17.106 lei pentru o vechime  intre 0 - 5 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 6 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
2.    34.212 lei pentru o vechime  intre 5 - 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 12 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii;
3.    51.318 lei pentru o vechime mai mare de 15 ani, reprezentând o suma neta echivalenta cu 18 salarii medii brute existente in S.C. Oltchim S.A., la data concedierii; 

http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

 Conducerea societatii

Consortiul alcatuit din
  • ROMINSOLV S.P.R.L., reprezentată prin Partener Coordonator Gheorghe Piperea si
  • BDO BUSINESS RESTRUCTURING S.P.R.L., reprezentata prin Partener Coordonator Niculae Balan
Administrator Judiciar
Administrator Special
Avram Danut-Victor
Director General Adjunct
Talpasanu Mihail
Director Directia Productie
Director Directia Comerciala
Smeu Alin-Ion
Director Directia Economica
Director Directia Resurse Umane
Director Directia Petrochimica Bradu
Direcția Națională Anticorupție

#85 Direcția Națională Anticorupție

2015-12-13 12:12

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#86 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:13

RESTITUIE IN INTEGRUM ( RESTITUTIO IN INTEGRUM ) CU PENALIZARILE SI DAUNE-INTERESE TOT, DISPONIBILIZATII 2013!!!

JAF LA OLTCHIM 2013-2015:

 NICI AZI 25.05.2015, PLANUL DE REORGANIZARE OLTCHIM NU ESTE APROBAT DECAT PARTIAL PE FILE SI PAGINI . HOTARAREA JUSTITIE A FOST PUBLICAT IN BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENT SI PE BVB DIN CARE REZULTA  FURTUL CREAT CREANTELOR SALARIALE SI TUTUROR CREANTELOR SALARIALE, DOVEDITE CA SUNT FURATE PRIN CONVENTII PROTOCOLARE ILEGALE SI ILICITE ( CONDAMNARE PENALA )  LA CARE CREDITORUL SALARIAT NU A DAT SEMNATURA PENTRU DETURNAREA SUMELOR SI ROSTOGOLIREA LOR LA INFINIT!!!!!

Cu_rrent report - insolvency procedure, Court decision no. 892 as of April 22, 2015 - Dossier 887/90/2013 - confirmation of reorganization plan 5/27/2015 8:43:00 AM  http://www.bvb.ro/infocont/infocont15/_ro.pdf

http://www.zf.ro/burse

Nr. unic (nr. format vechi) :                                    887/90/2013
 
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 29.04.2015
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond
22.04.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scu_rt: În temeiul art.101 alin.1 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolvenţei: Confirmă Planul de reorganizare propus de către Consorţiul ROMINSOLV SPRL şi BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL, fila 77 din Planul de reorganizare, cu scenariile A şi B, capitolul 1.1.1., filele 83-90 din Planul de reorganizare votat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.03.2015. Stabileşte termen de fond 23.09.2015, în vederea depunerii Raportului trimestrial prevăzut de dispoziţiile art.106 din Legea nr.85/2006. Cu drept de recu_rs în termen de 7 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre   892/2015  22.04.2015

link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina =>Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

Page 77 of 315 http://i.imgur.com/3ihtsDr.jpg

Page 78 of 315 http://i.imgur.com/KQfAgs0.jpg 

Page 79 of 315 http://i.imgur.com/whbEd4M.jpg 

Page 83 of 315 http://i.imgur.com/y6wbcxh.jpg

Page 84 of 315 http://i.imgur.com/u8JgnaE.jpg

Page 85 of 315 http://i.imgur.com/8bSD9SN.jpg

Page 86 of 315 http://i.imgur.com/PObv2O0.jpg 

Page 87 of 315 http://i.imgur.com/6GjIHua.jpg

Page 88 of 315 http://i.imgur.com/IEcN8np.jpg

Page 89 of 315 http://i.imgur.com/rp3jQtf.jpg 

Page 90 of 315 http://i.imgur.com/jAWGgDO.jpg

NU SUNTEM PE CAZ SOCIAL DISPONIBILIZATI, ASA CUM AU INCHEIAT EI DUPA DISPONIBILIZARE PE HOTIE COMPLETARE IN FURT SI CREAND CONFUZII SI ALTE ILEGALITATI... DISPONIBILIZATII 2013 AVEM DREPTURI SALARIALE DIN RAPORTUL DE MUNCA PE LEGE CCM OLTCHIM SALARII si Legea 85/2006 cu  TOATE LEGILE IN SUSTINERE

 ACTIVITATI DE SERVIRE A BAUTURILOR, MASA SI DANSUL OLTCHIM: HOTIA DE LA OLTCHIM = 9 MILIOANE EURO SI ROSTOGOLIT CONTINUU CATE 18 MILIOANE EURO CREANTE CU_RENTE SALARII, FURATE!!!

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA , OLTCHIM ACHITA TOT, LEGE.

1.5. Modificarea Planului de reorganizare

Pe toata perioada de aplicare a Planului de reorganizare, acesta poate sa fie modificat, conform art. 101, alin. 5 din Legea nr. 85/2006, in ipoteza in care premizele care au stat la baza intocmirii acestuia nu mai corespund cu situatia cu_renta a debitorului sau au fost identificate noi mecanisme de acoperire a masei credale.
In acest caz, modificarile aduse Planului de reorganizare se vor vota de catre creditori in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006.

Art. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcu_rsul procedurii, cu respectarea condițiilor de vot și de confirmare, prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de debitor ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acționarilor/asociaților

DATI BANII TUTUROR SI NU NE MAI VEDETI PE PETITIE SAU PE LA VOI IN AUDIENTE, MITINGURI, SEDINTE,...!!!

VA OBLIGA LEGEA SA NE PLATITI SALARIILE TOATE CATRE NOI  LA ZI!!!!

SI  EVITATI  FALIMENTUL!!!!!

SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII CREANTELE OLTCHIM DISPONIBILIZATII 2013 TOATE.

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#87 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:15

OLTCHIM

 CREANTELE OLTCHIM.

5.1 Situatia datoriilor generate de functionarea societatii debitoare dupa deschiderea procedurii insolventei si neachitate pana la data de 30 noiembrie 2014


La data de 30 noiembrie 2014, Oltchim S.A. inregistra datorii cu_rente si restante in valoare de aproximativ 50 milioane Euro, defalcate dupa cum urmeaza:

Sold Datorii nete acumulate in insolventa Mii Euro

Participatie RCS-RDS 1,509

Dobanzi Credite Banci 5,850

Furnizori interni si externi 21,574

Clienti in avans interni si externi 478

Salarii nete fara taxe, exclusiv platile compensatorii 3,354

Salarii compensatorii pentru personalul deja disponibilizat 8,699

Bugetul de stat 7,334

Bugetul local 1,542

TOTAL DATORII 50,340

Sursa: Informatii furnizate de catre societatea debitoare

pag 81 din 315 din

Art. 3.10. creantele salariale sunt creantele ce izvorasc din raporturi de munca între debitor si angajatii acestuia. Aceste creante sunt înregistrate din oficiu în tabelul de creante de catre administratorul judiciar/lichidator;

Art. 102 (4) Remuneratiile persoanelor angajate în temeiul art. 10, art. 19 alin. (2), art. 23, 24 si al art. 98 alin. (3) si alte cheltuieli administrative vor fi achitate la momentul prevazut, dupa caz, de lege, cu exceptia cazurilor în care partile interesate ar accepta, în scris, alte termene de plata. Planul trebuie sa precizeze în programul de plati cum va fi asigurata aceasta plata.
(5) Plata va putea fi facuta trimestrial, pe baza de acte legale.

"1. Creditorii garantaţi primesc între 68-75% din valoarea creanţelor acestora (...).

2. Creditorii salariaţi primesc 100% din valoarea creanţelor acestora.

3.Creditorii bugetari primesc între 16-18% din valoarea creanţelor acestora (…).

4.Creanţele chirografare, conform art. 96 din Legea 85/2006, primesc 30%.

5.Celelalte creanţe chirografare primesc 0%”, se arată în planul Rominsolv – BDO.

1.5. Modificarea Planului de reorganizare
Pe toata perioada de aplicare a Planului de reorganizare, acesta poate sa fie modificat, conform art. 101, alin. 5 din Legea nr. 85/2006, in ipoteza in care premizele care au stat la baza intocmirii acestuia nu mai corespund cu situatia cu_renta a debitorului sau au fost identificate noi mecanisme de acoperire a masei credale.
In acest caz, modificarile aduse Planului de reorganizare se vor vota de catre creditori in conformitate cu prevederile Legii nr. 85/2006.

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

Art. 101.(5) Modificarea planului de reorganizare se poate face oricând pe parcu_rsul procedurii, cu respectarea
condițiilor de vot și de confirmare, prevăzute de prezenta lege. Dacă modificarea planului este propusă de
debitor ea va trebui să fie aprobată de adunarea generală a acționarilor/asociaților

 Plan Reorganizare Oltchim

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

 Plan Reorganizare Oltchim

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#88 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:20

 

 

CREANTELE SALARIALE DISPONIBILIZATI 2013 DORESC SA SE FACA PUBLICE NUMELE SI PRENUMELE CELOR CARE AU SEMNAT UN PROTOCOL SI CARE SI-AU INSUSIT CALITATEA DE " REPREZENTATI AI CELOR DISPONIBILIZATI IN IUNIE 2013 " CONFORM CU DECLARATIA DATA IN MOTIVATIA SENTINTEI 349/90/2015 PRIN HOTARARE 210 LA DATA DE 28 IANUARIE 2015 CARE ARATA SCRIS URMATOARELE:

RASPUNSUL LA INTREBAREA "Cine a semnat in numele disponibilizatiilor un PROTOCOL cu administratorii judiciari ai Oltchim, asa cum a declarat Gheorghe Piperea – administrator judiciar la Oltchim"?(declaratia a fost consemnata in HOTARAREA TRIBUNALULUI VALCEA nr. 210 / 2015 din 28 ianuarie 2015): "de altfel aceste discutii s-au purtat cu reprezentanti ai celor disponibilizati in iunie 2013, sens in care s-a incheiat un protocol" (daca vreti sa cititi declaratia lui Piperea, click pe linkul de mai jos http://i.imgur.com/DfvKJAU.png?1 )
PLATA SALARIILOR COMPENSATORII - pana la sfarsitul anului 2015, asa cum a declarat avocatul Gheorghe Piperea, conform HOTARIRII TRIBUNALULUI VALCEA nr. 210 / 2015 din 28 ianuarie 2015 (declaratia a fost consemnata in HOTARAREA TRIBUNALULUI VALCEA nr. 210 / 2015 din 28 ianuarie 2015): "daca se va merge pe varianta unei reorganizari care sa nu duca la vanzarea SPV-ului, platile se vor face pana la sfarsitul anului 2015" (daca vreti sa cititi declaratia lui Piperea, click pe linkul de mai jos http://i.imgur.com/DfvKJAU.png?1 )

 

NOI SUNTEM 929 CONFORM COMUNICATELOR ROMINSOLV SI OLTCHIM, IAR VOI 58, .... SI IN PROTOCOL.... CEI 10 NEGRII MITITEI SCOSI DE PERSU DIN JOBEN...!!!!!!! O fi si Toanta, sau si Burdoaza ... ???? SUNT 10 scosi si autointitulati din joben  de PERSU MAGICIANUL:

Protestul fostilor angajati Oltchim https://www.youtube.com/watch?v=djb9FaUijlY

 Asta este din ce ai postat tu, de la tine publicat HOTARAREA 210 dosar 349/90/2015:  " Invedereaza ca daca se merge pe varianta planului de reorganizare care inseamna vanzarea acelui SPV, toate aceste plati se vor face imediat, daca se va merge  pe varianta unei reorganizari care care sa nu duca la vanzarea SPV-ului, platile se vor face pana la sfarsitul anului 2015. De altfel aceste discutii s-au purtat cu reprezentati ai celor disponibilizati in iunie 2013, sens in care s-a incheiat un protocol. Depune la dosar concluzii scrise. "

 Aparare Oltchim: "Aparatorul Consortiului de administratori judiciari solicita instantei respingerea cererii ca lipsa de interes, intrucat creantele nu au fost contestate niciodata de catre administratorii judiciari. Ele sunt prevazute intr-o anexa la tabelul creditorilor afisat la data de 7 ianuarie"

Sentinta JUDECATOR-SINDIC: " In final, se subliniaza faptul ca nu exista diferend cu privire la cuantumul creantei si recunoasterii sumelor datorate de catre debitoare, mentionate in decizile de concediere, astfel ca solicita respingerea cererii ca neintemeiata, problema platilor salarii compensatorii fiind o chestiune ce priveste planul de reorganizare, asa cum este reglementat de dispozitiile Legii 85/2006. "

" Referitor la plata drepturilor compensatorii, se precizeaza ca aceste drepturi banesti se refera la suma totala de 8 milioane Euro, activitatea debitoarei si tratamentul creantelor fiind subsumate principiului optimizarii averii debitoarei si interesul concu_rsual al creditotilor "

Ai reusit tu si inca 58 ca tine sa va contestati creantele din acte (creantele salariale si toate drepturile salariale creante, din acte, legi....s.a.m.d. ). Si minune vi s-a aprobat sa vi se respinga de catre judecator, norocul vostru ca nu a jucat precum doreati voi si  putea sa va accepte cererea in contestare creante salariale si paaaa..., .... asa cevaaa....

PROTOCOALELE LE DISCUTAM CU DNA DE FATA, N-AM IMPUTERNICIT PE NIMENI SA SE FACA PE SUSTA PROTOCOALE IN DEFAVOAREA ALTOR CREANTE SALARIALE DISPONIBILIZATII 2013 SI ORICE FEL DE PROTOCOL IN DEFAVOAREA ALTORA...!!!!!! Alt aspect, NIMENI, ABSOLUT NIMENI NU ARE VOIE PE LEGE SA DECIDA IN NUMELE ALTEI CREANTE SAU ALTOR DREPTURI CREANTE DIN ACTELE PE CARE LE DETINE / DETINEM, CEEA CE S-A INTAMPLAT....

PENTRU A FI MANDADAT PE CREANTELE SALARIALE TREBUIA UN JURIST SAU AVOCAT SA CONCEAPA O FORMA LEGALA IN CARE INDIVIDUAL ( DECI FIECARE IN PARTE, NU TABELAR ) ACEA PERSOANA MANDATA ALTA ENTITATE ( EX:SINDICATE )   SAU PERSOANA  ( AVOCATI, JURISTI..S.A.M.D) SA LE REPREZINTE CREANTELE SALARIALE, CEEA CE NU S-A INTAMPLAT, DIN CONTRA S-AU PRONUNTAT SALARIATII ANGAJATI PE SUME ALE SALARIATILOR FOSTI SALARIATI.  http://www.docdroid.net/

 

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#89 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:23

 CONVERSIA DATORIILOR ÎN ACŢIUNI A FOST APROBATĂ DE EUROPA

[ document ataşat - click aici ]  BURSA 09.03.2012


     * UPDATE 4: Acţiunile "Oltchim", închid la 1,34 lei/unitate
     La închiderea sesiunii, acţiunile "Oltchim" se tranzacţionau în creştere cu 4,12%, la o valoare de 1,34 lei/unitate.
     ---------------
      * UPDATE 3: Acţiunile "Oltchim", la 1,35 lei/unitate
     La reluarea tranzacţionării (ora 16:00 BVB), acţiunile "Oltchim" creşteau cu 4,9%, la o valoare de 1,35 lei/unitate.
     ---------------
     *  UPDATE 2: Acţiunile "Oltchim" îşi reiau tranzacţionarea
     Acţiunile "Oltchim" îşi vor relua tranzacţionarea astăzi la ora 15:45, potrivit unui comunicat remis BVB.
     Raportul consemnă o adresă de informare primită de către "Oltchim" de la Oficiul Participaţiilor Statului şi Privatizării în Industrie asupra concluziei Comisiei Europene privind intenţia fermă a ţării noastre de a vinde în întregime pachetul de acţiuni deţinute la "Oltchim".
     Ataşat se află raportul.
     --------------
    *  UPDATE: Acţiunile "Oltchim", suspendate de la tranzacţionare
     Acţiunile "Oltchim" au fost suspendate de la tranzacţionare la ora 9:57, conform Titlului II art. 111(1) lit. d din Codul BVB - Operator de Piaţă.
     Litera d. menţionează: B.V.B. poate decide suspendarea de la tranzacţionare a instrumentelor financiare în vederea menţinerii unei pieţe ordonate şi a asigurării accesului egal la informaţia necesară deciziei de a investi (protecţia investitorilor).
     -------------

Comisia Europeană a aprobat, după aproape patru ani de investigaţii, conversia în acţiuni a datoriilor combinatului chimic "Oltchim" către AVAS (n.r. Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului).
     Antoine Colombani, purtător de cuvânt al Comisiei Europene, ne-a declarat: "Miercu_ri, pe data de 7 martie 2012, Comisia a aprobat conversia în acţiuni a datoriilor publice ale "Oltchim" în valoare totală 1.049 milioane de lei", adăugând: "Aceas-tă conversie a datoriilor în acţiuni este o măsură propusă de autorităţile române pentru a facilita privatizarea integrală a companiei în 2012".
     Valoarea datoriei "Oltchim" către AVAS ar fi de 125 de milioane de euro, fără dobânzile aferente.
     AVAS a preluat, în 2002, de la Ministerul Finanţelor o creanţă în valoa-re de 508,6 milioane lei provenită din executarea garanţiilor emise de stat pentru împrumuturile externe contractate de societate.
     Ţara noastră a notificat în iulie 2009 două măsuri de sprijin în favoarea "Oltchim". Prima măsură implică o conversie a datoriei publice în valoare de aproximativ 135 de milioane euro în acţiuni. Cea de a doua este o garanţie de stat care acoperă 80% dintr-un împrumut comercial în valoare de 424 de milioane euro, care urmează să fie utilizat pentru modernizarea societăţii şi pentru investiţii ulterioare.
     Decizia Comisiei Europene permite tuturor acţionarilor Combinatului chimic să participe la majorarea capitalului social al "Oltchim".
     În mod normal, după publicarea deciziei, Ministerul Economiei, ca acţionar majoritar "Oltchim", va convoca o adunare generală în care acţionarii vor discuta pe baza deciziei autorităţilor de la Bruxelles.
     După majorarea capitalului social poate începe derularea procesului de privatizare a "Oltchim".
     Statul deţine, prin Minsterul Economiei, 54,8% din titlurile Combinatului.

 

Potrivit înţelegerii semnate cu Fondul Monetar Internaţional, "Oltchim" este una dintre cele opt companii pe care statul intenţionează să le privatizeze în acest an. Reprezentanţii Ministerului Economiei au declarat că, pe 15 martie urmează să fie publicat anunţul privind vânzarea pachetului majoritar de acţiuni OLT.
     În acţionariatul combinatului vâlcean se mai regăsesc compania "PCC SE", care deţine 17,47% din acţiuni, şi fondul de investiţii "Carlson Ventures", înregistrat în Marea Britanie, cu 14,02% din titluri, prin intermediul Nachbar Services.
     Gigantul rus "Gasprom", prin "TISE", şi-a exprimat interesul pentru pachetul majoritar de acţiuni OLT, printr-o scrisoare înaintată, în luna noiembrie 2011, Ministerului Economiei.
     Nici azerii de la "SOCAR" nu şi-au ascuns interesul pentru preluarea combinatului chimic "Oltchim" Ramnicu Valcea.
     "Oltchim" are, în acest moment, datorii pe termen scu_rt de 1,55 miliarde de lei şi datorii pe termen lung de 986 milioane de lei.
     O parte din datorii sunt către "Electrica", societate care a reziliat contractul cu "Oltchim" la începutul acestui an, combinatul fiind preluat de "Electrica Furnizare".
     Surse din "Electrica" ne-au declarat că datoriile totale ale "Oltchim" sunt de 660 de milioane de lei (150 de milioane de euro) iar, până în acest moment, Combinatul vâlcean nu a achitat sumele restante, nerespectând deci graficul de eşalonare. De asemenea, reprezentanţii "Electrica", pentru a-şi recupera paguba, au cerut Ministerului Economiei cesionarea creanţei în patru tranşe egale.
     Combinatul "Oltchim" a raportat pierderi de 270 milioane lei, în 2011, cu 20,9% peste nivelul din 2010, pe fondul unei cifre de afaceri în urcare cu 17,1%, la 1,53 miliarde lei.
     Veniturile au crescut cu 15,4%, la 1,64 miliarde de lei, iar cheltuielile au avansat cu 16,1%, la 1,91 miliarde de lei.
     Singurul aspect pozitiv sunt vânzările, care au crescut în ultimele trimestre, până la 1,53 miliarde de lei la finele anului 2011 (aproximativ 3,5 miliarde de euro).
     Compania are un capital social de 34,2 milioane lei, împărţit în 343,2 milioane acţiuni, cu o valoare nominală de 0,1 lei.    

 *  BCR şi Banca Transilvania erau interesate, în octombrie, de conversia datoriilor în titluri "Oltchim"
     Despre posibilitatea ca BCR şi BT (băncile faţă de care "Oltchim" are datorii) să fi trimis la Comisia Europeană solicitări privind conversia în acţiuni a datoriilor "Oltchim", Antoine Colombani, purtător de cuvânt al CE, ne-a declarat: "Noi nu putem comenta despre acest lucru".
     Banca Comercială Română (BCR) şi Banca Transilvania (BT) s-au declarat interesate, în octombrie anul trecut, de realizarea conversiei datoriilor în titluri "Oltchim".
     Subiectul a fost discutat în timpul unei întrevederi între Ion Ariton, ministrul Economiei de la acea dată, şi preşedinţii celor două bănci, Dominic Bruynseels şi Horia Ciorcilă.
     BCR şi BT şi-au arătat deschiderea pentru susţinerea companiei, inclusiv prin acordarea de noi credite, până la finalizarea privatizării.
     "Oltchim" a anunţat, în luna octombrie din 2010, printr-un comunicat, că Banca Comercială Română urma să intre în acţionariatul companiei prin conversia în acţiuni a unei părţi din împrumutul de 72,4 milioane de euro acordat de bancă firmei vâlcene în noiembrie 2009. Comunicatul a fost retractat ulterior, "Oltchim" precizând că "regretă neplăcerile şi confuziile create prin comunicatul de presă amintit, precum şi interpretările date acestuia".
     Potrivit raportului anual, Oltchim avea, la sfârşitul lui 2010, datorii pe termen scu_rt de 72,5 milioane euro la BCR şi două luni de finanţare de 100 milioane lei şi 12,25 milioane dolari la Banca Transilvania. Oltchim are, de asemenea, şi un credit pe termen lung, de 8,5 milioane euro, de la Banca Transilvania, rambursabil în şapte ani.

http://www.bursa.ro/

 

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#90 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:25

  ACTE OFICIALE SUNT:
- ESTE APROBAREA COMISIEI EUROPENE PENTRU EFECTUAREA CONVERSIEI DATORIILOR OLTCHIM CATRE AVAS IN ACTIUNI (SI TREBUIE SA INTELEGETI BINE CA PRIN EFECTUAREA CONVERSIEI NU SE STERG DATORIILE);
- ESTE VOTUL  DAT DE STATUL ROMAN, DE GUVERNUL ROMANIEI, PRIN REPREZENTANTUL ACESTORA IN AGA OLTCHIM  IMPOTRIVA EFECTUARII CONVERSIEI DATORIILOR OLTCHIM CATRE AVAS IN ACTIUNI, IMPOTRIVA APROBARII COMISIEI EUROPENE.
 

 

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#91 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:26

CONVERSIA DATORIILOR ÎN ACŢIUNI A FOST APROBATĂ DE EUROPA

BURSA 09.03.2012
 

Comisia Europeană pune umărul la privatizarea "Oltchim"

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#92 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:27

 Legea 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie:

Art. 13
Fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, intr-un sindicat sau patronat ori in cadrul unei persoane juridice fara scop patrimonial, de a folosi influenta ori autoritatea sa in scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani. 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 

 Emilian Frâncu, primarul municipiului Râmnicu Vâlcea, a fost prezent pe Platforma Chimică unde, după discuţiile avute cu salariaţii de la Oltchim intraţi în greva foamei, a reuşit să aplaneze acest conflict de muncă şi să creeze premisele pentru ca acest protest extrem să se încheie. Edilul-şef a susţinut, în dialogul avut cu toate părţile implicate, solicitările salariaţilor Oltchim, printre care reducerea numărului de directori, reducerea numărului de autovehicule utilizate exclusiv şi individual de conducerea societăţii, alocarea unui autoturism pentru activitatea sindicală, achitarea unor obligaţii salariale restante şi altele. Primarul Frâncu a trimis premierului Ponta o scrisoare prin care solicită, în numele tuturor primarilor din zona metropolitană a Râmnicului, urgentarea privatizări Oltchim. Cu aceeaşi ocazie, primarul Frâncu a discutat şi despre buna întreţinere a pasarelei de acces pe platforma industrială, în cel mai scu_rt timp şi în condiţii meteo favorabile această structură rutieră urmând să fie reabilitată de Direcţia Administrării Domeniului Public.

http://www.gds.ro/Actualitate/

 P.S. :

"......alocarea unui autoturism pentru activitatea sindicală (cei doare pe grevisti - lipsa unui autoturism pentru activitatea sindicala), achitarea unor obligaţii salariale restante şi altele (ceva, fara sa stie oamenii)"

 

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#93 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:29

 Legea 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie:

Art. 13
Fapta persoanei care indeplineste o functie de conducere intr-un partid, intr-un sindicat sau patronat ori in cadrul unei persoane juridice fara scop patrimonial, de a folosi influenta ori autoritatea sa in scopul obtinerii pentru sine ori pentru altul de bani, bunuri sau alte foloase necuvenite, se pedepseste cu inchisoare de la unu la 5 ani. 

Societate in insolventa,
in insolvency,
en procedure collective

SC OLTCHIM SA RM VALCEA

 SINDICATELE (TOATE ) SI STATUL ROMAN SUNT IN CULPA LA  SC. OLTCHIM SA.

#29833 Ramane cum am stabilit ... nimic nu s-a modificat: culmea tupeului şi nesimţirii la Oltchim

DIGI 24 TV:

Liderul de sindicat Corneliu Cernev a spus că 1.020 de persoane îşi vor pierde locul de muncă.

URMARITI LINK SI IN JOS ARATA DECLARATIA LUI:

http://www.digi24.ro/

POZA ARATA EXACT CAND SE JURA, REPETITIV.....(SE OBSERVA SATISFACTIA SI BUCU_RIA....!!!)

 Pot sa-i postez si ce spunea Gerea (stia adevarul mai bine el decat Cernev), pentru ca era uluit un lider sindical sarea in aparea lui, in loc sa tina cu angajatii, conform CCM, atunci tot Diculoiu (SLO) a intervenit repede spunand realitatea pentru momentul respectiv insa a tacut cand a fost vorba de masa credala o ilegalitate pe lege..., probe sunt pe net si pe petitie suficente...

 

https://www.youtube.com/watch?v=L-avFshzBOI min.5,53 Cernev si min. 7,53 Parvu

APARE SI MINCIUNA SPUSA DE PARVU, AUZITA DE TOTI SI TOTI AU TACUT INCLUSIV SLO ( OARE CINE DEZINFORMA IN HALUL ASTA????), CU SALARIILE PLATILOR COMPENSATORII CARE NU SUNT LA MASA CREDALA DIN SIMPLUL MOTIV PENTRU CA DISPONIBILIZARILE S-AU INTAMPLAT LA 5 LUNI DE LA INTRAREA IN INSOLVENTA IANUARIE 2013 (LEGEA SPUNE FOARTE CLAR LA MASA CREDALA INTRA TOT CEEA CE A FOST INAINTE, NU SI DUPA DECLANSAREA INSOLVENTEI ) FIIND SUPUSE LEGII SI CARE SPUNE AGHITA CREANTELE, MASA CREDALA CUPRINZAND NUMAI CEEA CE ERA INAINTE DE INTRAREA IN INSOLVENTA ANUL PANA-N DECEMBRIE 2012 NU DIN IANUARIE  2013 ANUL DISPONIBILIZARILOR SI DECLANSARII INSOLVENTEI. ASTA DOVEDESTE MULTA DEZINFORMARE SI ILEGALITATE IN CEEA CE AU COMIS TOTI PRIN NEPLATA DREPTURILOR SALARIALE NICI PANA AZI  SFARSITUL ANULUI 2014. LEGEA 85/2006 SPUNE ACHITA...!!!!!!!!!

 

Corneliu Cernev - liderul sindicatului VICTORIA - OLTCHIM - 19 martie 2013

A VORBIT IN NUMELE DISPONIBILIZATILOR ESTE O ILEGALITATE PE CCM, SUNTEM 929 DISPONIBILIZATI, TU NU NE-AI CERUT DREPT DE REPREZENTARE IN PRESA SI PESTE TOT, TU AI DECLARAT SI AI MINTIT ODIOS DESPRE NOI:

https://www.youtube.com/watch?v=QilFOhhqLfc , iar la intrebarea reporteritei a evitat raspunsul referidu-se la alte sume si FALS SI UZ DE FALS, LEGEA  85/2006 SPECIFICA ACHITA CREANTELE RESTANTE, NU PROFIT SI NICI CEEA CE MINTEA ACEST CERNEV IN  MEDIA.

N-A PRIMIT NICIUN DISPONIBILIZAT O HARTIE SAU ACT IN CARE SA SE JUSTIFICE INTELEGEREA STATULUI ROMAN CU SINDICATELE SA NI SE CEARA ACORDUL SCRIS SI MASA CREDALA, CEEA CE ESTE PENAL, UNDE SUNT BANII DISPONIBILIZATILOR?????

Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata 2013 ABROGATA

#29835 JUSTITIA TREBUIE SA-SI FACA DATORIA, JOS LABELE DE PE OLTCHIM SI ARPECHIM!!!

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#94 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:31

  http://i.imgur.com/tdfru7E.jpg <= http://www.docdroid.net/w6jn/hotarare-210.pdf.html   969

http://i.imgur.com/S9t5vkW.jpg <= PLAN DE REORGANIZARE OLTCHIM 2015 => iun.2013 - dec. 2013 = 861

 http://i.imgur.com/CW5MCnt.jpg < = NOTA CU STAMPILE SI SEMNATURI  = 918

http://i.imgur.com/IrnxE18.jpg  <= ALT DOCUMENT CU STAMPILE SI SEMNATURI  = 929  conform si rominsolv si bdo si site-urilor 

http://i.imgur.com/YceY8Ey.jpg <= ALT DOCUMENT CU STAMPILE SI SEMNATURI = 960

Reducerea de personal vizează 929 de salariaţi (602 în Vâlcea şi 327 în Piteşti) şi are ca scop realizarea unei economii lunare de aproximativ 1.200.000 euro (14,4 milioane euro anual). Demn de remarcat este procentul mare (peste 60%) de salariaţi care au solicitat benevol să fie acceptaţi pe listele de disponibilizări. http://www.rominsolv.ro/ ; http://www.oltchim.ro/

Nota de Fundamentare -HG nr.241/08.05.2013

  Prin planul de disponibilizare propus de consortiul de administratori judiciari se propune disponibilizarea a 1050 de salariati ai SC Oltchim SA, cu influente asupra bugetului asigurarilor pentru somaj de aproximativ 32.000.000 lei.

 1.020 de angajaţi de la Oltchim îşi vor pierde locul de muncă. Oamenii au primit garanţii că îşi vor primi salariile restante. Reprezentanţii angajaţilor au discutat, azi, la Ministerul Economiei, cu ministrul de resort, Varujan Vosganian. Potrivit acestuia, banii ar urma să fie daţi până la jumătatea lunii aprilie.

Liderul de sindicat Corneliu Cernev a spus că 1.020 de persoane îşi vor pierde locul de muncă.

 http://www.digi24.ro/

Premierul Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula cu 3.200 de angajaţi"

17 Mai 2013, 09:46 (actualizat 17 Mai 2013 )

Premierul României, Victor Ponta, a declarat joi seară la TVR, într-o Ediţie Specială, că Oltchimul poate fi salvat cu doar 2.000 de angajaţi. Ponta a subliniat că alternativa disponibilizărilor ar fi fost lacătul pe uşă. Premierul a apreciat că niciun investitor nu ar cumpăra o companie cu o datorie de 800 de milioane euro.

Victor Ponta: "Oltchimul poate fi salvat, nu în formula 3.200 de angajaţi. Am spus-o atunci: nu pot să rămână toţi angajaţii. Iar faptul că cei care pleacă primesc 24 de salarii compensatorii, şi în primul rând şi-au primit salariile la zi. Nu ştiu cum e la TVR, dacă aveţi atâtea salarii compensatorii, în lumea privată sigur nu există".

900 de salariaţi ai companiei Oltchim,600 de la Râmnicu Vâlcea şi încă 300 de la divizia Petrochimică Bradu de la Piteşti urmează să fie concediaţi săptămâna aceasta.

http://stiri.tvr.ro/premierul-ponta

 "Am spus-o atunci: nu pot să rămână toţi angajaţii. Iar cei care pleacă primesc 24 de salarii compensatorii  [FALS, MAXIM SUNT 18 SI CU CARE SUME DOREAI TU SA LE INCU_RCI...?], şi în primul rând şi-au primit salariile la zi [ FALS, NICI PANA AZI NU NI S-AU ACHITAT]", a spus Victor Ponta joi seara, la TVR, într-o Ediţie Specială.

JAF LA OLTCHIM CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#95 JAF LA OLTCHIM CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:32

JAF LA OLTCHIM CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#96 JAF LA OLTCHIM CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-13 12:34

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#97 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-17 09:54

http://www.impactreal.ro/

 

Cu un Oltchim împins de parlamentari spre insolvenţă, în urma votării Legii insolvenţei în Camera Deputaţilor, cu mii de şomeri care îşi caută în zadar un loc de muncă, judeţul Vâlcea riscă, în scu_rt timp, să aibă soarta oraşului Detroit sau să se scufunde în dezastrul economic cu care se confruntă, de exemplu, Zimbabwe. Primăria Detroit a cerut, în luna iulie 2013, protecţia sub Legea falimentului, iar acum locuinţele din oraş, ajuns în proprietatea primăriei în contul taxelor neplătite de proprietari, sunt scoase la vânzare la preţuri derizorii. Pe de altă parte, economia din Zimbabwe se confruntă cu deflaţia. Inflaţia a fost de -0,49% din cauza activităţii economice foarte slabe. S-a ajuns astfel ca magazinele să fie pline de produse, dar foarte puţini oameni mai au bani să le cumpere. În 2008, salariul minim pe economie al unui muncitor necalificat era de 200 de miliarde de dolari zimbabweni pe lună (adică 6,75 euro), iar 80% din pop__ulaţie trăia sub limita sărăciei. O pâine costa 100 miliarde de dolari (adică 3,38 euro). Nici Vâlcea nu este departe de aceste cifre, iar, în acest caz, bătălia pentru conducerea municipiului sau judeţului devine derizorie. Deocamdată, alternativa pentru angajaţii rămaşi pe drumuri este munca în străinătate sau mutarea în mediul rural, „migraţiune” care nu îi avantajează cu nimic pe politicienii locali, inactivi în ultimii ani în privinţa atragerii de investiţii din exteriorul judeţului. Prin votarea Legii insolvenţei în Camera Deputaţilor, parlamentarii, în frunte cu PSD, au deschis practic calea falimentului Oltchim.

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#98 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-17 09:58

http://www.impactreal.ro/ .Societatea PKF Finconta SRL Bucu_reşti a auditat situaţiile financiare consolidate ale SC Oltchim SA şi ale filialelor sale, care cuprind situaţia consolidată a poziţiei financiare la 31 decembrie 2013, precum şi situaţia consolidată a rezultatului global, situaţia consolidată a modificării capitalurilor proprii şi situaţia consolidată a fluxurilor de numerar pentru anul încheiat la 31 decembrie 2013, împreună cu un sumar al politicilor contabile semnificative şi alte note explicative. „Conducerea SC Oltchim SA este responsabilă de întocmirea şi prezentarea fidelă a acestor situaţii financiare consolidate, în conformitate cu standardele internaţionale de raportare financiară şi pentru acel control intern pe care conducerea îl consideră necesar pentru a permite întocmirea de situaţii financiare consolidate care sunt lipsite de denaturări semnificative, cauzate fie de fraudă, fie de eroare. Aşa cum este prezentat în raportul de audit întocmit pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2012, emis la data de 23 aprilie 2013, situaţiile financiare consolidate pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2012 au fost auditate de un alt auditor, care a emis imposibilitatea exprimării unei opinii asupra situaţiilor financiare consolidate întocmite la 31 decembrie 2012. Aşa cum este prezentat în raportul de audit întocmit pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2012, acesta nu a putut efectua proceduri alternative pentru a obţine asigurare în legătură cu soldurile de deschidere ale exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2012. Drept urmare, noi nu am putut stabili dacă sunt necesare modificări asupra performanţei financiare consolidate pentru anul încheiat la 31 decembrie 2013, ca urmare a unor eventuale ajustări ale soldurilor de deschidere aferente exerciţiului financiar încheiat la 31 decembrie 2012. SC Oltchim SA a intrat în insolvenţă la data de 30 ianuarie 2013, dar situaţiile financiare consolidate au fost întocmite pe baza principiului continuităţii activităţii. La data de 31 decembrie 2013, SC Oltchim SA a înregistrat capitaluri proprii negative în sumă de 2,289 miliarde de lei, o pierdere contabilă aferentă exerciţiului în sumă de 947,67 milioane de lei, iar datoria cu_rentă netă este de 3,483 miliarde de lei. La data aprobării situaţiilor financiare consolidate, SC Oltchim SA nu are un plan de reorganizare care să indice măsuri de redresare, aprobat de adunarea creditorilor, conform prevederilor Legii privind procedura insolvenţei. Situaţia indică existenţa unei incertitudini semnificative care ar putea pune la îndoială capacitatea SC Oltchim SA de a-şi continua activitatea şi, prin urmare, va fi inaptă să realizeze activele şi să execute obligaţiile sale în cu_rsul desfăşurării normale a activităţiisale. Situaţiile financiare consolidate şi notele explicative ale acestora nu prezintă acest fapt. La 31 decembrie 2013, SC Oltchim SA prezintă active imobilizate în sumă de 1,245 miliarde de lei. Ca urmare a deschiderii procedurii de insolvenţă, societatea a procedat la reevaluarea tuturor activelor imobilizate deţinute de aceasta, aşa cum rezultă din raportul de reevaluare datat la 20 iulie 2013, emis de un evaluator independent, având ca dată de referinţă pentru determinarea valorii juste a acestora 30 aprilie 2013. Rezultatele reevaluării conform raportului menţionat mai sus au fost înregistrate de SC Oltchim SA la data de 31 decembrie 2013, deşi, în conformitate cu prevederile standardelor internaţionale de raportare financiară, determinarea valorii juste aferente activelor imobilizate se realizează la sfârşitul perioadei de raportare.”, se arată, printre altele, în raportul de audit.


Societatea nu a înregistrat provizioane pentru datoriile faţă de angajaţi

Societatea care a realizat auditul la SC Oltchim SA mai menţionează că nu se poate cuantifica impactul unor eventuale ajustări ale valorilor juste aferente activelor imobilizate la data de 31 decembrie 2013 şi nu se poate exprima o opinie cu privire la valorile raportate de către SC Oltchim SA la 31 decembrie 2013 şi asupra impactului acestora în situaţia consolidată a poziţiei financiare la 31 decembrie 2013 şi în situaţia consolidată a rezultatului global, la aceeaşi dată. „Datorită riscului ca SC Oltchim SA să nu îşi mai continue activitatea, există indicii că valoarea netă a activelor raportate de către SC Oltchim SA este mai mare decât valoarea recuperabilă estimată şi, în acest caz, valoarea activelor ar trebui redusă la valoarea recuperabilă respectivă. Societatea a realizat o analiză a valorii de lichidare a activelor imobilizate la data de 30 aprilie 2013, ca urmare a raportului de reevaluare. Nu am fost în măsură să estimăm impactul unor eventuale ajustări asupra poziţiei financiare consolidate la 31 decembrie 2013 şi a performanţei financiare consolidate a SC Oltchim SA, la aceeaşi dată. Societatea a avut în anul 2013 în medie 2.744 de salariaţi şi nu a înregistrat provizioane la data bilanţului privind datoriile SC Oltchim SA faţă de angajaţii săi la data pensionării acestora, conform Contractului Colectiv de Muncă aflat în vigoare. Ordinul nr. 1286/2012 cere ca un astfel de provizion să fie calculat de un specialist în calcule actuariale. Societatea nu a efectuat un calcul actuarial cu privire la aceste provizioane, drept urmare nu am fost în măsură să estimăm impactul unor eventuale ajustări asupra poziţiei financiare la capitolul de «Provizioane pentru riscu_ri şi cheltuieli» şi, în situaţia consolidată a rezultatului global, la «Cheltuieli cu provizioanele pentru riscu_ri şi cheltuieli», la data de 31 decembrie 2013. Având în vedere semnificaţia aspectelor descrise în paragrafele de mai sus, nu am putut obţine probe de audit suficiente şi adecvate pentru a oferi o bază pentru o opinie de audit. În acest sens, nu exprimăm nici o opinie cu privire la situaţiile financiare consolidate la 31 decembrie 2013, întocmite în conformitate cu standardele internaţionale de raportare financiară, adoptate de Uniunea Europeană. Atragem atenţia asupra notei 32 a acestor situaţii financiare consolidate, care specifică faptul că SC Oltchim SA trebuie să realizeze investiţii în valoare de 101 milioane de euro până la data de 31 decembrie 2014, din care aproximativ 67 de milioane de euro pentru conversia instalaţiei de electroliză cu mercu_r, pentru a se conforma legislaţiei privind protecţia mediului. Realizarea acestor investiţii este dependentă de sursele de finanţare pe care le va putea contracta SC Oltchim SA. Situaţiile financiare consolidate nu includ ajustări care ar putea rezulta din această incertitudine. În acest sens, noi nu exprimăm o rezervă. Auditul nostru a fost efectuat pentru a putea raporta acţionarilor SC Oltchim SA acele aspecte pe care trebuie să le raportăm într-un raport de audit financiar, şi nu în alte scopuri. În măsura permisă de lege, nu acceptăm şi nu ne asumăm responsabilitatea decât faţă de societate şi de acţionarii acestuia, în ansamblu, pentru auditul nostru, pentru acest raport.”, se mai precizează în raportul de audit. Firma PKF Finconta SRL este membră a PKF International Limited, o reţea de firme independente din punct de vedere legal, şi nu acceptă nici o responsabilitate sau răspundere pentru acţiunile sau inacţiunile din partea oricărei firme membre individuale sau a unui grup de firme.

#COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

#99 #COLECTIV DISPONIBILIZARI CREANTELE SALARIALE OLTCHIM 30.01.2013: DNA S.O.S. OLTCHIM!!!!!!!!!

2015-12-17 10:22

 Sentinta nr. 617 din 30.01.2013 pronuntata de Tribunalul Valcea in dosarul 887/90/2013

Legea 85/2006 privind procedura insolventei, consolidata ABROGATA

link Plan Reorganizare Oltchim, directional se incarca si descarca in pagina =>Plan_Reorganizare_Oltchim.pdf (11 MB)

BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. 230/07.01. 2015 link buletinul de insolventa tabel creante masa credala pana-n ultima zi la intrarea in insolventa si toti din combinatul chimic trecuti  http://media.rtv.net/ care se regaseste si in planul de reorganizare depus la tribunalul Ramnicu Valcea.

 LEGE CCM (Contractului Colectiv de Munca) la nivel de S.C. OLTCHIM S.A

http://portal.just.ro/

UPDATE:NU SCAPA NIMENI OLTCHIM!!!!!

 DNA HAI LA VALCEA IN OLTCHIM!!!!!!!!!!!!!!DNA să se mute la Râmnicu Vâlcea!!!!!!!!! 
Portal  > Tribunalul VÂLCEA  > Informaţii dosar

Informaţii generale

Nr. unic (nr. format vechi) : 887/90/2013
Data inregistrarii 25.01.2013
Data ultimei modificari: 08.06.2015
Sectie: a II a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului - L85/2006 art.27 alin.5
Stadiu procesual: Fond

 Părţi

NumeCalitate parte
SC OLTCHIM SA RM VALCEA Debitor
CONSORTIUL ROMINSOLV SPRL - RFO 0122/2006 Lichidator
BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL - RFO 0239/2006 Lichidator
JUDECĂTORIA RÂMNICU VÂLCEA Reprezentant legal
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL VÂLCEA Reprezentant legal
D.G.F.P VÂLCEA Reprezentant legal
COMISIA NAŢIONALĂ A VALORILOR MOBILIARE Reprezentant legal

 si TOTI CREDITORII CU CREANTE....

 

Şedinţe

23.03.2016

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie:
Solutia pe scu_rt:
Document:  

 

16.12.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt: Admite primul capăt de cerere formulat de debitoare
Document: Hotarâre  2329/2015  16.12.2015    

23.09.2015

Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt: pentru continuarea procedurii de reorganizare 
Document:  Încheiere de şedinţă    23.09.2015   

17.06.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt: Disjunge contestaţia formulată de ELECTRICA FURNIZARE SA la raportul de evaluare. T.fond.23.09.2015
Document: Încheiere de şedinţă    17.06.2015   

22.04.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scu_rt: În temeiul art.101 alin.1 din Legea nr.85/2006 privind procedura insolvenţei: Confirmă Planul de reorganizare propus de către Consorţiul ROMINSOLV SPRL şi BDO BUSINESS RESTRUCTURING SPRL, fila 77 din Planul de reorganizare, cu scenariile A şi B, capitolul 1.1.1., filele 83-90 din Planul de reorganizare votat în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 09.03.2015. Stabileşte termen de fond 23.09.2015, în vederea depunerii Raportului trimestrial prevăzut de dispoziţiile art.106 din Legea nr.85/2006. Cu drept de recu_rs în termen de 7 zile de la comunicare.
Document: Hotarâre    22.04.2015

22.04.2015
Ora estimata: 08:05
Complet: Cameră de consiliu
Tip solutie: Amână cauza
Solutia pe scu_rt: Respinge cererea de plată (fila 184,vol68) ca neîntemeiată, formulată de Primăria Dăbuleni. Admite cererea de plată formulată de către creditoarea Mentchim SA, în parte. Obligă pe debitoare la plata sumei de 878.155,14 lei c.val. prestări servicii către creditoare, în limita disponibilităţilor băneşti,iar în caz de confirmare plan de reorganizare conform programului de plăţi prevăzut. Cu recu_rs.
Document: Hotarâre    22.04.2015

01.04.2015
Ora estimata: 08:05
Complet: Complet amanare pronuntare
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe scu_rt: Respinge cererea CET ca rămasă fără obiect. Respinge cererile CEC şi Primăria Mihăeşti ca neîntemeiată. Admite în parte cererea DGFP Vâlcea.
Document: Hotarâre  788/2015  01.04.2015

25.03.2015
Ora estimata: 08:00
Complet: S3-Faliment
Tip solutie: Legea 85/2006 privind insolventa
Solutia pe sc_urt: Respinge cererea Tehnosud ca rămasă fără obiect. Amână pronunţarea cu privire la cererile de plată la data de 01.04.2015. T.fond.22.04.2015
Document: Hotarâre  715/2015  25.03.2015